Deskjet 690C, knipperende lampjes

Pagina: 1
Acties:

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Mijn buurman heeft sinds 2 jaar een HP Deskjet 690C. Echter vorige week is het ding ineens opgehouden met werken.

De symptomen:
-Op het moment dat ik iets wil gaan printen krijg ik de melding: Niet correct geinstalleerd. U kunt nu de kleurencardridge verwijderen of installeren.
-Het lampje van papierdoorvoer gaat knipperen.

Onderzocht:
Ik heb al gekeken wat het zou kunnen zijn op de site van HP. Hier gaven ze aan dat de contactpuntjes van de koppen vies zouden kunnen zijn... schoongemaakt.. zelfde probleem.
Het lijkt erop alsof het geen softwareprobleem is aangezien het ook gebeurd als ik gewoon een testafdruk wil maken (papierdoorvoer 5 sec inhouden).

Wie kan me helpen?

Verwijderd

Openschroefen?

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
en dan??

ik heb de binnenkant al bekeken, maar daar is weinig te zien

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 13:50 schreef Coyote het volgende:
Mijn buurman heeft sinds 2 jaar een HP Deskjet 690C. Echter vorige week is het ding ineens opgehouden met werken.

De symptomen:
-Op het moment dat ik iets wil gaan printen krijg ik de melding: Niet correct geinstalleerd. U kunt nu de kleurencardridge verwijderen of installeren.
-Het lampje van papierdoorvoer gaat knipperen.

Onderzocht:
Ik heb al gekeken wat het zou kunnen zijn op de site van HP. Hier gaven ze aan dat de contactpuntjes van de koppen vies zouden kunnen zijn... schoongemaakt.. zelfde probleem.
Het lijkt erop alsof het geen softwareprobleem is aangezien het ook gebeurd als ik gewoon een testafdruk wil maken (papierdoorvoer 5 sec inhouden).

Wie kan me helpen?[/quote]Dan word het tijd voor een nieuwe denk ik, wij hebben zelf hier ook veel problemen mee met die HP Deskjetjes. Telkens laten repareren en laten schoonmaken, maar dan na 2 weken is het weer zover. Je kunt wel ff checken ofdat ie het papier wel goed oppakt, want dan krijg je ook die melding.

Verwijderd

ik heb 'm ook een keer helemaal open gemaakt (dat valt niet eens mee zeg ..) helemaal schoongemaakt : contactpunten op cartridge en op printer.. ook die doorzichtige band die je kunt zien lopen als je de klep open zet moet je eens schoonmaken .. zit veel zwart op waarschijnlijk.. Enige waar ik nog probs mee heb is dat kussentje waar ze in ruststand in staan , da's bij mij doorweekt van de inkt, dus elke keer als ie op en ener gaat trekt íe strepen :(

en probeer ook een ander / nieuw patroon.
in m'n pa's 660 gaf íe ook steeds foutmeldingen over verkeert geinstalleerde patronen, maar toen was gewoon de cartridge een beetje kaduuk... leen er ff een van iemand anders om te proberen, hoef je niet meteen een volle weg te gooien omdat toch blijkt dat je printer het loodje heeft gelegt