Toon posts:

Opstarten UT, 8 tot 10 minuten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een reg clean (van 1 of andere fin) gedraaid heb, start UT (off.cd, patch 436 werkte altijd prima) op alsof ik het spel op een 386 opstart.

Ten einde raad maar opnieuw UT = patches gedraaid, nada.

(Gisteravond)Om 1/2 10 ut gestart, na 10 min. het intro filmpje, weggeklikt, na 5 min. het menu, na 3 min. keuze uit de verschillende spelsoorten keuze gemaakt, na weer 5 min. kon ik pas spelen (dit gaat overigens buitengewoon smooth)

Kheb direct 8.0/8.1, laatste detonators. (deze niet vernieuwd na reg clean draaien)

Dus resume; opstarten traaaaag, spelen fantastisch.

PS ervan uitgaand met off. cd en patches (en goed spelend) wat kan dan het probleem zijn?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Naar de UT config, (door in de console "Config" in te tikken als ik me niet vergis) en daar ff je settings weer invullen. Ook je vid. kaart opnieuw laten detecteren.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 11:49 schreef Aetje het volgende:
Naar de UT config, (door in de console "Config" in te tikken als ik me niet vergis) en daar ff je settings weer invullen. Ook je vid. kaart opnieuw laten detecteren.
in het kiezen van de hardware, dat eerste menu voordat het spel start kiezen voor je videokaart en dan kiezen voor opengl
tenminste dta is bij mij het snelst

• JiinX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05-2022
Als ik jou was zou ik gewoon ff je ini files back uppen.
Daarna eerst je chipset drivers updaten, dan je detonator drivers. En daarna een hele verse unreal installatie.

Dan je ini files terugzetten en gaan met die banaan.

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nwste mobo bios en off. detonator (28.xx)

Het probleem is echter het opstarten van het spel en niet het spelen.

Andere spellen (toca2 of ss en ss2) hebben er geen last van.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 16:52
lijkt mij op een CPU usage probleem (Met andere woorden, iets gebruikt 100% van je processor), maar het duurt idd wel extreeeeeem lang voordat het is opgestart, dus ik durf het neit met zekerheid te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
100% CPU usage, kan zijn, waar kan ik dat controleren? (n00b)

Kan het ook mijn swap file zijn, mijn C is nl. behoorlijk vol. Alhoewel de swap maar max. 100 mb / min 50 mb is.

Had 'm eerst op D (maar d8 dat het daar aan lag, niet dus)

Ik weet zeker dat voor mijn reg clean actie het probleem er niet was.

C en D zijn primaire ide
E F G H I zijn secundaire ide
Pagina: 1