Slechts heel klein stukkie van de film te zien

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Als ik dus een videofragment afspeel in xp dan krijg ik maar een heel klein stukkie te zien van de film. Ook hele grote pixels. Helemaal niks te zien dus. Kheb de codes gedowned en ze worden ook wel afgespeeld maar niet goed dus.

Verwijderd

heb je dat bij elke film? of maar bij eentje? heb je dat bij divx of bij mpg? oftewel iets meer info ;) ow ja welke codecs en players?

• ajampaniki
Ik heb gisteren divx player 2.0 alpha gedowned. Kweet niet welke codecs dat zijn. Maar hij speelt de filmpies wel af maar alleen een heel klein stukkie. Kheb het trouwens bij elke filmfile.

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 09:00 schreef ajampaniki het volgende:
Ik heb gisteren divx player 2.0 alpha gedowned. Kweet niet welke codecs dat zijn. Maar hij speelt de filmpies wel af maar alleen een heel klein stukkie. Kheb het trouwens bij elke filmfile.
Dat is 5.1 als ik me niet vergis..
En dat is als je de filmpies opend met die player of ook met de media player van windows?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22

Mentalist

[avdD]

Op maandag 13 mei 2002 09:02 schreef Flipke het volgende:

[..]

Dat is 5.1 als ik me niet vergis..
En dat is als je de filmpies opend met die player of ook met de media player van windows?
DivX 5.0.1 toch?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 09:09 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

DivX 5.0.1 toch?
Kan ook :)

• ajampaniki
Krijg steeds hetzelfde. Steeds maar een klein stukkie. Meestal moek ok eerst fullscreen doen en dan weer verkleinen voordat ik iets te zien krijg. Dis trouwens bij elke player

Verwijderd

Ik had een soort van zelfde probleem met die Divx Player toen liet hij gewoon stukjes film tussen door weg, maar als ik de Windows Media Player gebruikte was dit probleem verholpen.

En aan alleen een player heb je niet genoeg die codecs moet je ook nog downen

• ajampaniki
Na hij laat niet stukjes weg maar vergroot als het ware een deel en laat die zien.

• ajampaniki
Na ik denk eerder dat het een windows probleem is. Kan ie ff gemoved worden.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:01
Probeer eens een divx speler te downloaden
Gdivx bijvoorbeeld, zodat je niets met mediaplayer te maken heeft...

• ajampaniki
Op maandag 13 mei 2002 11:41 schreef Cereal het volgende:
Probeer eens een divx speler te downloaden
Gdivx bijvoorbeeld, zodat je niets met mediaplayer te maken heeft...
Op maandag 13 mei 2002 09:00 schreef ajampaniki het volgende:
Ik heb gisteren divx player 2.0 alpha gedowned.
Lezen is moeilijk he

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:01
hij heeft niet gezegd of ie in windows media player of Divx player afspeelt... :)

maar toch..

probeer Gdivx zou ik zeggen!

:+

Verwijderd

ik weet niet maar zitten in de player al standaard de codecs dan ???

• ajampaniki
wat een gezeur dat het niet verplaatst wordt. Als het verplaats wordt kan m'n probleem misschien opgelost worden. Zo veel moeite is het toch niet.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 13 mei 2002 21:22 schreef ajampaniki het volgende:
wat een gezeur dat het niet verplaatst wordt. Als het verplaats wordt kan m'n probleem misschien opgelost worden. Zo veel moeite is het toch niet.
Omdat dit prima in SA past...

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Misschien heb je ouwe films ? Ik dacht dat er iets met die codecs was dat je met 4 of hoger geen 3.11 films meer kon spelen.

Kijk het eens na, op www.divx-digest.com en download daar alpha311.exe (daarmee werken bij mij iig alle films)

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• ajampaniki
Die films doen het op me andere (2k)comp wel met dezelfde progs dus tmoet echt aan deze (xp) comp. Hoort dus denk wel in wos

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
reinstall mediaplayer en de codec only versie van divx?
gewoon ff alle codecs dumpen en mediaplayer 7.1 erop helpt misschien wel. Dan wel eerst divx installeren voor je opnieuw gaat proberen he ;)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:09

Cis

Nimo installeren!! Heb je alle codecs die nodig zijn om elk willekeurig media-bestand af te willen spelen.
Alleen m2v pakt ie niet :( (dus helaas toch nog PowerDVD of WinDVD nodig...)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• ajampaniki
Op maandag 13 mei 2002 22:52 schreef Cizzerd het volgende:
Nimo installeren!! Heb je alle codecs die nodig zijn om elk willekeurig media-bestand af te willen spelen.
Alleen m2v pakt ie niet :( (dus helaas toch nog PowerDVD of WinDVD nodig...)
Owke geinstalled. Doet nog steeds niet. Kheb na het installen die film en andere bestanden geprobeerd maar precies hetzelfde. Zijn jullie er nu van overtuigd dat et aan windows ligt en niet aan de software. Willen iemand het nu aub overgooien naar wos.

• ajampaniki
schop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je zou ondertussen kunnen weten dat zo snel schoppen niet echt nodig is... Verder staat de vraag hier toch echt wel goed hoor, zoals OProg al zei.

Heb je nu al eens een andere player geprobeerd en alle codecs verwijderd, zoals al gesuggereerd was?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ajampaniki
Ja ik heb alles al geprobeerd. Maar als jullie geen oplossing weten, hoe weten jullie dan wel zo zeker dat het een software probleem is en geen windhoos probleem?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De mediaplayer is een apart programma, dat toevallig met windows wordt meegeleverd. Zo horen vragen over MSN Messenger en IE in SA thuis - ook als het toevallig wel werkt op je machine met 2k en niet op die met XP.

Maar je kan in SM vragen of dit topic verplaatst kan worden, of het wat oplevert is een tweede; de mensen in WOS komen vaak ook in SA. Edit: ah, dat had je al eens gedaan.

Back on topic (en wat meer richting WOS :+): check je videodrivers en DirectX eens.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08-2025
Ik heb precies hetzelfde probleem, klein stukje van de film krijg ik te zien, precies het midden.... bij universal zie ik dus allen "iver". Ligt niet aan DIVX en WMP. Het is namelijk het geval met alle films, ook mpg en gewone AVI. Heb al geprobeerd om media player opnieuw te installen, geen succes. Wat nu?

If you think sex is a pain in the ass, try different position

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
Misschien heb je er wat aan: ik heb een tijdje geleden wat met de instellingen van mn videokaart zitten klooien (nvidia's nview), er gebeurde niks, tijdje zo laten staan, totdat ik een film ging kijken, ik kreeg alleen de linkerbovenhoek, sterk uitvergroot te zien. Tijden gezocht, bleek het dus de instelling zoom te zijn van mn videokaart.

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08-2025
Bedankt man! Inderdaad, de Nvidia zoom stond aan, maar ik ben al een half jaar niet meer in die instellingen geweest. Beetje vaag, maar goed het werkt weer!!!

If you think sex is a pain in the ass, try different position

Pagina: 1