Toon posts:

Filmstart Meta Tags

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi. Las laatst op Tweakers een aantal posts over de Filmstart.nl metatags. Die zouden woorden als "moord, Pim Fortuyn, etc" bevatte, terwijl er helemaal geen nieuws op hun site stond over Fortuyn. Boze reacties dus. Heb een meeltje gestuurd en dit was hun reactie:
Beste Mensen,

Allereerst onze excuses voor het onterrecht plaatsen van de steekwoorden omtrent de aanslag op Pim Fortuyn.
Filmstart.nl was een van eerste sites die het nieuws over Fortuyn op het net plaatste. Dit eerste bericht is toen weer verwijderd maar de steekwoorden zijn blijven staan.
De site wordt geheel door vrijwilligers onderhouden en alleen op zondag geupdate. Hierdoor zijn wij pas vandaag bewust geworden van de fout.
Het was nooit onze bedoeling om misbruik van de situatie te maken.
Onze excuses nogmaals aan een ieder die zich aan onze slordigheid gestoord heeft.
Wij begrijpen dat wij hiermee mensen onnodig hebben gekwetst en betreuren dit ten zeerste.
Filmstart zal in het vervolg zich weer alleen bezighouden met het verzamelen van film-links en film-nieuws.

Wij hopen u hiermee afdoende antwoord te hebben verschaft.

Hoogachtend,

De filmstart webcrew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Wat moet dit in [LA] dan :?

Heeft toch weinig met GOT te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
dus dat post je dan maar hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, er waren zoveel mensen verontwaardigd dat ik vond dat de filmstart crew een kans verdiende om het uit te leggen tegenover de boze tweakerts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

thanks for sharing that with us

maar ja, ik heb het dus ook gezien op die site. Het was echt belachelijk. Toch leuk dat ze dan ff een mailtje sturen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Gewoon een lulsmoes natuurlijk...'t zijn harde tijden in de IT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Het wordt alleen zondag geupdate en pim is op maadag vermoord, als ze op maandag een bericht erop kunnen zetten, kunnen ze vast ook wel op maandag een meta tagje eruit halen .. :)

Oftewel, iemand lieft hier en het is niet ik...

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Jokkebrokken!

Als je dan toch gaat liegen doe het dan een beetje doordacht...

De verklaring klinkt wel aannemelijk moet ik zeggen...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Pagina: 1