Toon posts:

Cycling Manager 2 veroorzaakt BSOD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dit is het probleem:

Ik heb een Demo van een spel gedownload (Cycling Manager 2) en die krijg ik niet aan de praat. Ik ben er wel achter waar het precies aan ligt, maar ik kan alleen de oplossing niet vinden.

De ene keer, als ik de demo heb opgestart, doet ie het voor een minuutje ongeveer. En de andere keer krijg ik een blauw scherm met de volgende melding:

------

*** Stop: 0X0000008E (0C0000005, 0X00000200, 0XF3370B9C, 0X00000000)

*** NV4_disp.dll - Address BFA0F94C base at BF9B8000 date stamp 3C8A5644

Busy starting physical memory dump
Physical memory dump completed
Please contact yada yada yada bla bla bla

-------

Als ik naar die tweede fout kijk (NV4_disp.dll) dan lijkt het mij dat het aan mijn grafische kaart ligt (GeForce 2 MX/MX 400). Ik heb XP draaien en die installeert automatisch de drivers. Nu heb 2 verschillende dingen geprobeerd: Ik heb dat detonator ding gedownload van de nvidia.com site. EN ook heb ik verschillende drivers (van W9x en W2K) geinstalleerd die op de cd die ik bij de kaart kreeg staan..... geen van de oplossingen werkte. Verder is, volgens de site, mijn computer wel 'goed' genoeg om de Demo te kunnen draaien.

Dus als iemand mij kan helpen om dit op te lossen, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Titel gefixed + move van [forum=10] naar [forum=12] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de officiële demo uitgekomen. Misschien wil die werken?

http://www.cyanide-studio.com/downloads/CyclingManager2Demo.exe

Hijs wel heel erg sloom, mirrors zijn er zover bekend nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle offtopic posts hieronder zijn verdwenen :)
De oplossing die is gevraagd betreft de BSOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 23:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ok, dit is het probleem:

Ik heb een Demo van een spel gedownload (Cycling Manager 2) en die krijg ik niet aan de praat. Ik ben er wel achter waar het precies aan ligt, maar ik kan alleen de oplossing niet vinden.

De ene keer, als ik de demo heb opgestart, doet ie het voor een minuutje ongeveer. En de andere keer krijg ik een blauw scherm met de volgende melding:

------

*** Stop: 0X0000008E (0C0000005, 0X00000200, 0XF3370B9C, 0X00000000)

*** NV4_disp.dll - Address BFA0F94C base at BF9B8000 date stamp 3C8A5644

Busy starting physical memory dump
Physical memory dump completed
Please contact yada yada yada bla bla bla

-------

Als ik naar die tweede fout kijk (NV4_disp.dll) dan lijkt het mij dat het aan mijn grafische kaart ligt (GeForce 2 MX/MX 400). Ik heb XP draaien en die installeert automatisch de drivers. Nu heb 2 verschillende dingen geprobeerd: Ik heb dat detonator ding gedownload van de nvidia.com site. EN ook heb ik verschillende drivers (van W9x en W2K) geinstalleerd die op de cd die ik bij de kaart kreeg staan..... geen van de oplossingen werkte. Verder is, volgens de site, mijn computer wel 'goed' genoeg om de Demo te kunnen draaien.

Dus als iemand mij kan helpen om dit op te lossen, graag! :)
Welke DirectX draai je?
Er is een aparte exe voor DX7 zag ik en daarmee doet ie t op mijn PC (DX8.1) niet.

Misschien heeft t daarmee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

NV4_disp.inf gaat over je geforce, ff nieuwe detonators van www.nvidia.com halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 13:45 schreef cyberbetica het volgende:
NV4_disp.inf gaat over je geforce, ff nieuwe detonators van www.nvidia.com halen
Als je zn verhaal leest zie je dat ie dat al gedaan heeft.
Pagina: 1