daar hebben we nix aanOp maandag 13 mei 2002 10:38 schreef RelaXXinG het volgende:
jongens..
de prijzen van xbox games zijn nu in 3 prijsklasses verdeeld.
49 euro
59 euro
69 euro (TOP games)
Verwijderd
Precies, omlaag met die prijzen. Ik heb zelf al een PS2 en wil misschien nog een Cube maar die spellen is wat er eigenlijk duus aan een console is.
Ja precies... als Microsoft of andere game makers zeggen dat de 69 Euro games de TOP-games zijn, zeggen ze al dat de games van 59 en 49 Euro mindere games zijn. Niet echt een slimme actie IMHO. Van een spelcomputer (in het geval van de XBOX meer een gecamoufleerde PC, okay...) mag je verwachten dat het meerendeel van de spellen top is.Op maandag 13 mei 2002 10:52 schreef Mikez het volgende:
[..]
daar hebben we nix aanik wil top games voor een lage prijs. end of story. Wie dat doet die heeft in ieder geval mijn stem
Daarvoor ga ik binnenkort ook een GameCube kopen, want daar gaat de gameplay nog altijd boven de graphics (maar de graphics zitten ook wel goed daar) en daarbij hebben de games ook nog een mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben een confrontatie met die gasten van de xbox crew aangegaan over het leveren van die spellen m.b.t de levertijd enzo.
Wat ik terug kreeg in mijn mailte was:
"Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. We apologise about all the inconveniences and delays. Your application is on the way but since the moment we received your application it takes about 5 weeks (from 28 days to 35) to send your Reward pack to your home.
We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact us again.
Kind regards,
The Xbox Customer Care Team."
De wachttijd is dus iets langer geworden. Ik heb de 19e van april me aanvraag gedaan. dus nog 2 weken wachten ofzo
Wat ik terug kreeg in mijn mailte was:
"Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. We apologise about all the inconveniences and delays. Your application is on the way but since the moment we received your application it takes about 5 weeks (from 28 days to 35) to send your Reward pack to your home.
We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact us again.
Kind regards,
The Xbox Customer Care Team."
De wachttijd is dus iets langer geworden. Ik heb de 19e van april me aanvraag gedaan. dus nog 2 weken wachten ofzo
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Verwijderd
Ik haal alleen al geen x-box omdat hij lelijk is (zowel console als controller), ik anti-ms ben, de meeste spellen toch wel op de pc uitkomen en dan beter zijn, de PS2 en GC veel beter zijn.
Bij MS krijg ik een beetje het idee dat gameplay niet helemaal voorop staat en dit is gewoon het belangrijkst. Sommige spellen zijn natuurlijk wel mooi maar om daar nu een hele console voor te kopen vind ik ook een beetje overdreven.
Bij MS krijg ik een beetje het idee dat gameplay niet helemaal voorop staat en dit is gewoon het belangrijkst. Sommige spellen zijn natuurlijk wel mooi maar om daar nu een hele console voor te kopen vind ik ook een beetje overdreven.
Verwijderd
volgens mij gaat het in dit topic niet om het (weer) afzeiken van MSOp maandag 13 mei 2002 11:25 schreef MeisterHim het volgende:
Ik haal alleen al geen x-box omdat hij lelijk is (zowel console als controller), ik anti-ms ben, de meeste spellen toch wel op de pc uitkomen en dan beter zijn, de PS2 en GC veel beter zijn.
blijf ontopic en houd het op de eventuele prijs verlaging.
Mooi, dus als jij een ferrari voor €100,- kan krijgen, dan koop jij die Ibiza. Okay, fijne logica. Het is toch ook altijd wat....Op maandag 13 mei 2002 10:28 schreef DeX het volgende:
[..]
waarschijnlijk deze week word het aangekondigd.
In mijn ogen een hele slechte actie van Microsoft.
eerst: 499 euro. Ik denk.. nou voor dat geld moet het wel een goed apparaat zijn. Maar niet gekocht.
