Jedi Knight 2, sabre/fight/movements

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
hallo, vroeg me af of jullie wat coole truuks konden posten..

hier heb ik er al wat,

http://www.jolt.co.uk/forums/showthread.php?s=a90968139609973ee654b9b5f50d8702&threadid=31842

ik speel de demo, maar ben van plan origineel te gaan kopen binnekort, beetje jammer dat je maar 1 jedi figuur tegenkomt in de demo, hij is ook erg snel dood.

enne wat is beter? geel of blauw sabre? het hat iets met sterkte te maken, maar zijn de truuks dan ook anders?

als ik tegen die ene jedi vecht kan ik heel cool in soort slowmotion (daar lijkt het op) over hem heen springen met een schuine flip ofzo... als ik dat daarna ga oefenen in die hangar, dus zonder die jedi of andere oponents dan lukt dat niet... iemand enig idee hoe die moet (kan zijn dat ik hem steeds met mzzl deed)...maar post even je coolste moves enzo...! thx *D

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 10:54
kan je al tegen de muur op rennen? naar voren en opzij indrukken en gewoon springen, niet bijzonder, maar levert wel mooie plaatjes op

• Mister_X
jep, das idd very kick!

Verwijderd

Er zijn in de demo 2 Dark Jedi's als je het op Jedi Knight en Jedi Master speelt, probeer dat is.
Als je dan de 1 half dood hebt gesabred, komt de ander aanrennen.

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

die move die jij beschrijft is denk ik de special move van de medium style, de gele.

dat is naar voren-attack-springen terwijl je met je kruishaar naar een tegenstander kijkt. Wees dus niet verwonderd dat het in je eentje niet lukt, want zonder tegenstander om naar te kijken is het ook niet mogelijk :)

verder kunnen wij je niet zeggen wat beter is, alleen wat sterker en sneller is:
blauw - light style. snel, maar blockable. Je moet zorgen dat je hiermee slaat als zijn verdediging weg is, anders raak je geen moer. damage van +- 30 per slag.
special move: crouch inhouden, forward + attack. Dan maak je ineens een surprise lunge naar voren, sinds de patch gaat ie beter door de verdediging heen. Maar ook als je ziet dat iemand gaat aanvallen werkt deze erg goed. (in SP zijn de meeste Jedi in 1 slag van deze move dood. ook de Dark Troopers (Jedi Knight niveau))
geel - medium style. net iets minder snel, ook blockable. iets langer bereik. Zorg ook dat je enemy's sabre niet in de weg staat, want dan haalt het meestal niks uit. damage van +- 60 per slag.
special move: kijken naar de tegenstander (je kruishaar moet rood zijn, naar voren, attack, springen.)
soort slo-mo flip move. Je eindigd gebukt met je sabre naar rechts wijzend. als de enemy om je heen draait, draai mee. goed kans dat ie zichzelf sate-spiest op je sabre :)
rood - heavy style. pokkessloom en pokkessterk :) oefen hiermee vooral met timing, want voor en na een swing ben je erg kwetsbaar. zorg dat je op het punt van de swing net bij je opponent aankomt, om te voorkomen dat hij een paar snelle stoten in je maag doet terwijl jij aan het uithalen bent. blockable, maar ik zou dr niet op rekenen dat ie het blockt :) damage van +- 100 per slag.
special move: attack, ff wachten, attack-forward-jump.
je maakt een zwaai, dan bij de tweede serie knoppen kapt ie de zwaai af en springt ie voorwaards met een unblockable finishing move. Zeer dodelijk, dus als je iemand em ziet maken, WEGWEZEN! (na een tijdje heb je door hoever die move reikt en kun je net buiten bereik gaan staan om een counter-attack te doen. maar als n00b zou ik gewoon rennen :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

ha, Ik had op Jedi Master die eerste al dood nog voordat die andere aan kwam rennen :P zeker een foutje van mij, dat wilde ik helemaal niet :)
Ik speel ook alleen nog maar de demo, het echte spel moet ik nog van de PCZB krijgen..... een maand geleden :(
Ik vond de demo op het begin een beetje saai (maar niet verevelend saai) maar toen ik bij die Dark JEdi aankwam en begon te vechten vond ik het zoooo kewl! Ik had eigenlijk nooit gedacht dat ze die sabre gevechten zo goed konden maken.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

het ergste aan de game is gewoon het eerste kwart dat je nog geen sabre hebt. Ik word altijd ineens weer vrolijk als er 3 dark troopers tegelijk op me afspringen :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik vind het saberen erg moeilijk. Ik heb telkens het idee dat ik het niet onder controle heb. Loop maar wat te zwaaien etc.

