Gratis .tk toch naai streek zoals namezero

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
kreeg zojuist dit mailtje:
Malo ni Martin!

Ko toku igoa ko Tino!
or...
my name is Tino

I would like to give you an update about your
Dot TK domain name.

On 12/31/2001 you have registered the
following Dot TK domain name with the FREEDOMAIN.TK
service:

Your domain name: NFSHOME.TK

It seems to be that in the last 90 days there were
less then 30 hits on your website. Because we want
to give everybody equal opportunities to register
Dot TK domain names, this domain name will soon be
made available for registration by someone else!

You can prevent losing your Dot TK domain name
by paying for it. Registration starts at USD 6.95
per year. If you pay for your domain name, you will
be the legal licensee of the domain name, and the
restrictions of FREEDOMAIN.TK do NOT apply anymore.

So, don't wait any longer. Log into the My Dot TK
website and upgrade your suspended domain before
05/17/2002. If you do not upgrade your domain name
before that date, others will be able to register
your domain name instead!

How to pay for your domain?

- Go to
http://www.dot.tk/cgi-bin/login01.taloha

- Use your email address and password to login.
Did you forget your password? Don't worry, there
is a link on this page that emails you your password.

- Once your are in My Dot TK, click on 'Pay for domain'
under My Domains and select the above domain name.

- Dot TK does accept VISA and Mastercard.

Faka fetai,
and thank you for your support!
We are happy you are using Dot TK!

Tino Vitale
Dot TK
vals he :(
of kan ik hem weer gratis reggen als hij hem los laat

Verwijderd

haha, jij ook al? Ik ook een halfuur geleden :)

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

jah wat denk je dan ze bieden het gratis en aan en als ze dan opeens geld ervoor kunnen krijgen dan zou iedereen dat wel gaan doen

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Tsjah dat stond in de voorwaarden he....
En ook hier in genoeg topics.

Als je met je domein geen 30 bezoekers op 90 dagen hebt vind ik 't wel rdelijk eigenlijk. Kut voor jou misschien, maar goed , 't is wel gratis :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

ik ook met bruce.tk :)

Maar ik wist van te voren al dat je zulke dingen kon verwachten, zij willen eigenlijk ook alleen maar proberen geld aan je te verdienen :)

• Martink
ach ja. heb toch al nfshome.com :D
en dat voor 2 jaar!
voor slechts ehh
weet de prijs niet meer :(

Verwijderd

ik zei toch dat je er straks voor moest gaan betalen :? iedereen toch niet luisteren en nu komen klagen hier.... lol

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hmja deze is niet zo erg toch, dan heb je in de laatste 90 dagen minder dan 30 hits gehad. als je een beetje homepage hebt kom je daar wel overheen :)

dit is meer om de ongebruikte meuk weer netjes op te ruimen lijkt me :)

• Martink
Hmm daar heb je gelijk in :P

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Gratis bestaaaaaaaaaaaaaat niet meer, trap er nou niets steeds in ;(. :)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro heeft ook zo'n mail gehad....

maar het gekke: ik weet zeker dat ik die 30 bezoeken per maand haalde..... omdat ik gewoon eens in de maand er dertig keer naar toeging (misschien doen ze toch IP check voor de stats???)

maarja jammer maar helaas....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Stond gewoon in de FAQ als je die gelezen hebt ;)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:15
Ik had dat mailtje al ongelezen verwijderd, toch even uit de prullenbak gevist naar aanleiding van dit topic. En ja hoor, mijn domein nemen ze ook terug.

Ach ja, stond in de FAQ, en die mensen daar willen ook wat verdienen. Ik kan er niet om zitten dat m'n .tk domein weg is :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op maandag 13 mei 2002 03:12 schreef Kertje het volgende:
ik zei toch dat je er straks voor moest gaan betalen :? iedereen toch niet luisteren en nu komen klagen hier.... lol
Staat duidelijk vermeld op de tk website dus 't ligt gewoon aan de gebruikers :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:42

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tsja ik snap die stats daar toch niet. Mijn .tk domein staat vanaf het begin op 0 hits, terwijl ik zeker enkele tientallen voorbij zijn geweest...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tijd voor "Het grote klik aub op mijn link hiero want ik heb meer bezoekers dan 30 per maand nodig anders verlies ik mijn domein topic" :+ ?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Zucht... lees dan ook eerst de voorwaarden, want dit was een half jaar geleden ook al bekend.

Je krijgt waar je voor betaald. En als je niets betaald, verwacht dan ook niets.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 13 mei 2002 16:15 schreef bas_konings het volgende:
Tijd voor "Het grote klik aub op mijn link hiero want ik heb meer bezoekers dan 30 per maand nodig anders verlies ik mijn domein topic" :+ ?
Nee tijd voor een "Hoe leer ik af om alle gratis services op het internet voor 6 maanden te proberen om daarna uit te vinden dat er betaald moet worden?"

Ik snap echt niet dat zoveel mensen er iedere keer weer intrappen. Zal wel aan onze Nederlandse kaaskoppen mentaliteit liggen :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Achja, ik kreeg hem ook. Neem gewoon een .COM/.NET/.ORG domeinnaam bij Directnic, voor 17 euro per jaar inclusief redirecting en onbeperkt aantal emailforwards :). Ze rulen echt!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:55

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

No offence, maar daar staat dus dat die URL minder dan 30 bezoekers heeft gehad in 90 dagen...

In de voorwaarden valt te lezen dat de naam dan weer vrij gegeven gaat worden...

Ik heb nu 3 URL's bij .tk en ik heb pas 1 mailtje gehad van hun met dezelfde mededeling!

