Ik ben een grote macfan, maar in windows hebben ze toch wel iets heel handigs ingebouwd, minimize all windows. weet iemand of dit ook mogelijk is in in mac os X?
appeltje alt q als ik me niet vergis. als dat niet lukt zoek ik het wel voor je op. ik heb stage gelopen bij een apple dealer en naar meetings geweest dus.....
als ik dat doe dan gaan alle windows van de app. naar de dock...
Ik zou ze graag allemaal naar beneden willen zien gaan. Ik weet dat er een appel script is die dit trukje voor elkaar krijgt, maar ik zou een keybord shortcut toch relaxter vinden...
Ik zou ze graag allemaal naar beneden willen zien gaan. Ik weet dat er een appel script is die dit trukje voor elkaar krijgt, maar ik zou een keybord shortcut toch relaxter vinden...
Verwijderd
Volgens mij moet je dan de alt-toets indrukken en op het gele (het middelste) knopje drukken. Dan worden ze allemaal geminimaliseerd.
Door Hoodlum2000 - maandag 13 mei 2002 00:59
--------------------------------------------------------------------------------
dat kun je instellen
Je bedoelt in dat applescript?
--------------------------------------------------------------------------------
dat kun je instellen
Je bedoelt in dat applescript?
hey Melon. ik heb het gevonden. het is appeltje-alt-w
Verwijderd
dat is alle windows sluitenOp maandag 13 mei 2002 15:30 schreef Hoodlum2000 het volgende:
hey Melon. ik heb het gevonden. het is appeltje-alt-w
alt - minimizeknop = alle windows van die applicatie minimalizer
dat is alle windows sluiten