Die bitch (dessan`s woman) heb ik wel verslagen dus dan ben ik beste aardig toch? Ik gebruik veel Speed force tijdens een saber gevecht dan is het makkelijk te doen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Mister_X
heb hem net LEGAAL gekocht voor het symbolische bedrag van wel 50euro, (49) achja, heb hem tenminste legaal nu! !! :)

Verwijderd

Lightsaber moves

Forward Top-Down Hack
- Forward + Primary
- Backward + Primary

Horizontal Swipe Attack
- Strafe Left + Primary
- Strafe Right + Primary

Diagonal Slash Down
- Forward + Strafe Left + Primary
- Forward + Strafe Right + Primary

Diagonal Slash Up
- Backward + Strafe Left + Primary
- Backward + Strafe Right + Primary

Stab Backwards
If any enemy is located behind you, you can use the following to stab:
- Backward + Primary

Forward Lundge
If you are crouching and using the Fast Lightsaber Combat Style, a lundge can be done with:
- Forward + Primary while crouched

Flip Forward & Attack Downward
If an enemy is directly in front of you and you are using the Medium Lightsaber Combat Style, this "death from above" move can be used with:
- Forward + Primary + Jump

Forward Jump & Downward Hack
If you are standing in the ready position and you are using Strong Lightsaber Combat Style, an unblockable finishing move can be carried out with:
- Forward + Primary + Jump from standing position
- Jump + Primary while in air + Jump Forward (update from nem-x)

Verwijderd

eej thx, die kon ik wel gebruiken. Ik wist nog niet zo veel moves :D

Lightsabre-fight 0wns :D

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
weet iemand hoe je de dubbel lightsaber kan krijgen?

March of the Eagles

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Met een beetje zoekwerk:

Double-bladed lightsaber
While playing a game in multi-player mode, press [Shift] + ~ to display the console window. Type "devmap [mapname]" to enable cheat mode. When the map loads, select your lightsaber, then holster it and type "/thedestroyer" in the console window.

*D

Verwijderd

Zegge, waar kun je zien hoe die mappen allemaal heten, ik kan namelijk geen map 'maps' vinden en bv 'devmap bespin streets' invullen doet het niet.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Op maandag 13 mei 2002 19:42 schreef MeisterHim het volgende:
Zegge, waar kun je zien hoe die mappen allemaal heten, ik kan namelijk geen map 'maps' vinden en bv 'devmap bespin streets' invullen doet het niet.
http://www.xcheater.com/show.php?cat=pc&gid=3321

March of the Eagles

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op maandag 13 mei 2002 18:24 schreef Stealth2000 het volgende:
Met een beetje zoekwerk:

Double-bladed lightsaber
While playing a game in multi-player mode, press [Shift] + ~ to display the console window. Type "devmap [mapname]" to enable cheat mode. When the map loads, select your lightsaber, then holster it and type "/thedestroyer" in the console window.

*D
Straks maar ff testen dan ..
:9

Verwijderd

OK thx

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

bij het loading screen staat er loading ffa_yavin.bsp bij de Massassi Temple. Dus als je die map wil laden gebruik je map of devmap ffa_yavin (.bsp niet nodig)

de namen in-game zijn de titels, niet de filenamen.
Wat je kan doen om achter de filenamen te komen: open de assets1.pak in winace ofzow. Dan kun je alles gewoon bekijken.

de meeste leer je vanzelf kennen als je een beetje oplet.
bespin streets? ffa_bespin
jedi battlegrounds 2.0 duel? duel_jedi
dat soort geintjes.

die double-edged is wel handig, want de defense AI blockt het ene eind wel, het andere eind negeert ie. Dus een zwaai die het andere eind toevallig ook gebruikt is altijd goed :D
Het enige jammere is dat er geen aparte animaties voor zijn. Als je dus een top-down hack maakt gaat de voorkant naar beneden en de achterkant omhoog... ouwie :) (maak je geen zorgen, je eigen sabre in je kruis doet geen pijn, maar het staat zo dom :)

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
gewoon devmapall

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:38
zijn er geen filmpjes van die vette moves? :9~

PSN: DutchTrickle PVoutput

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
doe deze code eens

g_saberRealisticCombat 3

hiermee kan je bots in stukken hakken (in 2 hakken, hoofden eraf hakken, benen, armen, ...)

March of the Eagles

• Zephyer
  • Laatst online: 24-01 14:28
Op woensdag 15 mei 2002 20:02 schreef Hacku het volgende:
doe deze code eens

g_saberRealisticCombat 3

hiermee kan je bots in stukken hakken (in 2 hakken, hoofden eraf hakken, benen, armen, ...)
Eh... :?
g_saberRealisticCombat 1 is dat de optie aan staat.
g_saberRealisticCombat 0 is dat de optie UIT staat.

WTF is 3 dan :? :o

MW | BF1 Stats

• Mister_X
kan dat nou ook in single player? had het geprobeert (misschien fout hoor) maar hielp niet.

