Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik had al een topic ergens dat mijn gsm-contract dat ik voor een jaar had over een maand afloopt. Nu loopt dat contract gewoon door denk ik zoals overal is meestal. Dus moet ik heb opzeggen. Maar nu wil ik een ander gsm-contract, OOK bij O2 (Telfort) , Maar hoe moet ik dit nu doen zodat ik hetzelfde nummer behoud ?

Eerst mijn contract opzeggen en dan weer een ander aanvragen ?

Eerst een ander aanvragen en huidige opzeggen ?

Dus niet dat ik dalek 2 contracten heb lopen, zo rijkelijk bedeeld ben ik ook weer niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb denk al iets gevonden bij gsmshop.nl

En kijk eens wat er stond :D :
Ik heb al een O2 (Telfort) abonnement, kan ik mijn huidige nummer behouden?
Ook dit is mogelijk, uw huidige O2 nummer kan pas overgezet worden op het nieuwe O2 abonnement als de looptijd van het oude contract verlopen is. U moet nadat u van ons de nieuwe simkaart heeft ontvangen contact met ons opnemen via e-mail (helpdesk@gsmshop.nl) of per telefoon (0162-520234) en verzoeken om een zgn. SIM SWAP. Uw huidige O2 abonnement wordt dan stopgezet (u moet dit dus niet zelf opzeggen omdat uw huidige nummer nog aktief moet zijn om de procedure uit te voeren) en het nummer wordt overgezet op de nieuwe simkaart.

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49

DataCopy

Dum vita est spes est

Je kunt natuurlijk ook even de klantenservice bellen of op de website kijken..... die helpen je heeeeel graag een handje op weg hoor (zeker als het abbo toch bij hun blijft ;))

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Verwijderd

Topicstarter
Zit te twijfelen tussen een 300 min. O2 abbo bij Gsmshop.nl of Gsmweb.nl , bij shop.nl kan ik er een Siemenske bij bestellen en heb ook nieuwe gsm nodig , mijne is kapot, het klepke van de T28, zeer frustrerend :D