Blender-topic was niet helemaal beantwoord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 16:35
Zie --> [topic=493093/1/25]

Hierin vroeg ik twee vragen, namelijk:

• Waar kan ik Blender downloaden? Aangezien NaN (het bedrijf dat Blender maakt) bijna aan zijn einde is en het niet meer op hun site te downen is.

• Hoe het met de ontwikkelingen is rond NaN.

De eerste vraag had ik idd kunnen vinden door wat meer zoektermen op te geven op Google. Sim-pel. :{

Alleen toen is het topic op slot gegooid met als reden dat ik beter had moeten zoeken (wat idd terecht is) maar ik heb nog geen antwoord op de tweede vraag. En ik ben daar eigenlijk nog wel benieuwd naar.

edit: in het topic staat "*Schop* ;)", dit kwam door een ongelukkige copy-paste. ;)

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Als je al (niet goed) gezocht heb op een van de vragen, is het vaak ook het geval dat je op de rest niet gezocht hebt.

Als dat wel het geval is, moet je even met Pelle contact op nemen om te kijken of hij weer open kan, of dat je een nieuw topic mag openen erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
Op zondag 12 mei 2002 22:42 schreef Glimi het volgende:
Als je al (niet goed) gezocht heb op een van de vragen, is het vaak ook het geval dat je op de rest niet gezocht hebt.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet per se. Het kan wel zo overkomen.
Als dat wel het geval is, moet je even met Pelle contact op nemen om te kijken of hij weer open kan, of dat je een nieuw topic mag openen erover
Jah daar heb je gelijk in. Eerst even kijken of hij dit topic ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 12:33

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle ziet dit topic :)

Ik wil 'm best weer open gooien, maar dan moet je me wel hier (of via mail of icq) op de een of andere manier duidelijk kunnen maken wat de gemiddelde W&G'er jou meer kan vertellen over de ontwikkelingen rond NaN dan dat je met Google zou kunnen vinden of zelf bij NaN na zou kunnen navragen.
Hit me! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
Op maandag 13 mei 2002 00:12 schreef Pelle het volgende:
* Pelle ziet dit topic :)

Ik wil 'm best weer open gooien, maar dan moet je me wel hier (of via mail of icq) op de een of andere manier duidelijk kunnen maken wat de gemiddelde W&G'er jou meer kan vertellen over de ontwikkelingen rond NaN dan dat je met Google zou kunnen vinden of zelf bij NaN na zou kunnen navragen.
Hit me! :P
Doe geen moeite; ik heb al wat info! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

NaN is toch redelijk .. uhm ermee opgehouden, geen geld = no company, dus volgens mij is de development van blender ermee opgehouden.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
Op maandag 13 mei 2002 20:48 schreef Yellow het volgende:
NaN is toch redelijk .. uhm ermee opgehouden, geen geld = no company, dus volgens mij is de development van blender ermee opgehouden.
Hmmm, erg jammer. Blender is wellicht pittig om te leren maar het is toch te doen...

Pagina: 1