Verwijderd

niet echt eeb move maar wel leuk :) :

in de console ("shift"+"~"):

bind x +taunt (voor x natuurlijk toets invullen)

Bijna elk ventje zegt iets anders :)
have fun

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Op donderdag 16 mei 2002 13:01 schreef zephyer het volgende:

[..]

Eh... :?
g_saberRealisticCombat 1 is dat de optie aan staat.
g_saberRealisticCombat 0 is dat de optie UIT staat.

WTF is 3 dan :? :o
0 is geen schade
1 is een beetje schade
2 is al heel wat schade
3 is max schade die je met je lightsaber kan doen

March of the Eagles

Verwijderd

Wil iemand het officiele path van de Jedi Knight 2 folder ff geven, b.v. C:/Program Files/LucasArts/Jedi Knight2/blabla.... zoiets, want dat heb ik nodig om online te spelen :7

Verwijderd

Kan iemand ff zeggen hoe je verder komt bij die demo, want ik zit nu vast na dat gevecht tegen die jedi, dan komen er een paar storm troopers aanrennen, die hak je neer, dan loop je verder en dan staat er zo'n krachtveld ofzo en daar kan je niet voorbij, en daar zit ik vast ;(, heb al een half uur zitten zoeken, helemaal weer heen en weer gelopen enzo, maar kom echt niet verder....Dus weet iemand hoe je daar verder komt? :)

Verwijderd

moet je helemaal terug naar dat plek bij die generator en die liften. Dan moet je bij de middelste of bovenste verdieping in een kamertje (komt een autootje naar buiten rijden. Is volgens mij de grootste kamer) en daar staat een blauw paneel bij een raam. Daar moet je op drukken en dan schakel je de generator uit ---> dus ook het krachtveld.

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 22:45 schreef DjeV het volgende:
moet je helemaal terug naar dat plek bij die generator en die liften. Dan moet je bij de middelste of bovenste verdieping in een kamertje (komt een autootje naar buiten rijden. Is volgens mij de grootste kamer) en daar staat een blauw paneel bij een raam. Daar moet je op drukken en dan schakel je de generator uit ---> dus ook het krachtveld.
thx :* :)

Maar nu heb ik die demo uitgespeeld :( :P maja, moet ik toch maar is de hele versie gaan kopen :)....

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:34
wel jammer,
aan de ene kant wil ik het hele spel wel hebben, en aan de andere kant heb ik het gevoel heel het spel al gezien te hebben......

Verwijderd

Heb em nu ook en heb al de eerste level uitgespeeld. Ik vind het nu een beetje saai want nu moet je wat rondrennen met een gun en wat knopjes om switchen (waar heb ik dit eens eerder gezien :Z :Z :Z ). Gelukkig gaat dat niet zo de hele tijd door want dan speel ik liever rtcw (is wat interesanter). Effe doorbijten en dan effe lightsaberen. tot nu toe verveel ik me wel met het spel steeds door die tgangen rennen en het ziet er niet zo geweldig uit (graphisch dan).

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Wacht nou maar tot je je saber hebt. mister :Z

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Over saber moves gesproken...
Hoe kan je je saberskills beter opschroeven dan in een duel?
Kwam deze mappen tegen en vond ze wel erg dapper, erg geschikt om lekker te saberen...

Duel of the Fates (ffaepisode1)
Zoals in EPI, Incl. soundtrack, deze is echt super voor een duel.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/ffaepisode1_a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/ffaepisode1_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/ffaepisode1_c.jpg

Carbon Freeze Chamber (ffa_carbonfreeze)
Maar dan zoals in ESB...
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/ffa_carbonfreeze_a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/ffa_carbonfreeze_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/ffa_carbonfreeze_c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/ffa_carbonfreeze_d.jpg

Voor degene die dit wel wat lijkt kan je de mappen en skins hier halen:
http://modcentral.jediknightii.net
http://www.jediknightii.net

Verwijderd

ziet er strak uit!
lol, je kan met Darth Vader spelen :P

gvd, ik heb het spel nou nog niet :( :( :( wanneer wordt ie nou eens afgeleverd! ;(

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

sabers is een beetje verpest. Ik heb het nu voor elkaar dat ik zonder force points te allocaten beter met mijn saber kan spelen dan iemand die zich druk maakt om yellow/red stances. Ik hoef niet eens meer te blocken, der zit namelijk een leuke blauwe saber move in het spel die ervoor zorgt dat de tegenstanders saber wordt weggeduwd (zodat hij even niet meer kan aanvallen). De move twee keer doen levert trouwens een leuke animatie op. En nee, deze lamme techniek vertel ik hier niet, dan gaat dalijk iedereen lam spelen.

