Zo oud als het modsysteem zelf!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Augustus 2000 is het huidige modsysteem ingevoerd. Ik kon jullie deze reactie welke gedateerd is op de dag voor het plaatsen van de faq zoals hierboven gelinked, niet onthouden:
Hallo zeg!

Hier begint het nieuwe mod-systeem toch wel een beetje uit de hand te lopen, of iedereen heeft wel erg goede zin.
Zowat de helft staat op +4 terwijl echt niet alles zo interessant, inzichtvol of grappig is. Zijn er geen "oppermoddereters" meer die hier van bovenaf kunnen ingrijpen.

Ja ik gooi er maar een karmapuntje tegenaan [dit wordt vast een flame/troll], maar zoals hier gemoddereet is slaat echt als een lul op een drumstel.
;) Zei daar iemand trouwens PM? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 10:24

SvEn

a.k.a sv3nrg

:P , ghehe , ik heb er nog niks van gemerkt eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin Vreuls loopt al 2 dagen met 2 woorden in zijn hoofd: Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator :{

WAAR BLIJF JE!!!!

Bwoaaa, dat lucht op man! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op zondag 12 mei 2002 20:40 schreef Robin Vreuls het volgende:
* Robin Vreuls loopt al 2 dagen met 2 woorden in zijn hoofd: Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator, Power Moderator :{

WAAR BLIJF JE!!!!

Bwoaaa, dat lucht op man! :P
Och, twee dagen pas. Das een lange adem van een stekelbaarsje. Daaar kan best nog wel wat aan gerekt worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Robin, waarom eigenlijk pas sinds 2 dagen :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaat echt als een lul op een drumstel.
Hoe klinkt dat eigenlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op zondag 12 mei 2002 22:22 schreef RobinVR het volgende:

[..]

[i]* Plof, plof, plof *[/i]

Afhankelijk van de geslachtsmaat ofzo?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje 'stijfjes'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Een onthulling, het idee van de PM is gedateerd van bijna voor het modsysteem.

Eigenlijk moeten we nu een reactie plaatsen: recentelijk is het LM ingevoerd, voor meer informatie zie de FAQ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 22:23 schreef PhantomLord het volgende:
beetje 'stijfjes'
ROFL (dubbelzinnig ja, denk maar even... :D )

Maar inderdaad word het nu zo langzamerhand wel tijd voor de PM.

Ik moet wel zeggen dat ik me enigzinds schaam aangezien ik niet zo heel veel gebruik heb gemaakt van mijn LM status. Maar goed, de eerste paar maanden in een nieuwe baan heb je het altijd wat drukker dan normaal :)

/me mod nu al weer wat meer :Y)

EDIT: en d'r staat weer een Jaymz in, maar ik ben te moe om hem te verbeteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 22:22 schreef RobinVR het volgende:

[..]

* Robin is drummer :Y)

Ik zou het niet uitproberen, krijg je denk ik wel een heel rood lid van :o :D Nope, geen ervaring (gelukkig) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 22:39 schreef Netman867 het volgende:
Een onthulling, het idee van de PM is gedateerd van bijna voor het modsysteem.

Eigenlijk moeten we nu een reactie plaatsen: recentelijk is het LM ingevoerd, voor meer informatie zie de FAQ :P
Over de FAQ gesproken, ik heb sinds kort de rechten er voor, en wil me dus nu op de Tweakers.net FAQ en de Moderatie FAQ richten. Hiervoor wil ik wel graag wat ideeën van de TMF'ers enzo.

Maargoed, ik zal hier maar een nieuw draadje over openen :D
Pagina: 1