Die andere blijven gewoon gratis!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Volgens mij krijg je ze ook alleen bij 30 of minder hits. Denk dat je anders nog even mag blijven, maar ga er maar vanuit dat dit echt geen jaren gratis blijft.

Verwijderd

Goed dat ik dit van tevoren weet, ik was net van plan ook zo'n .tk-adres te registreren. Maar nu bespaar ik mezelf de moeite. :)

• Xof
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Nederlanders moeten ook alles gratis hebben ;)

Als je echt graag een domein wil hebben registreer dan gewoon een .nl of een .com
Tegenwoordig niet zo duur meer. :)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 02:08 schreef Martink het volgende:
kreeg zojuist dit mailtje:
[..]

vals he :(
of kan ik hem weer gratis reggen als hij hem los laat
Ik heb dat ook ontvangen. Ik wist wel dat er ergens een ader onder het gras zit.

Maar ik heb nog een .tk domein en die doet het gewoon perfect (daarover heb ik nog niks ontvangen). Misschien komt het dat ik hem gewoon regelmatig bezoek.

Maar namezero is toch iets valser dan .tk

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 21:40
Op dinsdag 14 mei 2002 11:18 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Volgens mij krijg je ze ook alleen bij 30 of minder hits. Denk dat je anders nog even mag blijven, maar ga er maar vanuit dat dit echt geen jaren gratis blijft.
Heb zelf ook zo'n ding gehad, met aardig meer bezoeker dan 30 per maand... :+
EN nog moet ie weg...

Verwijderd

och... als je een b-tje website hebt krijg je die mail niet... maar het staat er duidelijk dus zo smerig vind ik het niet

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 09:55 schreef SySasZ het volgende:
Achja, ik kreeg hem ook. Neem gewoon een .COM/.NET/.ORG domeinnaam bij Directnic, voor 17 euro per jaar inclusief redirecting en onbeperkt aantal emailforwards :). Ze rulen echt!
nou mooi niet.. ik heb een .nl doemin voor 9 euro p/maand +inclusief 60MB web hosting via FTP
ik zou zelfs een vbulletin forum erop kunnen draaien :)
als ik 2 euro extra betaal per maand :) nou dat is dus makkelijk te betallen en zelfs Zonder creditcard ook nog... *D

• Martink
.com/net/nl/org is veel mooier dan zo een .tk :D
van mij mogen ze al mijn domeintjes terug nemen :)
leuk dat ik van mijn andere domeintjes emailtjes meteen ook kreeg :P

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik vind het zeer redelijk.. op deze manier haal je de misbruikers er zo uit die massaal van die gratis domeintjes reggen om de mooie naam ofzo.. en er vervolgens nik smee doen. Als ie weer wordt vrijgegeven kan iemand anders hem reggen die er wel iets mee doet.

Ik kreeg zelf ook zo'n mailtje, maarja ik gebruik dat domein toch niet.. had het alleen ff voor de grap geregistreerd.. als ik hem weer terug wil en er echt iets mee wil doen reg ik hem wel opnieuw onder een ander emailadres..

Verwijderd

ja idd dikke naaiers zijn het, ik heb ook geprobeerd weer aan te vargen maar dat wou niet |:(

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:37

Wuursj

want worst is al bezet

aha, ikke had geen mail dus had ik genoeg bezoekers :) Niet echt verw8

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

zet je icon op domain.tk\icon.jpg en gebruik deze op tweakers, komen er genoeg ip's in de log ! >:)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Ik ga ervanuit dat de reclame bij deze websites meer zal worden, en dan na verloop van tijd +/- 1 jaar tijd toch geld gevraagd zal worden omdat het slecht gaat met het bedrijf, dit zijn gewoon de standaard toestanden, zij gewaarschuwt

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Tino my ass, er zit gewoon een nederlander achter hoor :) moet je even een fout adres intikken en dan krijg je zijn mail adres :)

Human Bobby

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het aantal homepage hits maak niet uit, ookal ga je zelf er dertig keer op dan geld die regel niet. Je moet 30 verschillende mensen op je homepage hebben gehad. :)

Verwijderd

Je hoeft niet echt gezegend te zijn met een groot denkvermogen om te kunnen nagaan dat je echt niet onbeperkt kunt beschikken over zo'n gratis domeinnaam....

Niet voor niets staat het domein geregistreerd op name van NameZero en niet op die van jezelf. Pas als je betaalt, wordt de domeinnaam op jouw naam geregistreerd.

Geef me trouwens 1 reden waarom men sowieso iemand een gratis domeinnaam zou geven? Of geef jij ook je spullen voor niets weg?

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 18:11 schreef Coen het volgende:
Geef me trouwens 1 reden waarom men sowieso iemand een gratis domeinnaam zou geven?
Quote van www.dot.tk:
Taloha acknowledges Dot TK can have a big social impact on the lives of the people in Tokelau. The primary goal for both Teletok and Taloha is to increase the awareness of Tokelau in the world, establishing relationships with larger corporations who can provide communication, education and medical expertise to the region and directly funding the island of Tokelau with royalty fees paid over domain names sold. This way the government of Tokelau can grow towards a more financial independent situation.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:08

Crazy D

I think we should take a look.

Hehe ja da's leuk verzonnen, maar als hij .tk gratis weggeeft kan dat nooit een erg goede stimulans zijn lijkt me :)

Exact expert nodig?

Verwijderd

Heb jij geen 30 vrienden >:)

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 11:46 schreef Shocker het volgende:
Goed dat ik dit van tevoren weet, ik was net van plan ook zo'n .tk-adres te registreren. Maar nu bespaar ik mezelf de moeite. :)
die andere 2 mails komen nog wel ...

• airwalker_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10-2022
Je kan em gewoon droppen en dan weer registreren hoor >:)

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

Pagina: 1