Dan: 299 euro: Ik denk.. Dus ze zeggen zelf dat hij niet 499 waard is.![]()
nu: 199 euro: Ik denk.. Toch maar een Geforce 4 ti 4200 kopen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
hehe MS denkt weer is ff leuk te doen door de prijs omlaag te haluh en mensen denken meteen oh er is vast iets mis met dat ding
De XBOX is naar mijn mening geen monster console
Jah Halo is goed maar deze game komt in augustus uit op de PC en van wat ik gezien heb overtreft deze de XBOX versie enorm
De NGC en PS2 (in 2005 de PS3)
Zullen gaan overheersen in de console wereld
Beide zijn een begrip en MS kan hier met geen macht tegen opboksen
Het is een leuke console dat ontken ik niet
Maar ik bezit de NGC en PS2 en heb de XBOX ook thuis gehad
En de 2 eerste geven mij voldoening met spelen op een console
De XBOX kan mij dit niet geven
Ook het feit dat d XBOX met Halo al 90% van wat het ding kan laat zien
Terwijl een GT3 op de PS2 nog geen 30/40% laat zien
Dit betekend dus dat de PS2 games alleen maar mooier worden in de loop der tijd (FFX,FFXI) en de XBOX games zullen gelijk blijven
Jah Halo is goed maar deze game komt in augustus uit op de PC en van wat ik gezien heb overtreft deze de XBOX versie enorm
De NGC en PS2 (in 2005 de PS3)
Zullen gaan overheersen in de console wereld
Beide zijn een begrip en MS kan hier met geen macht tegen opboksen
Het is een leuke console dat ontken ik niet
Maar ik bezit de NGC en PS2 en heb de XBOX ook thuis gehad
En de 2 eerste geven mij voldoening met spelen op een console
De XBOX kan mij dit niet geven
Dit betekend dus dat de PS2 games alleen maar mooier worden in de loop der tijd (FFX,FFXI) en de XBOX games zullen gelijk blijven
PSN: Bellerophon-
dat heb je mooi gezegt , sommige beweren zelfs dat GT3 maar op 10 % draaide maar dat geloof ik niet, in ieder geval ziet er nog flinke groei in!. Denk maar aan ps1 aan het einde echt 10 x betere spellen als bij de releaseOp maandag 13 mei 2002 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
Ja dat gebruiken ze ook als sterke argumenten
Zie maar het verschil tussen Tekken en Tekken 3 , hiermee hebben ze enorme vooruitgang geboekt
Waarom zien de XBOX games er dan zo mooi uit?
Het is gewoon een pc, dus als je een beetje kan programmeren kan je XBOX games maken, de PS2 daarentegen heeft eigen technologie ontwikkeld welke veel moeilijker is mede door hun "emotion chip"
De knappe hoofden krijgen het nu pas door hoe het ongeveer werkt dus zullen de echt mooie games nu gaan uitkomen
En eind dit jaar komt er ook een Halo-killer op de PS2,NGC en PC uit genaamd "Breed"
10% lijkt me wel heel stug moet ik zeggen maar het zou zo kunnen
Ik heb ergens wel een link waarop staat aangegeven hoeveel de XBOX al leverd aan kracht en de PS2 en hoeveel ze kunnen leveren
Is wel informatief omdat te lezen
Zie maar het verschil tussen Tekken en Tekken 3 , hiermee hebben ze enorme vooruitgang geboekt
Waarom zien de XBOX games er dan zo mooi uit?
Het is gewoon een pc, dus als je een beetje kan programmeren kan je XBOX games maken, de PS2 daarentegen heeft eigen technologie ontwikkeld welke veel moeilijker is mede door hun "emotion chip"
De knappe hoofden krijgen het nu pas door hoe het ongeveer werkt dus zullen de echt mooie games nu gaan uitkomen
En eind dit jaar komt er ook een Halo-killer op de PS2,NGC en PC uit genaamd "Breed"
10% lijkt me wel heel stug moet ik zeggen maar het zou zo kunnen
Ik heb ergens wel een link waarop staat aangegeven hoeveel de XBOX al leverd aan kracht en de PS2 en hoeveel ze kunnen leveren
ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de xdoos 269 word in nederland na de e3
kewl!!!!
dan koop ik de ps2 en de xbox en de cube voor de oude prijs van de xbox die ik vroeger wilde
kewl!!!!
dan koop ik de ps2 en de xbox en de cube voor de oude prijs van de xbox die ik vroeger wilde
This space is occupied
hehe ik heb ze al alle 3
maar noem je bron want wij willen bewijzen
maar noem je bron want wij willen bewijzen
ja maar de ps2 zal nooit sneller zijn als de xbox , dat is gewoon een feit, alleen wordne de games gewoon beter, maar er zit natuurlijk wel een limiet aan. En trouwens nu moeten we 1 jaar of langer w8en totdat we echt het onderste uit de ps2 kunnen zien wat op zich ook wel een "nadeel" is. Want bij de Xbox krijg je meteen tha full packageOp maandag 13 mei 2002 12:08 schreef Bellerophon het volgende:
Ja maar het zal niet meer beter worden
De games blijven hetzelfde en zullen niet meer mooier worden
Terwijl de PS2 games in een stijgende lijn zullen gaan
De link zal ik even moeten zoeken, heb hem ergens staan
Maar de XBOX is sneller dan PS2 , is een feit
Maar of hij beter is betwijfel ik
De games blijven hetzelfde en zullen niet meer mooier worden
Terwijl de PS2 games in een stijgende lijn zullen gaan
De link zal ik even moeten zoeken, heb hem ergens staan
Maar de XBOX is sneller dan PS2 , is een feit
Maar of hij beter is betwijfel ik
Ik betwijfel deze uitspraak. Het is makkelijk om in te komen, omdat hij qua structuur eender met een PC is. Maar men zal echt wel allerlei truukjes leren met de hardware en daarom kan je ook een stijgende lijn verwachten. Ze zullen steeds efficienter worden in het coden, omdat je niet zomaar wat bij kan prikken, zoals in een PC. Vind het dus bullshit dat je nu al kan zeggen dat je aan de top zit.Op maandag 13 mei 2002 12:15 schreef Mikez het volgende:
Want bij de Xbox krijg je meteen tha full package
Damn, als de XBOX ook goedkoper wordt, zal de keuze ook moeilijker worden.
