vroeger had ik zo'n logo op de telefoon van DPC koe met ernaast 'Moooh' staan, helaas ben ik deze kwijt geraakt, en wil ik weer een nieuwe DPC koe op me telefoon hebben (Siemens C35) nokia logo's zijn ook goed, dan verklein ik ze wel. In de oude topics in de search werken de logo's niet meer
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
*Schopje* 
Heeft niemand meer van die logo's op z'n PC staan of iemand die de DPC koe als logo kan maken ofzo
Heeft niemand meer van die logo's op z'n PC staan of iemand die de DPC koe als logo kan maken ofzo
is dit geen warez request omdat het ook te koop is in de T.net shop?
LOLz, daar zit wat in logo's = Warez, nee tuurlijk niet, en het logo dat ik zoek van de DPC koe hebben ze niet bij de tweak shop
en al zouden ze het hebben kon ik er niet aankomen omdat die alleen voor nokia GSM's is, ik moet heb als BMP hebben voor op mijn Siemens C35i
Heeft iemand het GSM logo van de DPC koe voor mij
Verwijderd
Je kan ook jpg en gif er inzetten hoor dat kon ook gewoon met nuhb s35.Op woensdag 15 mei 2002 16:10 schreef Jaromir het volgende:
LOLz, daar zit wat in logo's = Warez, nee tuurlijk niet, en het logo dat ik zoek van de DPC koe hebben ze niet bij de tweak shopen al zouden ze het hebben kon ik er niet aankomen omdat die alleen voor nokia GSM's is, ik moet heb als BMP hebben voor op mijn Siemens C35i
dus pak photosoep pak het logo van de dpc koe doe zwart wit en klaar is Jaromir
Pagina: 1