Iig speel ik nu force spellen met bijna alle dark powers op full, alle neutrals op full, en alles level 1 voor sabers..... en ik hoef niet eens de powers te gebruiken door die ene blauwe move. En nee, het is niet de backstab move, dies moeilijker :P

MechWarrior || Monsters Game

• Mister_X
ik heb alleen de dark powers op full, jump en heal, en push en pull op 1 of 0 zodat de sabel op full kan...

in de single player tegen een jedi is het wel leuk om grip te doen, en dan je sable te gooien, is ie ook in 1 keer dood :)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik neem aan dat je die move bedoelt waarbij je in een keer naar voren schiet? Dat heet de light style lunge en die is niet lam, die is eindelijk nuttig geworden in de patch. (eerst was ie simpel af te weren, nu raak je dr tenminste weer iets mee)

En de verdediging daartegen is vrij simpel, dont get hit :)
spring drover heen en doe een backstab, werkt best goed :)

Verwijderd

Denk dat ik het ook maar weer es ga installen.

Kan je met de illegale versie online (gewoon vraagje)? Als het dan echt zo koel is, denk dat ik em ook maar ga kopen dan. Singleplayer tot die gast gekomen met dat krachtveld omzich heen. Had geen ammo meer vor mn rpg...

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Dueltjes zijn extreem vet :)

Er zitten trouwens wel flink wat bugs in het spel. In de duel versie van dat level waar je dessan molt in sp kan je een achterlijke jump maken,
Onderin heb je dat schuine pad naar boven, het eerste stuk daarvan steekt nog wat uit die ruimte in, waardoor er een kleine verhoging is. Spring (maakt niet uit waar) en laat springen niet los. Loop dan over dat eerste stuk heen van het randje af. Als je het goed doet vlieg je als een malloot omhoog en kom je boven uit :D
Die forward lunge in fast mode kan je misbruiken om achterlijke vallen in de diepte te overleven, omdat je stopt als je dat doet.
Wat ook kan is je val "breken" met een rol. Terwijl je valt bukken+[een richting] ingedrukt houden tot je neerkomt, en je rolt zodra je de grond raakt. Dit is op zich handig, maar niet zo zaligmakend als de lunge-break, omdat grotere hoogstes wel pijn gaan doen.

Het meeste voldoening geeft trouwens een duel tegen een overtuigde darksider :D Ik speel alleen Lightside, en dat is als je het goed doet gewoon beter :P (en leuker) Gister nog zo'n gast, had zijn lightning helemaal opgepompt dat het echt flink pijn deed, maarja, met absorb doet het je niets >:) Hij dacht zelfs dat ik aan het cheaten was, hij begreep het gewoon niet.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Hans.Solo
  • Laatst online: 26-01 09:22

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op maandag 08 juli 2002 09:26 schreef Clay het volgende:
Dueltjes zijn extreem vet :)

Er zitten trouwens wel flink wat bugs in het spel. In de duel versie van dat level waar je dessan molt in sp kan je een achterlijke jump maken,
Onderin heb je dat schuine pad naar boven, het eerste stuk daarvan steekt nog wat uit die ruimte in, waardoor er een kleine verhoging is. Spring (maakt niet uit waar) en laat springen niet los. Loop dan over dat eerste stuk heen van het randje af. Als je het goed doet vlieg je als een malloot omhoog en kom je boven uit :D
Die forward lunge in fast mode kan je misbruiken om achterlijke vallen in de diepte te overleven, omdat je stopt als je dat doet.
Wat ook kan is je val "breken" met een rol. Terwijl je valt bukken+[een richting] ingedrukt houden tot je neerkomt, en je rolt zodra je de grond raakt. Dit is op zich handig, maar niet zo zaligmakend als de lunge-break, omdat grotere hoogstes wel pijn gaan doen.

Het meeste voldoening geeft trouwens een duel tegen een overtuigde darksider :D Ik speel alleen Lightside, en dat is als je het goed doet gewoon beter :P (en leuker) Gister nog zo'n gast, had zijn lightning helemaal opgepompt dat het echt flink pijn deed, maarja, met absorb doet het je niets >:) Hij dacht zelfs dat ik aan het cheaten was, hij begreep het gewoon niet.
Hmmm moet ik toch maar een keer ffa tegen jouw gaan spelen, want het word hiero boring om iedereen steeds maar met grip de diepte in te keilen, die luitjes waar ik tegen speel schijnen niet te snappen, dat ze dan ff moeten force pushen...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Binnenkort thuis een LAN met 3 mensen, en volgens mij is deze er wel geschikt voor.
Iemand dit al gespeelt op een LAN ?
Is het de moeite waard ? :9

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-01 09:39
force vind ik geen ruk aan.
Gewoon saberen. Skills baby, skills :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Pagina: 1