Toon posts:

Past Leadtek Ti4400 op MSI 6380?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou zo graag deze Leadtek Geforce4 Ti4400
Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.com.tw/www/Web_Leadtek/vga/PRODUCT/GRAPHICS/Dangle-on-board.jpg
in dit moederboard MSI 6380 (K7T266 Pro)
Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/php/upload/mb_pics/63801.jpg
stoppen.

Ik heb gehoord van problemen met Ti4400 en Ti4600 op sommige mobo's vanwege het forse formaat. In verband met geplande postorder bestelling kan ik het helaas niet live uitproberen.

Heeft iemand deze combo toevallig al geprobeerd of er misschien al iets over gehoord/gelezen?

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
ik heb niks over gelezen, maar als ik het moederbord ff bekijk zou ik zo zeggen: het past :)

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Deze problemen deden zich alleen maar voor bij de EPoX 8KHA.

Maar bij deze zal het wel passen.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen, nu begint de ellende pas echt!

Obstakel 1: past ie in mijn systeem? check!
Obstakel 2: past ie uit mijn bankrekening? Dan maar niet op vakantie naar een ver oord, Texel is ook leuk, toch? 8-)

Obstakel 3: hmm. wat als mijn vrouw er achterkomt dat we naar Texel op vakantie gaan? Nog niet helemaal dichtgetimmerd.

Nogmaals bedankt voor de snelle respons.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 03:57

KneoK

Not in a million lightyears

Je moet dan even een lineaal pakken en even de afmetingen meten van je videokaart en je moederbord. Als de afmetingen van de videokaart kleiner zijn dan de afmetingen van je moederbord kan je hem er gewoon opleggen.

Mocht je videokaart nou grotere afmetingen hebben dan je moederbord kan je hem nog steeds wel erop leggen maar dan heb je kans op instabiliteit...

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
heej ik heb het zelfde mobo en krijg die kaart morgen of overmorgen :) (zaterdage bestel..jaja..voor 245 euro.. :P)

ik zal wel ff zeggen of i past.. ;) moet wel anders ga ik echt !*@()#!*@#($&@!#&!@(*^$@!&(-en

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
:9 Ja. Hij past. 8-)
Pagina: 1