Navigatie software op laptop icm GPS receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 22:58
Ok, ik heb een laptop en wil daaraan een GPS receiver hangen. Nu zit ik al een tijdje te kijken naar goede navigatie software, maar kan er niet echt wijs uit worden. Ik weet dat Route66, Autoroute etc. GPS ondersteunen, maar de meer geavanceerde functies zoals route herberekening hebben ze niet (volgens mij). Weet iemand welke software dit wel doet op een laptop? Ik wil eigenlijk zoiets als wat er voor de Ipaq te krijgen is (dus met pijlen en stem :D ).

Verder, waar draaien die standalone systemen eigenlijk op (VDO etc.) en wat voor formaat discs gebruiken ze, en zou je die software eventueel ook onder windows kunnen draaien :?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Zoek eens op tomtom, daar draaien die ipaqs op.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 22:58
Weet ik... alleen zoek ik zoiets voor op een laptop, hoewel Tomtom volgens mij geen route herberekening heeft (als je fout rijdt) en ook geen spraak. Eigenlijk zoek ik software die ze gebruiken voor standalone navigatie systemen, maar dan geschikt voor laptops. Voor de IPAQ heb je die navman software (www.carnavigator.nl), zoiets moet toch ook wel voor PC's bestaan?!?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Je zoekt software in een Hardware-forum, dat lijkt me niet de juiste plek :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.