ik heb een xbox chip voor development. maar ik kan het niet solderen ( is te klein voor mij ) is er iemand die het kan solderen en ook in de omgeving utrecht ??
www.detelefoongids.nl en zoek naar de heer Slotje.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Op maandag 13 mei 2002 09:03 schreef PipoDeClown het volgende:
www.detelefoongids.nl en zoek naar de heer Slotje.
hahahahahahaha LOLOp maandag 13 mei 2002 09:06 schreef Flipke het volgende:
[..]
Genoeg gevonden.. maar als ik die bel zeggen ze van niets te weten en drijgen met bellen politie ivm herhaaldelijke telefoon plagerijen door zogenaamde 'twiekers'
![]()
gnifel gnifel
hmm je kan eens naar de locale electro boer gaan mshien krijg je die zo gek om het te doen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
waarom gelijk een slot ?????
iedereen mag van alles doen, en je kan mij niet vertellen dat jullie alles "orgigineel hebben" kwa software.
en ik ben developer en wil het daarvoor gebruiken.
maar kan niet solderen
iedereen mag van alles doen, en je kan mij niet vertellen dat jullie alles "orgigineel hebben" kwa software.
maar kan niet solderen
Verwijderd
Good one...Op maandag 13 mei 2002 09:17 schreef chevy78 het volgende:
waarom gelijk een slot ?????
maar kan niet solderen
Het gaat niet zo zeer om het niet mogen en bla. Maar er zijn regels op dit forum, en ik denk dat dit daar ook wel onder valt
Hier is toch niks illegaals aan?
Samen staan we sterk!
ok dan vraag ik het zo:
wil iemand iets in mijn xbox solderen want dat kan ik zelf niet, zo goed
staat toch niet wat die chip doet ( nu niet meer )
wil iemand iets in mijn xbox solderen want dat kan ik zelf niet, zo goed
staat toch niet wat die chip doet ( nu niet meer )
hier is niet ilegaals aan zolang je maar geen ilegale cds gaat gebruiken het heeft ook gewoone voordelen dat je betas kan draaienOp maandag 13 mei 2002 09:02 schreef chevy78 het volgende:
ik heb een xbox chip voor development. maar ik kan het niet solderen ( is te klein voor mij ) is er iemand die het kan solderen en ook in de omgeving utrecht ??
deze chips kan je zelfs bij microsoft aan vragen
Game PC
Verwijderd
Dan heb ik niets gezegd... SorryOp maandag 13 mei 2002 09:22 schreef Shunt het volgende:
[..]
hier is niet ilegaals aan zolang je maar geen ilegale cds gaat gebruiken het heeft ook gewoone voordelen dat je betas kan draaien
deze chips kan je zelfs bij microsoft aan vragen
tuurlijk wel.. gewoon zelf wat prutsen joh..
Tjah...
Er zal toch vast wel iemand in jouw buurt zijn??? Om wat voor chip gaat het??? Is het een losse chip? (welk type dan?), en waar moet ie in komen???
Ik kan me voorstellen dat er personen zijn die liever geen risico willen lopen met dat ding in te solderen...
Misschien als je er bij zegt dat je zelf het risico op je wilt nemen, dat er zich dan wel iemand als vrijwilliger op wil stellen...
Er zal toch vast wel iemand in jouw buurt zijn??? Om wat voor chip gaat het??? Is het een losse chip? (welk type dan?), en waar moet ie in komen???
Ik kan me voorstellen dat er personen zijn die liever geen risico willen lopen met dat ding in te solderen...
Misschien als je er bij zegt dat je zelf het risico op je wilt nemen, dat er zich dan wel iemand als vrijwilliger op wil stellen...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
nou als ik het zelf zou kunnen deed ik het wel.
maar ik heb een soldeerbout die erg groot/lomp is.
en ik neem de verantwoordelijkheid zelf.
maar wil weliemand die erg klein kan solderen.
als je nu dichterbij woonde kon ik je helpen maar sorryOp maandag 13 mei 2002 09:32 schreef chevy78 het volgende:
nou als ik het zelf zou kunnen deed ik het wel.
Game PC
Post eens een plaatje van het ding en waar hij op moet.. denk niet dat iedereen zomaar meteen begrijpt wat een Xbox chip is.
ja sorry plaatje heb ik nie, kan wel een andere plaatje er op zetten maar dat doe ik nie. is een psx chip plaatje (echte ombouw). en dan krijg ik gelijk weer verkeerde posts. het moet gesoldeert worden op de printplaat zelf van de xbox. dus die kleine soldeer putjes die er al zitten moet en +- 10 draatjes aan gesoldeerd worden.
Verwijderd
Jaja, harstikke legaal allemaal, ahum.
Ik gooi 'm op slot. Kun jij aantonen dat het allemaal legaal is, dan gooi ik 'm weer open.
Ik gooi 'm op slot. Kun jij aantonen dat het allemaal legaal is, dan gooi ik 'm weer open.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()