Toon posts:

[domeinnamen] welke zijn er nog over?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is het niet mogelijk om een database te maken waarin domeinnamen staan die nog beschikbaar zijn? Of heeft SIDN misschien al iets dergelijks?

Af en toe moet ik zelf een domeinnaam bedenken, en dan is het nog aardig zoeken om iets te vinden, wat nog beschikbaar is!

Is er misschien iets dergelijks? Dus een lijst (waarschijnlijke errug grote lijst (-: ) waarin de domeinnamen staan die nog beschikbaar zijn? Allemaal zul je ze nooit kunnen bedenken / opschrijven, maar misschien bruikbare namen?

Of is het misschien mogelijk om zoiets te realiseren?

Veel vragen, excuses.. ben gewoon nieuwschierig!!!

Verwijderd

Ga jij maar eens selecteren wat bruikbaar is en wat niet, dat is niet te doen.

maw zo'n lijst zal niet bestaan.

Er is wel een lijst met algemene domeinnamen die laatst vrijgegeven zijn (www.restaurant.nl)

Verwijderd

Topicstarter
je moet het toch op zn minst met me eens zijn dat zo'n lijst verdomt handig zal zijn!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op maandag 13 mei 2002 10:27 schreef ivy het volgende:
je moet het toch op zn minst met me eens zijn dat zo'n lijst verdomt handig zal zijn!
Nee niet echt.. Als ik een naam wil bedenk ik wat ik wil hebben en kijk wat er nog vrij is (of dus welke bezet zijn).. Een omgekeerde lijst maken is dus onzin imho en tevens een behoorlijk onmogelijke opgave als je kijkt naar het aantal mogelijkheden...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:34
Nee, daar schiet je niks mee op imho.
Dan krijg je een ellenlange lijst, welke begint met:
code:
1
2
3
4
5
6
7
11a.nl
11b.nl
11c.nl
11d.nl
111a.nl
111b.nl
etc...

Snap je wat ik bedoel ?
En afgezien daarvan, waarom zou je moeite hebben met het bedenken van een domeinnaam; Noem eens een voorbeeld...

<font style="font-size:2px;">omgekeerde smilies zuigen</font> :X

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Eeuumm, best handig, maar ik weet niet wat dit met W&G te maken heeft. En om nou een lijst ter grootte van de van Dale te maken + nog alle samengestelde woorden???? Lijkt me er overdreven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.