Toon posts:

lcd win 2k probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een lcd aangesloten op de lpt poort krijg echter bij het opstarten van smartie een error dat dlportio.sys niet geladen is.
heb al in de search gekeken maar daar word ik ook niet echt wijzer van. Wie o wie kan mij helpen

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dan moest je (dacht ik) een bepaald programmaatje/bestandje downloaden, zal ff zoeken...

[/EDIT]

Kan het niet vinden, maar ik zag dat in verschillende topics gezegd werd dat je een bepaald iets extra moets installeren

[EDIT]

* Illegal_Alien is niet zo thuis in LCD-land....

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 12 mei 2002 20:42 schreef dot_goeroe het volgende:
Heb een lcd aangesloten op de lpt poort krijg echter bij het opstarten van smartie een error dat dlportio.sys niet geladen is.
heb al in de search gekeken maar daar word ik ook niet echt wijzer van. Wie o wie kan mij helpen
Zoek eens naar port95nt

[edit]
ik heb al even voor je gezocht ff dit formuliertje invullen en je kan het downloaden.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wat staat er nu op de site van Smartie:
If you have a parallel LCD, and you are runnng Windows 95/NT/2k or XP you need this
Sorry maar ik vind dit echt een vorm van: |:(

20*350ZO45°

Verwijderd

beetje stom van mijn broer maar port 95 is ook al geinstalleerd probleem blijft echter

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als de melding komt dat ie DLPortIO.sys niet kan vinden, is ie zeer waarschijnlijk niet goed geinstalleerd.. Je moet wel administrator zijn om hem goed te installeren.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Kijk eens hiero > http://gfxlcd.schijf.org/

Op de bladzijde LCD aansturing vind je wat je zoekt !

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

er is maar een acount en dat de admin dus daar ligt het ook niet aan

• Creepy

Creepy

Installeer DLPort IO is opnieuw en als het dan nog niet lukt probeer eens of andere LCD software het wel goed...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
ook geprobeerd met een winamp plugin geeft precies de zelfde melding, wordt er helemaal ... van

Verwijderd

Staan je intellingen wel goed? Hangt je lcd aan lpt1 of lpt2(378h of 278h)?

Verwijderd

Topicstarter
de lcd hangt aan lpt 1 heb echt alles al nagekeken en veranderd maar alle instellingen staan gewoon goed.

het kan natuurlijk ook zijn dat mijn snappertje kapot, eerst maar ff slapen en dan kijk ik morgn weer

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen bovestaande oplossingen zijn allemaal al geprobeerd maar de foutmelding blijft.

• Creepy

Creepy

Beats me... als je DLPortIO opnieuw hebt geinstalleerd zou het goed moeten zijn.. Misschien een verkeerde versie van DLportIO?? Zie de site van smartie of de site in m'n sig.. Daar is ie ook te downloaden...

Heb je LCDInf al eens geprobrobeerd???

Anders zou ik het ook niet weten.....

Pagina: 1