Ik heb al lang zitten zoeken naar een simpel scriptje voor X-Chat dat de status van xmms weergeeft.
Het probleem met de scripts die ik vind en wil installeren is dat ze een (naar mijn zin) vage error geven:
[code]Errors loading file /home/fubar/.xchat/xmms5.pl:
Can't locate MP3/Info.pm in @INC (@INC contains: /usr/lib/perl5/5.6.1/i586-linux /usr/lib/perl5/5.6.1 /usr/lib/perl5/site_perl/5.6.1/i586-linux /usr/lib/perl5/site_perl/5.6.1 /usr/lib/perl5/site_perl .) at (eval 4) line 16.
BEGIN failed--compilation aborted at (eval 4) line 16.[/code]
Ik had al begrepen dat ik de MP3-Info modules voor Perl moest downloaden, maar ik heb geen idee waar ik die moet installeren (ben nog een Linux noob).
Ik neem aan dat het daaraan ligt, maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen.
Het probleem met de scripts die ik vind en wil installeren is dat ze een (naar mijn zin) vage error geven:
[code]Errors loading file /home/fubar/.xchat/xmms5.pl:
Can't locate MP3/Info.pm in @INC (@INC contains: /usr/lib/perl5/5.6.1/i586-linux /usr/lib/perl5/5.6.1 /usr/lib/perl5/site_perl/5.6.1/i586-linux /usr/lib/perl5/site_perl/5.6.1 /usr/lib/perl5/site_perl .) at (eval 4) line 16.
BEGIN failed--compilation aborted at (eval 4) line 16.[/code]
Ik had al begrepen dat ik de MP3-Info modules voor Perl moest downloaden, maar ik heb geen idee waar ik die moet installeren (ben nog een Linux noob).
Ik neem aan dat het daaraan ligt, maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen.