20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
heb ik ook al aan zitten denken maar ik denk dat ej dat ding beter op plazen kan zetten ipv zuigen
wen vergeet niet dat het stroom vreet en epokkeherrie maakt
wen vergeet niet dat het stroom vreet en epokkeherrie maakt
Als mijn stofzuiger aan staat, dan voel ik toch echt dat er warme lucht uit komt na een tijdje. Die motor is 1000W ofzo, dat levert volgens mij meer warmte op dan je CPU van 60W.
Macbook Pro
Hoezoo overkill..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
dat is warmte van de motor, die in de stofzuiger zelf zit. De lucht die je van je proc "afzuigt" is dus niet verwarmd. Hoogstens dat je kamer wat opwarmt door de stofzuiger.Op maandag 13 mei 2002 11:05 schreef RetepV het volgende:
Als mijn stofzuiger aan staat, dan voel ik toch echt dat er warme lucht uit komt na een tijdje. Die motor is 1000W ofzo, dat levert volgens mij meer warmte op dan je CPU van 60W.
Maar afgezien van dat lijkt het me geen goed idee, een stofzuigen maakt heel veel lawaai en verbruikt heel veel energie. Een 120 mm fan zou misschien nog wel effectiever zijn.
Conclusie, leuk idee: niet haalbaar/rendabel.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs