TV_out probleempje met V3800

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Heb dus een Asus V3800 met tv-out. Deze probeer ik al enige tijd op de tv aan te sluiten om de DVD's af te spelen.

Ik draai de nieuwste drivers van asus en heb een van de laatste firmwares. Echter het ding doet nog steeds niks.

Zijn er meer mensen die het probleem bekend voorkomen? En hoe hebben jullie dit opgelost?

Sjesus...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Hoe heb je de boel aangesloten. Ik heb mijn V3800 via de video tulp aansluitingen naar mijn tv lopen via een coaxkabel, werkt perfect.

Verwijderd

Hmm. alweer..

Een heel eenvoudig progje.:)

Http://come.to/tvout

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Heb alles aangesloten met de orginele kabel van Asus (composite) en een tulp naar scart omzetter in de externe scart-aansluiting in de TV.

Als ik de boel aansluit kan ik niks op de TV getoverd krijgen (heb het videokanaal ook geprobeerd)! Moet hiervoor de monitor verwijderd worden ofzo?

Enne die verwijzing naar dat 'makkelijke' tooltje: waar moet naar kijken er staat namelijk vanalles maar ik zie niks over een V3800?

Sjesus...

Verwijderd

Heb zelf een BP6 met Win2k en dat werkt dus NIET! :( (staat in de officiele tekstfile)

Wat je misschien kan proberen is een bios update voor je videokaart/mobo

Verwijderd

;?

Het tooltje heet tvcc2000.

Als je je monitor van de kaart af haald, moet de tv-out gaan werken.

Je moet je tv op extern zetten. (of 5V op pin 8 van je scart gaat hij vanzelf..)

• Diamon
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Stond iets stoms, Moi moet eerst beter lezen.
Tis al laat :)

And The Only One

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Om te kijken OF ie zowiezo iets doet kan je ook de monitor stekker loswurmen van je kaart. Bij mijn oude V3400TNT-TV bootte je dan van TV. Als dat werkt betekent het dat je de software niet goed hebt geinstalled.

Ook was het (destijds) zo dat dual view alleen werkte in 640 x 480 of 800 x 600 @ 16 BPP

Daarom heb ik dus een G400 Max gekocht.

Concrete Loop Watercooling

• Wekkel
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik draai standaard 1280 bij 1024 (V3800). Als ik naar tv ga, met Asus of Tvc200 of zo, schakelt de resolutie automatisch terug naar 800 bij 600.
Pagina: 1