Ik heb al een GameCube die ook altijd #1 zal blijven maar de PS2 heeft weer spellen als GT en FFX...
Denk dat er toch maar een ps2 naarst de GCN zal komen
Ik heb al een GameCube die ook altijd #1 zal blijven maar de PS2 heeft weer spellen als GT en FFX...
Denk dat er toch maar een ps2 naarst de GCN zal komen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja, en welke van 3 er gaat wegvallen (want er zal er 1 onderuit gaan) zal duidelijk worden in de loop der tijdOp maandag 13 mei 2002 12:20 schreef Mikez het volgende:
ok dan zijn we het daarover eens
europese prijsdaling komt ook nog wel denk ikOp maandag 13 mei 2002 13:55 schreef Kremers het volgende:
Lama
Verwijderd
Had de eerste pagina niet goed gelezen 
Als maar niet zowel cube als xbox dat gaan doen dan, heb ze net beide gekocht, zou wel zonde zijn als me dat €50/100 had kunnen schelen.
Als maar niet zowel cube als xbox dat gaan doen dan, heb ze net beide gekocht, zou wel zonde zijn als me dat €50/100 had kunnen schelen.
reward pack is nooit gek hoorOp maandag 13 mei 2002 13:59 schreef Kremers het volgende:
Had de eerste pagina niet goed gelezen
Verwijderd
LoL 
Denk niet dat ze nog een RP weg gaan geven
ALS dit waar is dan zal Sony em ook wel gaan verlagen, XBOX en PS/2 zitten nu op zelfde prijs.
Denk niet dat ze nog een RP weg gaan geven
ALS dit waar is dan zal Sony em ook wel gaan verlagen, XBOX en PS/2 zitten nu op zelfde prijs.
Dit hoeft niet het geval te zijn
MS doet het omdat ze wel moeten, ze staan nu enorm zwak in de console markt, hun moesten wel meegaan anders was de verkoop van de XBOX helemaal een flop geworden, voor zover dit nog mogelijk was...
De PS2 hoeft nog niet mee te gaan met prijsdaling
Want zoals het eruit ziet staat de PS2 boven aan met de verkopen, dat zegt wel wat over de console
MS doet het omdat ze wel moeten, ze staan nu enorm zwak in de console markt, hun moesten wel meegaan anders was de verkoop van de XBOX helemaal een flop geworden, voor zover dit nog mogelijk was...
De PS2 hoeft nog niet mee te gaan met prijsdaling
Want zoals het eruit ziet staat de PS2 boven aan met de verkopen, dat zegt wel wat over de console
Verwijderd
Ja, maar je moet toch ook van die laatste paar concoles af, of je moet afw88 tot PS2 megapop wordt en dat iedereen er een wil hebben zoals met de PSX is gebeurt.
Als ik Famitsu Charts (weet niet of ik het goed schrijf but hey who cares) mag geloven staat de PS2 ver boven elke andere console met hun verkoop
En de roddels die nu rond gaan over de PS3, dat deze 200 maal krachtiger zal worden dan de beste console die op dit moment beschikbaar is
En de roddels die nu rond gaan over de PS3, dat deze 200 maal krachtiger zal worden dan de beste console die op dit moment beschikbaar is
Dit argument hoor ik vaker idd. Heb je een bron waar bewijzen staan hiervoor? Ben ik wel benieuwd naar nl.Op maandag 13 mei 2002 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ja ik heb er een bron voor, de link naar de site waarop dit staat aangegeven maar die staat thuis op mijn pc, en aangezien ik nu op mijn stage plek zit weet ik die dus niet
, mijn excuses daarvoor, ik zal hem vanavond posten
Lol! Jij hebt de PC-versie gezien? Dat kan alleen maar van voor de xbox zijn en die was dus zwaar lelijker dan de xbox versie. Voor de xbox versie zijn ze vrijwel from scratch begonnen.Op maandag 13 mei 2002 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
Dit is geen feit. Bovendien is het nog steeds bullshit om te zeggen dat het dak al bereikt is, omdat je de deur zo makkelijk binnenkomt...Ook het feit dat d XBOX met Halo al 90% van wat het ding kan laat zien
Think about, er komt alleen maar efficientere code uit voor de xbox en vinden ze weer leukere truukjes uit om door de programmeerbare GPU's heen te halen, net als elke andere console.
Ja die heb ik al gezien in zijn pre-order in amerika (op verschillende site's zijn hier al plaatjes van te zien)
en het is een feit omdat het bewezen is met grafieken hoe de XBOX tegenover de PS2 en NGC staat
En dat is ten nadele van de XBOX
De PS2 en NGC hebben het vertrouwen van de winkeliers en media wat zeer belangrijk is voor de verkoop van een console
Meerendeel van de winkeliers geeft de XBOX ook nog 2 jaar en denken dat deze dan is weggedrukt door het geweld van Sony en Nintendo
en het is een feit omdat het bewezen is met grafieken hoe de XBOX tegenover de PS2 en NGC staat
En dat is ten nadele van de XBOX
De PS2 en NGC hebben het vertrouwen van de winkeliers en media wat zeer belangrijk is voor de verkoop van een console
Meerendeel van de winkeliers geeft de XBOX ook nog 2 jaar en denken dat deze dan is weggedrukt door het geweld van Sony en Nintendo
Het is bewezen met grafieken.... LOL!!!Op maandag 13 mei 2002 15:19 schreef Bellerophon het volgende:
het is een feit omdat het bewezen is met grafieken hoe de XBOX tegenover de PS2 en NGC staat
You just made my day...
Maar genoeg gelachen, ik ga weer even kijken of nog wel mensen die hun mening niet als feit presenteren..
maakt ook geen zak uit wat er nou in zo'n doos zit (of het nou een grote lelijke zwarte is of een mooie kleine paarse hehe: bedoeld als grapje, niet als flame)
het is immers de consument die bepaald welke console succesvol wordt
en de cijfers spreken op dit moment in het voordeel van PS2 en Gamecube
alleen al de 400.000 verkocht gamecube's in 6 dagen in europa sinds de launch zegt toch al heel wat...
geloof dat xbox er nog geen 100.000 verkocht had in de 1e week
het is immers de consument die bepaald welke console succesvol wordt
alleen al de 400.000 verkocht gamecube's in 6 dagen in europa sinds de launch zegt toch al heel wat...
geloof dat xbox er nog geen 100.000 verkocht had in de 1e week
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Grafieken zijn gebasseerd op cijfers, en naar mijn mening liegen de cijfers niet, maar wat jij wilt, jij hebt jouw mening en ik die mijne BOT
Ja de PS2 en de NGC staan enorm gunstig in de charts, zowel die van europa, japan als amerika
In japan staat de XBOX zelfs onder de Dreamcast
Ja de PS2 en de NGC staan enorm gunstig in de charts, zowel die van europa, japan als amerika
In japan staat de XBOX zelfs onder de Dreamcast
hoezo is dat zielig?
dreamcast is een vette console...
en denk ik ook meer waar voor je geld als xbox
in mijn ogen
ik bedoel er is voor mij geen 1 spel uit op de xbox wat ik zou willen hebben...
dreamcast is een vette console...
en denk ik ook meer waar voor je geld als xbox
in mijn ogen
ik bedoel er is voor mij geen 1 spel uit op de xbox wat ik zou willen hebben...
Probleem 1: Hoe meet je het?Op maandag 13 mei 2002 15:32 schreef Bellerophon het volgende:
Grafieken zijn gebasseerd op cijfers, en naar mijn mening liegen de cijfers niet.
Probleem 2: Cijfers kunnen liegen, vraag iedereen die maar iets met statistieken heeft gedaan daarnaar.
Verwijderd
OK OK ik was een beetje voorbarig. Heck ik was zelf van plan een DreamCast te kopen voordat hij uit de handel werd genomen. Maare, maken ze in de VS nog steeds games voor de DC dan?
Precies, nogmaals dit is geen sprint, maar een marathon. Laten we nu maar ff afwachten, totdat we een winnaar gaan kronen. Wacht maar af tot er een paar NDA's verstreken zijn...Op maandag 13 mei 2002 15:24 schreef Phusebox het volgende:
nee maar er zijn zoveel vette spellen op de dreamcast dat je voorlopig wel ff vooruit kunt...
dit topic kan volgens mij ook wel dicht trouwens?
ik bedoel niemand heeft t meer over die prijsdaling
en het is toch al bekend dat die prijsdaling alleen voor de VS is
ik bedoel niemand heeft t meer over die prijsdaling
en het is toch al bekend dat die prijsdaling alleen voor de VS is
Dreamcast games worden nog af en toe uitgebracht
Maar bijna niet meer, jammer dat deze console tot zijn einde is gekomen het was een mooi ding maar het sprak niet echt aan .... pitty what a shame
En een winaar zal je wel nooit kunnen kronen
Aangezien er ook opvolgers van de consoles komen
Dus de strijd blijf altijd door gaan
Alleen voor de 1 pakt het wat beter uit dan de andere
Maar bijna niet meer, jammer dat deze console tot zijn einde is gekomen het was een mooi ding maar het sprak niet echt aan .... pitty what a shame
En een winaar zal je wel nooit kunnen kronen
Aangezien er ook opvolgers van de consoles komen
Dus de strijd blijf altijd door gaan
Alleen voor de 1 pakt het wat beter uit dan de andere
Bewaren en als er jaren voorbij zijn en we hebben de XBOX 4 , de NGC3 en de PS5
het stof er vanaf vegen en weg dromen bij de nostalgie van vroeger
Zoals ik nu doe met mijn NES en SNES... apart, je hebt thuis een monster pc, NGC en een PS2 en toch speel je nog op die dingen
Een console war win je niet, je verlengt hem alleen maar
het stof er vanaf vegen en weg dromen bij de nostalgie van vroeger
Zoals ik nu doe met mijn NES en SNES... apart, je hebt thuis een monster pc, NGC en een PS2 en toch speel je nog op die dingen
Een console war win je niet, je verlengt hem alleen maar
Verwijderd
Ja, jammer alleen dat me SNES kapot is. Echt zeeeeeer jammer. Je wilt niet weten hoeveel ik daarop gespeeld heb en hoeveel geld ik daaraan uit heb gegeven.
"Eej de nieuwe DKC is uit!"
"Wauw phat!"
fietserdefiets
gris (doos uit rek)
slap (180 piekies op de toonbank)
fietserdefiets
En maar gamen tot je er bij in slaap viel.
"Eej de nieuwe DKC is uit!"
"Wauw phat!"
fietserdefiets
gris (doos uit rek)
slap (180 piekies op de toonbank)
fietserdefiets
En maar gamen tot je er bij in slaap viel.
Ja maar daar bedoel ik mee te zeggen
Kijk is hoe lang de console's al tegen elkaar opboksen
En is er in die tijd nou al is een echte winnaar uitgekomen?
Nee zoals ik het zie niet, af en toe deed de ene het wat beter dan de andere , en dan kwam er weer een nieuwe console uit en werd de strijd weer aangewakkerd maar echt winnen heeft nooit iemand gedaan
Kijk is hoe lang de console's al tegen elkaar opboksen
En is er in die tijd nou al is een echte winnaar uitgekomen?
Nee zoals ik het zie niet, af en toe deed de ene het wat beter dan de andere , en dan kwam er weer een nieuwe console uit en werd de strijd weer aangewakkerd maar echt winnen heeft nooit iemand gedaan
Verwijderd
Alleen Sega heeft met de console verloren. Ze zijn, vind ik, altijd al veel beter geweest in het games maken ipv consoles en gelukkig gaan ze daar mee door op de verschillende platformen.
Verwijderd
LMAO. DAt hoor ik van alle xbox fanboys. Het is trouwens MiCrosoft die dat zegt om nog een beetje hoop aan hunzelf te geven. Ik geef je gelijk om jouw ook een beetje hoop te geven. Het is idd geen sprint. En zal ik je een geheim vertellel. The launchtitels waren niet eens zo geweldig van de gamecube (tuurlijk wel leuk maar niet echt een parade paardje zoals de xbox met Halo). De parade paardjes moeten nog komen voor de GC dus reken er maar op nintendo is voorbereid op een lange "marathon". Ach ieder zijn eigen mening. Alle 3 consoles zijn dope.Op maandag 13 mei 2002 15:38 schreef Armada het volgende:
[..]
Precies, nogmaals dit is geen sprint, maar een marathon. Laten we nu maar ff afwachten, totdat we een winnaar gaan kronen. Wacht maar af tot er een paar NDA's verstreken zijn...
Boeid wat , iedereen heeft zijn eigen mening en vind zijn eigen console het best, respecteer de meningen van anderen
En jah Sega was beter in het maken van games dan in het maken van console's en hun zijn nu enorm verstandig bezig, geen kosten voor een console maar wel winst door het uitbrengen van hun games op bijna alle console's
En best wel absurt .... sega en sony grote vijanden met de Saturn en PSX en nu brengt sega enorm veel games op de PS2 uit, het kan vreemd lopen in de console wereld
En jah Sega was beter in het maken van games dan in het maken van console's en hun zijn nu enorm verstandig bezig, geen kosten voor een console maar wel winst door het uitbrengen van hun games op bijna alle console's
En best wel absurt .... sega en sony grote vijanden met de Saturn en PSX en nu brengt sega enorm veel games op de PS2 uit, het kan vreemd lopen in de console wereld
Eens, alledrie de consoles zijn gewoonweg goed. Ik hoop alleen dat niemand de aanschaf van zijn keuze uit zijn hoofd laat praten, alleen maar omdat er een paar zijn die denken (en maar blijven hameren op) dat de toekomst wankel is voor de xbox. Want dat is ie simpelweg niet.Op maandag 13 mei 2002 15:55 schreef FLiP.m0 het volgende:
LMAO. DAt hoor ik van alle xbox fanboys. Het is trouwens MiCrosoft die dat zegt om nog een beetje hoop aan hunzelf te geven. Ik geef je gelijk om jouw ook een beetje hoop te geven. Het is idd geen sprint. En zal ik je een geheim vertellel. The launchtitels waren niet eens zo geweldig van de gamecube (tuurlijk wel leuk maar niet echt een parade paardje zoals de xbox met Halo). De parade paardjes moeten nog komen voor de GC dus reken er maar op nintendo is voorbereid op een lange "marathon". Ach ieder zijn eigen mening. Alle 3 consoles zijn dope.
Verwijderd
idd dat zal stom zijn. Met elke console zal je veel plezier beleven (geen twijfel aan mogelijk als je van games houdOp maandag 13 mei 2002 16:04 schreef Armada het volgende:
[..]
Eens, alledrie de consoles zijn gewoonweg goed. Ik hoop alleen dat niemand de aanschaf van zijn keuze uit zijn hoofd laat praten, alleen maar omdat er een paar zijn die denken (en maar blijven hameren op) dat de toekomst wankel is voor de xbox. Want dat is ie simpelweg niet.
Microsoft heeft heel maar dan ook heel veel geld dus ik denk niet dat die er vlug uitvliegen ook al maken ze verlies op hun consolen.
Dat is toch het mooie van deze tijd?!?
Voor ieder wat wils
Zulke goede console's met zo veel meesterlijke games
Dit is echt een gamers heaven deze periode
En iedereen moet naar zijn eigen gedachten luisteren m.b.t. het aanschaffen van een console
Maar 1 ding is zeker, alle 3 zijn het meesterwerken en deze namen zullen nog lang voortblijven gaan
Voor ieder wat wils
Zulke goede console's met zo veel meesterlijke games
Dit is echt een gamers heaven deze periode
En iedereen moet naar zijn eigen gedachten luisteren m.b.t. het aanschaffen van een console
Maar 1 ding is zeker, alle 3 zijn het meesterwerken en deze namen zullen nog lang voortblijven gaan
Bedoelden jullie misschien deze bron waarin staat dat de Xbox al moeite heeft om DOA 3 te spelen op 640*480??
Eerlijk gezegd geloof ik geen reet van dit verhaaltje, dan niet omdat ik pro Xbox ben maar omdat ik gewoon de schrijver van dit verhaal niet geloof. als hij nou een vooraanstaand elektronisch iemand was dan was het wat anders.
Hij schrijft dat hij performantie(???) testen heeft gedaan via speciale meetapparatuur. Maar hoe kan dat?? hoe kan je ooit bandbreedte testen via een externe apparatuur?
En als de Xbox mod chips verkrijgbaar zijn wordt ie wel interresant. Ze zijn al bezig met Linux, als je dan linux hebt is een mp3speler en een DivX speler ook niet ver weg
Er zit ook een netwerkkaart in, dus heb je ook een Set-Top box om te internetten/webserveren, file sever zou ook nog kunnen dan. Om te routeren zou je weer een 2e netwerkkaart via een expansion slot ofzo moeten doen, maar volgens mij gaat dat niet lukken.
Eerlijk gezegd geloof ik geen reet van dit verhaaltje, dan niet omdat ik pro Xbox ben maar omdat ik gewoon de schrijver van dit verhaal niet geloof. als hij nou een vooraanstaand elektronisch iemand was dan was het wat anders.
Hij schrijft dat hij performantie(???) testen heeft gedaan via speciale meetapparatuur. Maar hoe kan dat?? hoe kan je ooit bandbreedte testen via een externe apparatuur?
En als de Xbox mod chips verkrijgbaar zijn wordt ie wel interresant. Ze zijn al bezig met Linux, als je dan linux hebt is een mp3speler en een DivX speler ook niet ver weg
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Ochja die link maar dat is gewoon een fan boy ofzo. Dat is niet echt 100% betrouwbaar. Want hier bv: http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1566&p=1 moet je effe naar de laatste pagina door surven spreekt dat weer tegen. En ik vind mijn bron wat betrouwbaarder.Op maandag 13 mei 2002 16:14 schreef Huntor het volgende:
Bedoelden jullie misschien deze bron waarin staat dat de Xbox al moeite heeft om DOA 3 te spelen op 640*480??
En als de Xbox mod chips verkrijgbaar zijn wordt ie wel interresant. Ze zijn al bezig met Linux, als je dan linux hebt is een mp3speler en een DivX speler ook niet ver wegEr zit ook een netwerkkaart in, dus heb je ook een Set-Top box om te internetten/webserveren, file sever zou ook nog kunnen dan. Om te routeren zou je weer een 2e netwerkkaart via een expansion slot ofzo moeten doen, maar volgens mij gaat dat niet lukken.
Wel een grappig artikel, ff de GC ontleden, toch netjes hoe Nintendo dat allemaal in een klein boxje heeft gekregen, echt vakwerk.Op maandag 13 mei 2002 16:20 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Ochja die link maar dat is gewoon een fan boy ofzo. Dat is niet echt 100% betrouwbaar. Want hier bv: http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1566&p=1 moet je effe naar de laatste pagina door surven spreekt dat weer tegen. En ik vind mijn bron wat betrouwbaarder.
Maar idd ik geloof Anand meer dan een dude die zijn naam nergens vermeld.
ik zie wel wat het wordt
elke console heeft z'n sterke en zwakke punten
xbox heeft een hd das een sterk punt (vindt ik)
memory card NGC is duur (zwak punt)
als voorbeeld
als voorbeeld
Om maar een zin uit een game te quoten
"Time will tell....Sooner or later....Time will tell.."
Ik maak me nog niet druk om die war, vind het wel goed... hierdoor worden de prijzen wel gunstig voor ons als consument
Dus laat ze maar lekker hun war voeren, ik wacht rustig af wat er van te recht komt
"Time will tell....Sooner or later....Time will tell.."
Ik maak me nog niet druk om die war, vind het wel goed... hierdoor worden de prijzen wel gunstig voor ons als consument
Dus laat ze maar lekker hun war voeren, ik wacht rustig af wat er van te recht komt
de memory card van de cuibe duur???Op maandag 13 mei 2002 16:31 schreef star-saber het volgende:
ik zie wel wat het wordt
als voorbeeld
je kon er een free krijgen bij je cube bij vele winkels en los kosten je 20 euro
er past trouwens veeeeeeel op (vind ik) in iedergeval heb ik nog nooit last van gehad op een console dat de memvard vol was
This space is occupied
Weet iemand een betoruwbare bron voor dat spul dat een Xbox al op 100% draait en een PS2 nog maar op 40%?? NOFI maar ik vind dat gewoon interresant om te lezen.
Verwijderd
Een harde schijf is toch superlastig als je met je wagen uit Project Gotham Racing tegen een vriend wil spelen? Bij een memcard is dat toch iets makkelijker.
En nog even in het kader van zinnen uit games quoten (het heeft er verder geen donder mee te maken):
All your base are belong to us!
En nog even in het kader van zinnen uit games quoten (het heeft er verder geen donder mee te maken):
Je hebt ook memorycards voor de xbox, maar een harde schijf is stukken handiger als je alleen maar thuis speelt. VErder ook handig om muziek op te slaan en strax demo's en uitbreidingen van spellen oid.Op maandag 13 mei 2002 18:18 schreef MeisterHim het volgende:
Een harde schijf is toch superlastig als je met je wagen uit Project Gotham Racing tegen een vriend wil spelen? Bij een memcard is dat toch iets makkelijker.
Verwijderd
Ja ok alleen wist ik nog niet dat er ook memcards voor Xbox waren, en er is bovendien ook al een harde schijf voor de PS2
Ja, jammer dat de mogelijkheid om die te gebruiken in FF X en Virtua Fighter 4 er weer uitgesloopt zijn. Het is oko altijd wat met die uitbreidingen nadat een systeem is uitgekomen...Op maandag 13 mei 2002 19:03 schreef MeisterHim het volgende:
Ja ok alleen wist ik nog niet dat er ook memcards voor Xbox waren, en er is bovendien ook al een harde schijf voor de PS2
Verwijderd
die PS2 liefhebbers kunnen zoveel zeggen als ze willen, bij de psx zeiden ze ook dat de games niet de volledige capaciteit benutten en toen dat eindelijk wel zo was, stond er al een nieuwe generatie consoles.
het gaat niet over hoe snel het zou kunnen zijn, maar om hoe snel en mooi het NU is.
ik heb zelf heb een xbox en heb halo(jammer genoeg nog maar 1game) en ik kan je vertellen dat je zit te gapen wanneer je in de open ruimtes gedropt wordt.
btw: al wie zit te zeiken over de xbox controller heeft er waarschijnlijk nog geen vast gehad, dat ding ligt heel goed in de handen, misschien als je kleine handjes hebt iets minder
het gaat niet over hoe snel het zou kunnen zijn, maar om hoe snel en mooi het NU is.
ik heb zelf heb een xbox en heb halo(jammer genoeg nog maar 1game) en ik kan je vertellen dat je zit te gapen wanneer je in de open ruimtes gedropt wordt.
btw: al wie zit te zeiken over de xbox controller heeft er waarschijnlijk nog geen vast gehad, dat ding ligt heel goed in de handen, misschien als je kleine handjes hebt iets minder
Is het spel zo saai?Op dinsdag 14 mei 2002 15:45 schreef defined het volgende:
Verwijderd
HEHE, volgens mij is Halo ook het enige spel dat de moeite waard is op de Xbox. Project Gotham lijkt me ook wel cool maar zou ik denk ik niet kopen als ik een Xbox had.
Halo lijkt mij ook het enige echt mooie spel op de XBOX en tjah deze komt binnenkort uit op de pc dus ik heb geen rede om een XBOX aan te schaffen
Het spel is enorm leuk jah dat moet ik toegeven , maar je kan maar maximaal met ze 4'en spelen en op de pc krijg je natuurlijk vele betere online mogelijkheden
Hmmz Halo Online Clan ...i like it...
Hmmz Halo Online Clan ...i like it...
Nog niet dacht ik, want op welke server moet je dan gaan gamen? en met welke verbinding?!?
Juist die zijn er naar mijn weten nog niet
En trouwens, pc speelt toch veel makkelijker online??
Juist die zijn er naar mijn weten nog niet
En trouwens, pc speelt toch veel makkelijker online??
Verwijderd
Ja, maar ik w8 gespannen op de online mogelijkheden van de consoles. Heb mooi de switch op mijn kamer gezet dus als de PS2 online kan, kan ik hem er direct inpluggen en THPS3 spelen.
