Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Snes gamepad op pc??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb thuis een paar snes gamepads liggen, deze habben female connectors, kan ik met een converter deze gewoon op de pc pluggen??

Verwijderd

seearch?

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:36

MaNdM

1000-dingen-doekje

Met zoeken had je het al kunnen vinden...

LINKJE

To be determined...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 19:20
Probeer eens een PSX dual shock aan te sluiten, das veel leiper!

Daar heb je hele mooie usb to psx convertors voor, 2x analoge knuppeltjes, en 16 vrij te programeren knopjes >:) , en dat zonder geneuzel met software, en andere shit, hup zo in je usb poort, en zinloos vind de hardware, en spelen!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Hi,

Ben er zelf ook op dit moment 1 aan et solderen :P

hebbie wat linkz

http://home.t-online.de/home/stephan.hans/gamepads.htm

http://mccs.stu.marist.edu/~devo/lame-2001.09.12/

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:00
Waar koop je die convertor dan...ben wel geintresseerd, ben me keyboard een beetje zat...

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Dit schema heb ik gebruikt en werkt perfect!

Afbeeldingslocatie: http://www.emulatronia.com/reportajes/directpad/snes/images/esquema-snes2.gif

Dit is het proggie wat ik gebruik om me snes pad werkent te maken

http://speed.dynu.com/download/downcnt.php?name=psxp_a020214

Verwijderd

weet iemand een programma om je playstation controller te kalibreren want als ik die van mij wil kalibreren krijg ik een foutmelding vereiste ondersteunende bestanden niet gevonden interne fout zijn er nog programma te downloaden waarmee je je playstation controller kunt kilibreren heb de drivers geinstalleert

• PsYgHo
Op zaterdag 25 mei 2002 13:50 schreef pc-master het volgende:
weet iemand een programma om je playstation controller te kalibreren want als ik die van mij wil kalibreren krijg ik een foutmelding vereiste ondersteunende bestanden niet gevonden interne fout zijn er nog programma te downloaden waarmee je je playstation controller kunt kilibreren heb de drivers geinstalleert
Je hebt niet de psx to usb versie neem ik aan, want die kalibreer je gewoon in je tab van zinloos besturing voor video en spelletjes...

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Sorry voor het omhoog trappen van dit ouwe topic , maar waar haal je zo een playstation -> usb convertor ???

Tia

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Kan je met zo'n psx->usb convertor ook een ps stuurtje aansluiten?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• PsYgHo
Duracell schreef op 29 september 2002 @ 22:35:
Kan je met zo'n psx->usb convertor ook een ps stuurtje aansluiten?
ja

• PsYgHo
ConZito schreef op 13 mei 2002 @ 13:46:
Waar koop je die convertor dan...ben wel geintresseerd, ben me keyboard een beetje zat...
BYM schreef op 29 september 2002 @ 22:33:
[...]

Sorry voor het omhoog trappen van dit ouwe topic , maar waar haal je zo een playstation -> usb convertor ???

Tia
Vroeger bij de Funprice, maar die verkoopt ze al een jaar niet mee, toen bij de www.psx1.com en bij de psxshop geloof ik, alleen is een van de samengevoegd , aleen weet ik die naam ff niet meer.

Ff zoeken dus :)

Pagina: 1