mail fout op 2 verschill4end mail servers

Pagina: 1
Acties:

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
hoe kan dit ik heb wel gewoon internet maar wat betekenen die fout meldingen ???

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.bit.nl (1)', Server: 'pop.bit.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
----------------------------------------------------------
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'xingrs.nl', Server: 'xingrs.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Verwijderd

wat je kan doen is in outlook (express) je email account verwijderen -> opnieuw aanmaken... kijken op pop.bit.nl bestaat.. misschien wel pop3.bit.nl... ik weet niet op bit een isp is.. zo niet moet je bij de uitgaande mailserver smtp.(je isp).nl invullen... bijv smtp.12move.nl ofzo..... en dan je gebruikers gegevens.. account en pass...

suc6

Verwijderd

zoeken met google op: Error 0x800CCC0E

1. Can you get webpages? If so you may have the wrong mailserver typed in your account or the server may be down.

2. If you cannot get webpages hangup and try connecting again.

3. Reboot your computer and try again.

4. Still not working? Still not getting webpages? If so, treat as a normal "Not Moving Data" issue. (Check your DNS numbers, rip and reinstall TCP/IP, etc..)