AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
<- Tegen.
Maak dan een AoT server aan op een of andere andere bak. UT is gewoon nog steeds fun.
Maak dan een AoT server aan op een of andere andere bak. UT is gewoon nog steeds fun.
Forget your fears...
...and want to know more...
okee UT is wel fun maar word er zo moei van..
respawne de hele tijd enzo vet onrealistisch
na 3 jaar ben ik er best op uitgekeken
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
bullshit, er zijn 400+ servers met AoT erop, dan ken je daar toch mooi AoT spelen?
ik vindt gewoon dat UT op ut.tweakers.net moet blijven staan, en als je het boring vindt, waarom speel je het dan nog in godsnaam ?
ik vindt gewoon dat UT op ut.tweakers.net moet blijven staan, en als je het boring vindt, waarom speel je het dan nog in godsnaam ?
www.google.nl
dan moet je niet zo vaak dood gaanOp maandag 13 mei 2002 11:46 schreef LaMaGRa het volgende:
... respawne de hele tijd ...
nou laat die UT server maar gewoon blijven bestaan hoor.
dus...
En dan zou je ook helemaal de naam ut.tweakers.net moeten veranderen naar aot.tweakers.net. Daar kunnen we echt niet aan beginnen.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
AoT is toch een mod voor Q3?
En trouwens AoT is heel wat anders dan UT en UT is nog steeds heel populair hoor
En trouwens AoT is heel wat anders dan UT en UT is nog steeds heel populair hoor
The devil is in the details.
Eigenlijk vind ik Worms nog veel gaver. Maak er maar een Worms server van.
Verwijderd
er zijn meer servers met UT, dus houd je smoel ff, je kan toch ook op andere spelen?Op maandag 13 mei 2002 12:08 schreef CRaZy_MaRK het volgende:
bullshit, er zijn 400+ servers met AoT erop, dan ken je daar toch mooi AoT spelen?
ik vindt gewoon dat UT op ut.tweakers.net moet blijven staan, en als je het boring vindt, waarom speel je het dan nog in godsnaam ?![]()
Kan het ook wat vriendelijker? 
Misschien moet je dan even iets meer geduld hebben?Op maandag 13 mei 2002 11:44 schreef LaMaGRa het volgende:
zijn er al aot servers in NL ?
want aot komt officieel pas eind deze maand uit
alleen gamersrevolt draait nu
🌞🍃
Wie zegt dat het realistisch moet zijn? Daarnaast als je dat wilt spelen kan je natuurlijk zelf een servertje opzetten.Op maandag 13 mei 2002 11:46 schreef LaMaGRa het volgende:
okee UT is wel fun maar word er zo moei van..
Jolt heeft zat goede AoT servers... Bovendien heeft LAW ook een goede AoT server... gewoon zoeken.. er zijn zat plaatsen voor een goed potje AoT
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Idd, ding is compleet buiten GoT om eigenlijk.Op maandag 13 mei 2002 14:49 schreef happyman112 het volgende:
Wat ga je dat hier bespreken, overleg dat lekker met gerco het is zijn server.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()