Toon posts:

Alienware kast modden ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil deze week ff een raampje gaan zagen in mijn alienware server-tower.
Alleen is die kast van buiten al helemaal gespoten, dus ik ben bang dat die verflaag los gaat laten als ik erin ga zagen.
Wie heeft er ervaring met gespoten cases bewerken en kan mij van wat advies voorzien ???

(ik ga van de week mn WC inbouwen, en die moet ik wel kunnen zien natuurlijk :) )

• TheCameleon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:31
(jarig!)
Ik weet niet of je een aparte vorm wilt nemen voor dat raam, maar anders is het mischien een idee om van die plastice stripts er omheen te zetten die ze bij elke bouwmarkt hebben. Het zal toch niet erg ver afbladderen denk ik en nu heb je meteen een nette manier om her raampje vast te zetten. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
hmm, als ik me niet vergis werkt een maat van me bij een bedrijf dat doet aan metaalbewerking.
Ik ga daar maar eens informeren of hij het er voor me uit kan laten laseren (of met hogedruk waterstraal doen ze dat ook geloof ik)

En als dat niet lukt dan worden het toch maar raamrubbers en de decoupeerzaag :)

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik raad je iig aan om met kaftplastic oid de geverfde plaat af te plakken, zodat je geen beschadigingen krijgt van het voetje van de decoupeerzaag.

• Bestiole
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb zelf een gat gedremeled in mijn zwarte kast, (zonder met plakband af te plakken) en dat is vrij goed gelukt, verg ging niet weg.

Maar zoals Mini-me zegt, toch maar beter het zekere nemen en afplakken dus...

En de randen werk je toch af met rubber (hoop ik :) ) , dus zelfs als er iets misloopt zal je het niet zien.

Me, myself & I