Toon posts:

[Inkoopactie] Coolcasemods (Tweakers Only)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een aantal mislukte inkoopacties meegemaakt te hebben heb ik besloten om zelf eentje te starten. Dan weet ik zeker dat er besteld wordt! (BTW dit betreft niet iedere inkoopactie!)

Ke mijn plan is om een bestelling te plaatsen bij www.coolcasemods.com (UK) Als je ff over de site surft dan zijn er best wel spectaculaire dingetjes te koop.

Als er mensen zijn die intresse hebben mail me dan ff en post ze, want voor het einde van Mei wil ik alle bestellingen binnen hebben! Mijn idee is dat het maximum bedrag waarvoor ik ga bestellen 250 euro is. Dit omdat ik niet wil wachten op geen/te late betalingen.

Ik schiet het geld dus eigenlijk voor... als ik blijf zitten met bestelde dingen verkoop ik ze wel weer ergens anders.

Dus mocht je wat willen hebben van deze shop...
Een keer per dag zal ik de lijst updaten.

www.coolcasemods.com

Verwijderd

Voor het eind voor mei? Wel kort-dag vindt je niet?

Verwijderd

Topicstarter
Zo moeilijk is het niet om een keuze te maken....ofwel soms?

Verwijderd

Hmmz, het meeste wat erop staat is leuker om zelf te maken of je kan het dichterbij kopen... :P

Verwijderd

vrij prijzige jongens volgnesmij, of valt dat wel mee?

Verwijderd

ik vind ze maar heel duur

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:38

MaNdM

1000-dingen-doekje

Lijkt me makkelijker om het gewoon zelf te maken, in ieder geval geodkoper...

Maar ja, dat vind ik dan weer :P

To be determined...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 09:58 schreef OnlyMe het volgende:
Hmmz, het meeste wat erop staat is leuker om zelf te maken of je kan het dichterbij kopen... :P
Waar zou je "het" dichterbij kunnen kopen dan?

Blijkt dus een dure shop te zijn, enne 1 pond is veel eurotjes...duzz gaan rustig opzoek naar een shop in NL.
Pagina: 1