Toon posts:

[w2kserver] driveletter veranderen niet met manage

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

ik wil de driveletter van een windows 2000 server veranderen, ik heb een image gemaakt van een identieke systeem maar die had als q: r: s: de driveletters,

op het andere systeem heb ik de driveletter van c: naar q: gezet,maar nadat ik het image terug heb gezet heeft ie automatisch C: van gemaakt, en hierdoor kan ik meeste applicaties niet runnen, zoald disk management ;(

mijn vraag is hoe kan de alsnog het driveletter c: veranderen naar q: zodat ik met het opstarten geen problemen krijg en dat ik alle applicaties kan runnen.

normaal gesproken kan het heel makkelijk met disk management,maar dat kan ik nu niet meer starten :'(

weet iemand een oplossing ?????

windows technet + symantec + google en hier gezocht maar helaas heb ik niks gevonden ;(

ps het zijn ntfs schijven

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Op maandag 13 mei 2002 10:39 schreef themaster2000 het volgende:
op het andere systeem heb ik de driveletter van c: naar q: gezet,maar nadat ik het image terug heb gezet heeft ie automatisch C: van gemaakt, en hierdoor kan ik meeste applicaties niet runnen, zoald disk management ;(
als je naar start->run gaat, en je typt dan in diskmgmt.msc werkt ie dan ook niet?

anders terugvallen op dit: [topic=395961/1/100]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 13:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

1 topic is wel voldoende hoor ;)
[topic=489492]

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.