Ik krijg haast het vermoeden dan Garbage een hoop vriendjes heeft ofzo. We hadden het pas geleden al over hem en nu zie ik hem alweer op +3 staan in een thread waarin de rest gewoon op 1 en 2 staat.
Verwijderd
Ik heb er daar al 1 vanaf gehaald, is weer de standaard opmerking blabla die we nu wel kennen, dat is zeker geen +4 waard hoogstens +2 ofzo.
Verwijderd
En hij is niet de enige:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=186109
Kijk, als we zo gaan beginnen...

*censuur* 
Allemaal opendeur opmerkingen waar gewoon niet meer tegenop te modereren valt. Als ik dan eindelijk een beetje toegevoegde waarde probeer te doen, dan staat dat direct op overbodig of off-topic.
Is het met reageren nu de bedoeling om iets toe te voegen aan een discussie met nieuwe ideeen? Of moet je weer met open deuren gaan gooien of de patser gaan uithangen?
* Delerium begrijpt er helemaal niets van, maar legt zich bij de realitiet neer.
Allemaal opendeur opmerkingen waar gewoon niet meer tegenop te modereren valt. Als ik dan eindelijk een beetje toegevoegde waarde probeer te doen, dan staat dat direct op overbodig of off-topic.
Is het met reageren nu de bedoeling om iets toe te voegen aan een discussie met nieuwe ideeen? Of moet je weer met open deuren gaan gooien of de patser gaan uithangen?
* Delerium begrijpt er helemaal niets van, maar legt zich bij de realitiet neer.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 13:29 schreef TgF het volgende:
En hij is niet de enige:
:r[/quote]Hm dat een smiley van die kerel (niet tgf) zels als informatief
wordt beschouwd
En hij is niet de enige:
:r[/quote]Hm dat een smiley van die kerel (niet tgf) zels als informatief

Verwijderd
Als dat zo doorgaat, dan kan Femme beter een nieuw sciptje maken: per toegevoegde smiley een extra karma-punt.
:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r (x10)
+500 Karma => #1 GodLike
:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r :r:r:r:r:r (x10)
+500 Karma => #1 GodLike
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 12:59 schreef irrelevant het volgende:
Ik krijg haast het vermoeden dan Garbage een hoop vriendjes heeft ofzo. We hadden het pas geleden al over hem en nu zie ik hem alweer op +3 staan in een thread waarin de rest gewoon op 1 en 2 staat.[/quote]Hmm interessante thread, opeens heeft hij vriendjes ? wat dacht je van ?..euhhh bezoekers van t.net vinden dat ie gelijk heeft ?
Ik krijg haast het vermoeden dan Garbage een hoop vriendjes heeft ofzo. We hadden het pas geleden al over hem en nu zie ik hem alweer op +3 staan in een thread waarin de rest gewoon op 1 en 2 staat.[/quote]Hmm interessante thread, opeens heeft hij vriendjes ? wat dacht je van ?..euhhh bezoekers van t.net vinden dat ie gelijk heeft ?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als dat zo doorgaat, dan kan Femme beter een nieuw sciptje maken: per toegevoegde smiley een extra karma-punt.
+500 Karma => #1 GodLike [/quote]Err.. met 500 extra Karmapunten sta je niet op #1 hoor.. godlike wel natuurlijk, maar da's wat anders.
Femme staat op #1, en voor zover ik weet zijn er maar twee man die op 500 punten in de buurt van 'm staan. Otis en ondergetekende.
+500 Karma => #1 GodLike [/quote]Err.. met 500 extra Karmapunten sta je niet op #1 hoor.. godlike wel natuurlijk, maar da's wat anders.
Femme staat op #1, en voor zover ik weet zijn er maar twee man die op 500 punten in de buurt van 'm staan. Otis en ondergetekende.
Ulioman Daar gaat het nou juist om. Niet of hij gelijk heeft, maar of garbage met deze reactie wat zinnigs te melden heeft. Maar wat hij zegt is niet echt gefundeerd met argumenten en speculatief. Maximaal op +2 dus, hogere niveaus zijn gereserveerd voor reacties met meer lading/info.
Stoer een topic over mij 
Ik voel me vereerd...
Ik voel me vereerd...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ben je daar niet een klein beetje laat mee.

Omdat ik inmiddels al weer wat wijzer ben dan toen. Het is gewoon toeval geweest. Een verschijnsel van het systeem zoals we dat inmiddels wel gewend zijn. Dit soort posts scoort nou eenmaal goed. (Die van Garbage waarmee ik de thread opende)
De topicnaam "Garbage heeft vriendjes?" was dus onzin weet ik nu.
De topicnaam "Garbage heeft vriendjes?" was dus onzin weet ik nu.
Dus je excuseert je voor iets wat je toen gewoon niet wist. Vin'k overdreven. Toen deed je iets met de overtuiging dat het goed was (en aangezien je niet dom bent kon je dat toen ook wel inschatten) je hebt nu alleen meer ervaring.
Maar Ok: U zijt vergeven.
Maar Ok: U zijt vergeven.
Je hebt gelijk, ik wilde alleen maar even vriendelijk zijn naar Garbage. 

Slotje plz
Ik vroeg het aan Garbage, maar toch fijn dat jij me ook vergeeftMaar Ok: U zijt vergeven.
Slotje plz
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.