Geen idee, pics?
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Krijg je geen handleiding bij je mobo geleverd
ja wel ik heb een handleiding maar er staan 3 aansluitingen erop atxpr dat is dat grootslot een atx12v een klein slot en een auxpwr slot het derde slot of aansluiting het ga hier om een p4 moederbord die derde is niet aangesloten maar als werkt..
Ik heb geen idee, misschien op de site van abit 
Welkom op GoT btw
Welkom op GoT btw
edit:
Schiet me iets te binnen, P4 mobo's hebben altijd een extra connector voor stroom, waarvoor je ook een ATX 2.03 voeding nodig hebt die die extra connector heeft, misschien is dat het?
Schiet me iets te binnen, P4 mobo's hebben altijd een extra connector voor stroom, waarvoor je ook een ATX 2.03 voeding nodig hebt die die extra connector heeft, misschien is dat het?
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Ik heb een Asus P4TE en deze heeft ook 3 connectoren.Op maandag 13 mei 2002 09:30 schreef pava het volgende:
ja wel ik heb een handleiding maar er staan 3 aansluitingen erop atxpr dat is dat grootslot een atx12v een klein slot en een auxpwr slot het derde slot of aansluiting het ga hier om een p4 moederbord die derde is niet aangesloten maar als werkt..
Alles werkte prima met alleen de ATXPR connector te gebruiken, me voeding was niet P4 compliant
Heb er nu een Enermax inzitten met alle stekkers aangesloten maar merk geen verschil in stabiliteit.
De AUXPWR schijnt ervoor te zijn om het AGP slot beter van spanning te voorzien, de ATX12V is vergelijktbaar maar dan voor de CPU.
Eerst zoeken, dan pas hier posten. Les 1 voor nieuwe gebruikers 
Daarom zet ik je topic op slot, want dit had je heel simpel zelf kunnen uitvinden via de site v/d fabrikant of anders www.google.com
Daarom zet ik je topic op slot, want dit had je heel simpel zelf kunnen uitvinden via de site v/d fabrikant of anders www.google.com
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()