Jah maar die kan je al online spelen 
Das de enige game die dat al kan
Maar ik wacht gespannen af op FFXI
MMORPG van Square, dit moet geweldig worden
Das de enige game die dat al kan
Maar ik wacht gespannen af op FFXI
MMORPG van Square, dit moet geweldig worden
FFX over 9 dagen 
En FFXI duurt nog wel een jaar denk ik , omdat PlayOnline het moet gaan regelen met de Nederlandse internet providers , wat denk ik veel werk gaat kosten
En FFXI duurt nog wel een jaar denk ik , omdat PlayOnline het moet gaan regelen met de Nederlandse internet providers , wat denk ik veel werk gaat kosten
Wanneer word de prijs in Nederland verlaagt? Kan ik eindelijk een Xbox naast me GC en PS2 zette.
(Ik weet het Xbox ontsiert mijn kamer en komt daarom ook in de schuur met de nodige verlengkabels.
Waarom de xbox controllers lomp zijn.
PLaystation controller... Lekker kalm en rustig van design. Er staat mooi klein playstation 2 op.
NGC. Lekker in de hand en feine knoppen. Staat met een mooie font (klein!!!) gamecube op.
Xbox controller. Heel mooie feel etc.
Staat GROOT en LOMP op XBOX! dat schreeuwt echt
(Ik weet het Xbox ontsiert mijn kamer en komt daarom ook in de schuur met de nodige verlengkabels.
Waarom de xbox controllers lomp zijn.
PLaystation controller... Lekker kalm en rustig van design. Er staat mooi klein playstation 2 op.
NGC. Lekker in de hand en feine knoppen. Staat met een mooie font (klein!!!) gamecube op.
Samen staan we sterk!
Dude, heb je zitten slapen of zo? Ken je xboxconnect en de Gamespy niet waar je een tunnel mee opzet? Get informed...Op dinsdag 14 mei 2002 16:47 schreef Bellerophon het volgende:
Nog niet dacht ik, want op welke server moet je dan gaan gamen? en met welke verbinding?!?
Jah maar dan ga je via je pc er op, er zijn nog geen deticated servers van microsoft zelf en die zijn er van de ps2 nu al wel ...in japan voor FFXI
Errrm... en?Op dinsdag 14 mei 2002 17:03 schreef Bellerophon het volgende:
Jah maar dan ga je via je pc er op, er zijn nog geen deticated servers van microsoft zelf en die zijn er van de ps2 nu al wel ...in japan voor FFXI
Dit is toch niet via de xbox online gaan maar via je pc met een enorme omweg
Lijkt mij niet echt handig als je het mij vraagt
Lijkt mij niet echt handig als je het mij vraagt
Jah, maar dat zie je toch wel meer. Koop je een Golf krijg je een joekel van een VW-logo op je stuur.Op dinsdag 14 mei 2002 16:58 schreef IkBenAlles het volgende:
Over het nut van dat grote logo: kijk er lang naar en je bent er van overtuigd dat de xbox geweldig is en dat dat het enige is dat je wilt en zo, brainwashlogo dus...
moet zeggen dat dat brainwashen ze dan niet echt goed afgaat
Verwijderd
Aaargh, datOp maandag 13 mei 2002 16:14 schreef Huntor het volgende:
En als de Xbox mod chips verkrijgbaar zijn wordt ie wel interresant. Ze zijn al bezig met Linux, als je dan linux hebt is een mp3speler en een DivX speler ook niet ver wegEr zit ook een netwerkkaart in, dus heb je ook een Set-Top box om te internetten/webserveren, file sever zou ook nog kunnen dan. Om te routeren zou je weer een 2e netwerkkaart via een expansion slot ofzo moeten doen, maar volgens mij gaat dat niet lukken.
Ja, maar je moet er natuurlijk wel een tijd naar staren. Heb jij dat al gedaan dan? En zo ja,Op dinsdag 14 mei 2002 17:09 schreef Bellerophon het volgende:
moet zeggen dat dat brainwashen ze dan niet echt goed afgaat
*kuch* loser *kuch*...
Nee ik staar daar niet naar, wil dat mijn ogen nog een tijd goed blijven 
Ik heb NGC en PS2 en een goede pc, heb geen XBOX nodig
Ik heb NGC en PS2 en een goede pc, heb geen XBOX nodig
Ga je lekker bij de Bart Shit staan of zo.Op dinsdag 14 mei 2002 17:15 schreef MeisterHim het volgende:
Hij heeft niet eens een Xbox.
Mag Intertoys ookOp dinsdag 14 mei 2002 17:18 schreef Armada het volgende:
[..]
Ga je lekker bij de Bart Shit staan of zo.
Verwijderd
"In response to Sony dropping the price of the PlayStation 2 from $299 to $199, Microsoft has followed suit with the same pricing model for their Xbox. The price is effective immediately; EBWorld.com is already offering the machine for the new price. Expect an official release from Microsoft tomorrow, and keep turned for a response from Nintendo on a potential GameCube price drop."
www.gaming-age.com
www.gaming-age.com
Verwijderd
Yep, maar hij past meer in deze topic bedacht ik me later...Op woensdag 15 mei 2002 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
Stond deze post ook niet in een andere topic?
Topic
Aha vandaar , nee ik denk ik zeg het even, voor geval dat ze moeilijk gaan doen over crossposten