Logo voor uit de zijkant van mn case

Pagina: 1
Acties:

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik heb het idee om het volgende logo uit mn case te halen, en dan de hoeken op te krullen net als het x-box logo. Nou is mijn vraag is er ook geel plexiglas te krijgen, zo ja weet ook iemand waar ?

Afbeeldingslocatie: http://www3.evilserv.com/raamrubber/dannyF.bmp

Note: sorry voor het BPM formaat, had nog geen photoshop geinstalld.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12

spaceboy

Op grote hoogte

mega-groot plaatje en dan blijkt je vraag helemaal niet over het plaatje te gaan... |:(
8-) ...maaruh, kan je vraag niet beantwoorden, sorr.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 20:39
geel plexiglas?
ja, dat is verkrijgbaar bij doe het zelf zaken,
of bij van die hobby winkeltjes :)

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 09:12
je kan het vast wel vinden bij een hobby zaakje, crea art bijv. daar heb ik die dingen zien liggen, mooi lampje erachter, dan heb je ook niet zo'n licht buisje nodig! :P
maareuh suc6 met je case!!
;)

respect tha DON Don's SPECS

Verwijderd

Als je géén geel plexiglas kan vinden, kan je ook altijd nog gewoon plexiglas kopen, en daar een geel kleurenfolie overheen plakken. Die zijn (vaak) te krijgen bij drukkerijen & kopieerwinkels

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 09:12
Op zondag 12 mei 2002 21:50 schreef edwinknip het volgende:
Als je géén geel plexiglas kan vinden, kan je ook altijd nog gewoon plexiglas kopen, en daar een geel kleurenfolie overheen plakken. Die zijn (vaak) te krijgen bij drukkerijen & kopieerwinkels
en weet je wat dan helemaal vet is, dan koop je bij de halfords zo'n soort stickervel met een regenboog kleur en dan is het telkens een andere kleur als je op verschillende punten er naar kijkt, ik heb dat ook gekocht voor me brommer, dat ziet er :9~ uit echt vet, maar het is niet goedkoop, ong. 10 euro voor 1 rolletje (je hebt er ook wel meerdere kleuren zoals blauw enzo).

respect tha DON Don's SPECS

Verwijderd

Ik zou alleen wel je plaatje in illustrator maken, is een stuk strakker. Of in flash ofzo, die de lijntjes ff mooi afrond.

• fleppuhstein
Op zondag 12 mei 2002 21:58 schreef BananeKoning het volgende:
Ik zou alleen wel je plaatje in illustrator maken, is een stuk strakker. Of in flash ofzo, die de lijntjes ff mooi afrond.
Ik werk nog op een kaal systeem ivm een nieuwe install, iemand die zich misschien geroepen voelt ?

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 19:36 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

Ik werk nog op een kaal systeem ivm een nieuwe install, iemand die zich misschien geroepen voelt ?
de bilt iets te ver weg :+

• fleppuhstein
Op maandag 13 mei 2002 19:54 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

de bilt iets te ver weg :+
Nee, alleen het window een beetje afronden in een goed proggie photoshop ofzo ? Niet eruit halen, dat wil ik zelf doen, das veels te leuk om door een ander te laten doen
Pagina: 1