The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Folding@home is 8-5 en 29-4 nog recent op de frontpage geweest dus daar hoef je je geen zorgen over te maken 
Ecology-fund is geen DC-project en hoort wat mij betreft niet op de frontpage.
Ecology-fund is geen DC-project en hoort wat mij betreft niet op de frontpage.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
Inderdaad. EcologyFund en project Dolphin hoeft niet op de frontpage wat mij betreft (ook al doe ik beide actief mee
)
D2OL en Distributed Folding daarentegen zou ik wel es op de frontpage willen zien. Al is het alleen maar als introductie van "goh heej, deze zijn nieuw, check eens uit".
D2OL en Distributed Folding daarentegen zou ik wel es op de frontpage willen zien. Al is het alleen maar als introductie van "goh heej, deze zijn nieuw, check eens uit".
Silk_dude, voor een crazy cow heb je gewoon gelijk ook nog 
D2OL en Distributed Folding eens een keertje op de frontpage (ja Sequence, dit zijn niet de hoofdprojecten
)
D2OL en Distributed Folding eens een keertje op de frontpage (ja Sequence, dit zijn niet de hoofdprojecten
dan mag ecology fund ook wel 1 keer een aanmerking Krijgen
bijvoorbeeld een verhaaltje
DPC: nu ook D-f@h en D2ol en ECOLOGYFUND
ecology is 'natuurlijk' (voor) een goed doel
en dan ook nog echt 'natuurlijk'
bijvoorbeeld een verhaaltje
DPC: nu ook D-f@h en D2ol en ECOLOGYFUND
ecology is 'natuurlijk' (voor) een goed doel
en dan ook nog echt 'natuurlijk'
Ik ben ook voor een artikeltje op de frontpage.
Alle beetjes helpen, en we gaan toch voor de eerste plaats ?
Alle beetjes helpen, en we gaan toch voor de eerste plaats ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Dank UOp zondag 12 mei 2002 23:18 schreef MarcyDarcy het volgende:
Silk_dude, voor een crazy cow heb je gewoon gelijk ook nog
D2OL en Distributed Folding eens een keertje op de frontpage (ja Sequence, dit zijn niet de hoofdprojecten)
EcologyFund is leuk, maar geen Distributed Computing, dus past niet op de frontpage imo.
Je kan natuurlijk zelf een verhaal verzinnen op dit submitten. Het is alleen afwachten of de newsposters er iets mee doenOp dinsdag 14 mei 2002 17:08 schreef gp500 het volgende:
het gaat hier dus om eens een artikel gezamelijk over die projecten , Niet direct om een DPCH.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Pagina: 1