Inkoopactie Radeon8500(LE) / Geforce4 TI-4200

Pagina: 1
Acties:

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:58
Geachte allemaal!

Ik zit er over te denken een Radeon8500 dan wel een GF4 TI-4200 te kopen en aangezien de prijzen behoorlijk verschillen in de pricewatch moet er wel wat marge op die dingen zitten: TIJD VOOR EEN INKOOP-ACTIE!!! NON?
Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke je koopt (wat betreft de Radeon dan, de GF4 wil nogal verschillen qua specificaties), maar ik wil toch wel graag een Radeon met twéé Ramdacs (dus geen Hercules, want ik wil dual-monitoren).
Ik bied mezelf NIET aan als actief participerend ondernemer (say THAT 5 times :P), dus wie wil ?
Mij lijkt een Club3d Radeon8500 128MB DDR wel wat of de Leadtek Geforce4 Ti4200. :9~

Wie gaat er mailen, bellen, regelen en vergelijken?

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Verwacht nu niet dat je met een inkoop actie heel goedkoop zit.
Er zijn een hoop winkels met elk grote inkoop aantallen en lage winstmarges. jij kan samen met hooguit 50 andere mensen echt geen veel lagere prijs regelen dan in de pricwatch hoor.
Komt bij dat een hoop mensen al een Radeon 8500 hebben en daar dus weinig tot geen vraag naar is.
Ik denk dus dat er weinig interesse is naar een inkoopactie als deze.

• dlmh
Gaat ook niet alleen om de Radeon8500...
En ik ken genoeg mensen die alleen nog maar 'n klein duwtje nodig hebben om een nieuwe kaart te kopen...
Maar we zullen zien.. geen interesse... jammer dan! :z

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Misschien moet je dan zelf ff een goedkope webshop bellen (jah ff zelf :) ) en dan vragen wat hun prijs wordt bij een afname van 50 stuks (bijvoorbeeld) dan heb je ongeveer een prijs en richtlijn hoeveel je er moet verkopen.

Verwijderd

Veel succes... Radeon8500 hebben toch veel mensen al (net als ik ;)) en de run voor ti4400 is ook echt niet groot... denk eerder dat mensen een 4200 interessanter vinden..!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 11:52

Shunt

Boe

Op maandag 13 mei 2002 09:22 schreef Thund3rKn0L het volgende:
Veel succes... Radeon8500 hebben toch veel mensen al (net als ik ;)) en de run voor ti4400 is ook echt niet groot... denk eerder dat mensen een 4200 interessanter vinden..!
weet ik wel zeker als de prijzen een beetje laag zijn wil ik de gainward 128 mb wel :+

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• dlmh
Titel is verkeerd.. sorry.. daar had 4200 moeten staan (net zoals in de tekst !!). Modjes ??? ;)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Topictitle edited :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• dlmh
Mijn dank is velen malen groot :)

Verwijderd

ik wil wel een deal maken met jullie

ik wil wel naar duitsland rijden
om procs moederborden hardisk videokaarten op te halen
daar zijn ze een stuk goed koper dan hier

met een boel personen moet ik toch wel korting kunnen krijgen
alleen moet ik eerst weten wie er allemaal intressen er in heeft ?

eerder ga ik het niet regelen
te weinig mensen dan word er niet gereden .

ALLE SOORTEN PC ONDERDELEN INKOOP ACTIE

Verwijderd

Ìk ben best in voor een nieuwe processor of een nieuwe videokaart, uiteraard tegen een lage prijs

Kun je niet een bepaald "assortiment" posten waar de mensen uit kunnen kiezen want zo'n algemene inkoopactie is altijd vaag en komt eigenlijk nooit van de grond

Verwijderd

Ik doe wel mee! Maar moet je wel ff zeggen wat voor moederbord, procesoor en videokaart. Persoonlijk had ik een MSI KT3 Ultra-ARU op het oog, een AMD processor(XP 1800 of hoger) en een ati radeon 8500 retail van een A merk.

Ben benieuwd hoeveel geld dat gaat schelen.

Verwijderd

Een 64mb gf4ti4200, het merk boeit me niet zo als het maar goedkoop is :)
Pagina: 1