if broken it is, fix it you should
Even achter mijn oren krabbende... Ik kan mezelf herinneren dat ik dit ook gehad heb... Weet het niet zeker meer, probeer eens CTRL+C of CTRL+Z. Ik kan mij herinneren dat dit werkte. En anders kun je ook in interactive mode gaan, kun je dhcpd over slaan.
Verwijderd
Type op de lilo prompt het volgende:
boot: linux single
en je kunt in single user mode opbooten en dingen fixen.
boot: linux single
en je kunt in single user mode opbooten en dingen fixen.
Ik denk dat de topicstarter remote zit, watn als je Eth0 geen dhcp offer krijgt, dan duurdt het ongeveer 1 minuut, en dan loopt de boot gewoon door.
tenzij er voor de authenticatie gebruik wordt gemaakt van een andere LDAP/NIS server.
Als je inderdaad bij het systeem kan, dan kan je werken zoals de reactie van R3b00T
Zit je inderdaad remote, dan zal je er heen moeten, of het door iemand anders laten doen.
Suc6
tenzij er voor de authenticatie gebruik wordt gemaakt van een andere LDAP/NIS server.
Als je inderdaad bij het systeem kan, dan kan je werken zoals de reactie van R3b00T
Zit je inderdaad remote, dan zal je er heen moeten, of het door iemand anders laten doen.
Suc6
met CTRL+C of CTRL+Z moet het in eerste instantie wel te doen zijn. Probeer anders in lilo de opstartoptie en daar achter een 1 of single te zetten. op deze manier:
> Linux
Windows
Linux single_
_=de cursor
suc6
> Linux
Windows
Linux single_
_=de cursor
suc6
Voordat het netwerk geinitialiseerd wordt krijg je normaal gesproken de melding "press i for interactive...."
als je dan op i drukt krijg je even later de melding "entering interactive mode" ofzo.
dan wordt er voor elk stuurproggie gevraagd of RH dat wel of niet moet starten...
kies dan voor je netwerk no en de rest yes...
should solve your bootproblems...
als je dan op i drukt krijg je even later de melding "entering interactive mode" ofzo.
dan wordt er voor elk stuurproggie gevraagd of RH dat wel of niet moet starten...
kies dan voor je netwerk no en de rest yes...
should solve your bootproblems...
NEE: dit is geen signature...
Idd, dat was eerst ook het geval, maar door een modificatie (HW ardes veranderen) niet meerOp maandag 13 mei 2002 08:35 schreef CyberJ het volgende:
Ik denk dat de topicstarter remote zit, watn als je Eth0 geen dhcp offer krijgt, dan duurdt het ongeveer 1 minuut, en dan loopt de boot gewoon door.
En ik kan idd bij het systeem....tenzij er voor de authenticatie gebruik wordt gemaakt van een andere LDAP/NIS server.
Suc6
Maar heb het (of een) probleem al gevonden, Bad sectors
if broken it is, fix it you should
Pagina: 1