AOpen 8x writer of Plextor 8x ?

Pagina: 1
Acties:

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Voordeel van de Aopen is een 8MB buffer t.o.v. 4MB van de plextor. Maar ja, plextor heeft de naam dus zeg het maar.

Sorry ik bedoelde Acer 8x !!

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik zou gaan voor de Plextor, 4 MB is wel genoeg terwijl je verzekerd bent van regelmatige firmware-updates en een zeer goede service mocht hij stuk gaan (wordt thuis opgehaald en teruggebracht!).

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

die 8 Mb cache is in vergelijking tot de 4 mb cache niet zo interessant als een 4 Mb cache tegenover een 2 mb cache. Op 8 speed, duurt het ongeveer 3 seconden, ietsie meer, voordat je buffer leeg is. Als er een probleem met lezen van de source is, zijn er 3 seconden, om de dataaanvoer weer op gang te krijgen. Mijn ervaring is, dat de gemiddelde bufferunderrun bij mijn Plextor 8/2/20 altijd het gevolg was van een hardnekkige leesfout. Oftewel, een 8 Mb cache zou mijn cd'tje ook niet gered hebben. Voor 'gewone' leesproblemen voldoet een 4 Mb cache ruimschoots. Daarom zou ik aan het verschil in cache tussen beide writers niet teveel waarde hechten. Plextor heeft een beregoede support, van Acer weet ik dat niet.

Verwijderd

De Burn Proof opties van de PleXtor's is toch echt een beleving, dachten wij zo.

Waarom die niet, ook al heeft die maar 2MB buffer space

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Easy... Plextor . uit!

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• tweakerbee
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

De 8X heeft geen BURN-PROOF :)

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1