Ik heb sinds kort een Grundig breedbeeld elegance flat 82cm. Ik gebruik voornamelijk mijn Toshiba SD100E DVD-speler hierop. Wanneer ik films kijk die breedbeeld zijn, maar niet anamorphic, m.a.w. niet beeldvullend (letterbox) en ik maak geen gebruik van de cinema zoom van mijn tv (rekt de boel weer op en dan valt de ondertiteling weg) dan wordt het beeld ietsje kleiner wanneer de ondertiteling in beeld is en ietsje groter wanneer het weer weg is. Ligt dit aan mijn TV of aan mijn DVD en zo ja, wat kan ik er tegen doen??? Ik kan hier slecht tegen, meestal heb ik geen subs nodig, maar mijn vriendin vindt dat wel prettig en bij sommige films (Japans etc.) is het wel handig.
Iemand hier ervaring mee? Anders moet ik Grundig maar eens mailen. Graag ook replies van mensen die een soortgelijke setup hebben (TV met digitaal chassis van Grundig/Loewe/Philips) maar geen problemen.
Iemand hier ervaring mee? Anders moet ik Grundig maar eens mailen. Graag ook replies van mensen die een soortgelijke setup hebben (TV met digitaal chassis van Grundig/Loewe/Philips) maar geen problemen.
Import van EVs