Tyan Thunder K7X S2468 S2468UGN Power

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil toch het Tyan Thunder K7X S2468 S2468UGN gaan kopen en heb gelezen op hun site dat je een specifieke voeding nodig hebt voor dit mobo (met een extra 8pins connector).
Heeft één van jullie dit mobo en zo een speciale voeding en zo ja, waar hebben jullie deze gekocht, want op dit moment heb ik alleen nog maar de moegelijkheid gevonden om hem uit amerika of taiwan te laten importeren. En welk merk voeding raden jullie aan?
Ik ben zelf eigelijk helemaal weg van enermax voedingen, maar deze maken deze voedingen nog niet !!!! :(
Ten tweedde.... ik ben nog op zoek naar twee goede cpu koelingen... ik hen nu 1 akasa silver mountain - maar deze maakt me eigelijk net wat te veel herrie. Zelf had ik een VETTE alpha koeler in gedachten, maar deze passen weer niet.... dus de koeler moet klein zijn, VET koelen en toch relatief stil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:15
Hier een paar hints: [topic=163169/1/50]. :)

Zelf heb ik het kleine broertje (Tiger MP), en daar heb ik standaard heatsinks op zitten met 60mm > 80mm fanadapters en Papst fans (lekker stil :P ) Idee is misschien iets betere heatsinks te nemen (ik heb standaard alu), just a thought.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K7X moet een ATXGES voeding hebben. Dit is een ander type als op Thunder K7 MP (ATX12V?)

De voeding op www.sww.nl moet wel voldoen. Tyan heeft een lijst met voedingen, en AMD ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Er wordt idd een expliciete vermelding gemaakt van ATX-GES maar qua form-factor istie identiek aan de WTX van de originele Thunder K7.
Maar er zal ongetwijfeld een andere prik opzitten, anders hadden ze het niet bijvermeld.

De voeding van de Thunder K7 was toendertijd ook slecht te verkrijgen, ik zou het daarom via rechtstreekse benadering proberen van de fabrikanten, dat werkte voor ons ook het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tyan.com/support/html/r_s2468.html#power

sww.nl en tweakshop schijnen geschikte voedingen te hebben.