Toon posts:

Netwerk opzetten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb al een tijdje een klein probleempje waarmee ik zit. Het gaat namelijk om het volgende. Mijn vraag is:

Ik wil ongeveer 8 pc's internetverbinding geven. Mijn vraag aan jullie is: Welke provider is het beste om te nemen? Het gaat alleen maar om het bekijken van mail en chatten enz. Dus dloaden is er niet bij.

Ik weet echt niet welke provider redelijk is in prijs en lekker kan serven. Ook vraag ik jullie welke software jullie mij aanraden om te gebruiken om sommige mogelijkheden te blokkeren, zoals bijv. de RUN oftewel UITVOEREN optie. C station beveiligen enz. Graag jullie mening hierover.

Bij voorbaat dank,

MANTISLORD

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

Op maandag 13 mei 2002 02:34 schreef MANTISLORD het volgende:
Hoi,

Ik heb al een tijdje een klein probleempje waarmee ik zit. Het gaat namelijk om het volgende. Mijn vraag is:

Ik wil ongeveer 8 pc's internetverbinding geven. Mijn vraag aan jullie is: Welke provider is het beste om te nemen? Het gaat alleen maar om het bekijken van mail en chatten enz. Dus dloaden is er niet bij.

Ik weet echt niet welke provider redelijk is in prijs en lekker kan serven.
tja....
als et toch voor mail en chat in is dacht ik een dial-up al genoegen.
Als je kabel/adsl naamt hebbie weer opties, namelijk, chello/@home mag je niet inetnet delen en/of er een server achter hangen (wie boeit dat nou, dat weten hun toch niet :P ) en bij adsl mag dat weer wel.
aangezien et toch alleen meel en chat is dacht dat je dan beter een "lite" abonnoment van adsl kan van van 256/256 (ofzow :? ) en als je @home kan nemen een basic abo.

tja..wat kan ik er maar van zeggen :)
Ook vraag ik jullie welke software jullie mij aanraden om te gebruiken om sommige mogelijkheden te blokkeren, zoals bijv. de RUN oftewel UITVOEREN optie. C station beveiligen enz. Graag jullie mening hierover.
search @ www.download.com naar "Policies" daar vind je wel 10tallen
Bij voorbaat dank,

MANTISLORD
^^^^^MOD break mag niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie. Ik ga erachteraan. Mocht ik niet uitkomen dan hoor je/jullie het wel....

tnx anywayz

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > IT

Braaikamer - Smoke&BBQ