Kent iemand een programmaatje waarmee ik met behulp van een kabeltje mijn minidisc kan inlezen op de pc?
audio of data?? is wel handig om te weten.
Audio
Op zondag 12 mei 2002 22:59 schreef Vae Victis het volgende:
audio of data?? is wel handig om te weten.
Dat is dan vrij simpel, met elke audio bewerkings programma kun je wel opnemen.
Meestal krijg je bij je geluidskaart ook een programma ervoor bijgeleverd.
Je moet alleen bij die programma de juiste ingang, (waar je de md aan hebt gesloten) selecteren en dan opnemen.
Piece of cookie.
Je moet alleen bij die programma de juiste ingang, (waar je de md aan hebt gesloten) selecteren en dan opnemen.
Piece of cookie.
Ik kan ook wel opnemen, maar ik vraag dus of ik de tracks kan bekijken op de pc.Op zondag 12 mei 2002 23:04 schreef Vae Victis het volgende:
Dat is dan vrij simpel, met elke audio bewerkings programma kun je wel opnemen.
Piece of cookie.
Verwijderd
Nee dat kan niet. Via een digitale ingang zou je digitaal kunnen kopieren, en waarschijnlijk ook de tracks kunnen onderscheiden maar met de meeste standaardapparatuur zul je niet veel meer kunnen dan analoog opnemen.
Ha, das duidelijker als je dat meteen zij.Op zondag 12 mei 2002 23:09 schreef dhveldkamp het volgende:
[..]
Ik kan ook wel opnemen, maar ik vraag dus of ik de tracks kan bekijken op de pc.
Neen, das niet mogelijk.
misschien dat het mogelijk is met een MD speler voor in de pc, maar dat is geflopt. zie search voor dit.
Offtopic:
In het (oude) boekje van mijn md-speler staat dat als je digitaal overneemt dat ie dan ook de titels kopieert, maar dat doet ie niet
Weet iemand hier iets meer over of misschien zelfs hoe dit op te lossen is??
In het (oude) boekje van mijn md-speler staat dat als je digitaal overneemt dat ie dan ook de titels kopieert, maar dat doet ie niet
En met NetMD dan? Daar kan je MP3 tracks via USB naar je minidisc transferren. Heeft de OpenMG software (zo heet dat toch
) geen track-view optie?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Met OpenMG kun je idd je MD tracks bekijken en bewerken. Je moet dan echter wel die speciale USB poort en kabel voor je MD hebben.
Heeft iemand een link ofzo van waar je dit kan kopen en veredre info??Op zondag 12 mei 2002 23:34 schreef Device het volgende:
Met OpenMG kun je idd je MD tracks bekijken en bewerken. Je moet dan echter wel die speciale USB poort en kabel voor je MD hebben.
En gaat het sneller dan gewoon overnemen ??
[topic=362006/1/100]
[topic=443625/1/100]
Leesvoer
[topic=443625/1/100]
Leesvoer
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
de regels:Op zondag 12 mei 2002 23:26 schreef Giblet het volgende:
Offtopic:
1. Als je audio overneemt met de analoge kabel worden er nooit tites overgezet.
2. Overnemen van computer->MD of MD->Computer neemt nooit titels over.
3. Van MD->MD en CD->MD worden titels alleen met optische kabel gekopieerd (en ik dacht ook met coax kabel).
(Bij CD->MD werkt dat natuurlijk alleen als de titels bekend zijn op de CD.)
Bij sommige merken/modellen werkt dat trouwens niet helemaal goed.
Alles kan stuk.
Verwijderd
Dat klopt niet.Op maandag 13 mei 2002 08:17 schreef remco_k het volgende:
[..]
de regels:
...
3. Van MD->MD en CD->MD worden titels alleen met optische kabel gekopieerd (en ik dacht ook met coax kabel).
(Bij CD->MD werkt dat natuurlijk alleen als de titels bekend zijn op de CD.)
Bij sommige merken/modellen werkt dat trouwens niet helemaal goed.
Om titels over te nemen moeten zowel de afspeel CD of MD speler als opneem MD speler over joint text beschikken.
Het overnemen van de tekst gaat dan niet via de optische (toslink) kabel maar over de (speciale) koptelefoon kabel.
Met alleen een toslink kabel kun je zeker geen tekst van titels oversturen.
Pagina: 1