Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Lelijk
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Expanding the inexpandable
Verwijderd
Hij is niet mooi afgewerkt, en het is veel te druk kwa kleuren. Ik heb velemalen mooiere legocases gezien hier op GOT.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Verwijderd
nee man, het bovenste gedeelte is net supervetOp zondag 12 mei 2002 20:33 schreef daan123 het volgende:
ik zou 1 kleur legosteentjes gebruiken (spuitbus) en dat hele bovenste gedeelte schrappen
Verwijderd
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
get rich or die try'in
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
leuk idee, alleen de uitvoering verpest de boel.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
ik niet echt mooi..
hoe oud ben je?
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
leer lezenOp maandag 13 mei 2002 12:02 schreef jeuuron het volgende:
hoe vind je het zelf?
ik niet echt mooi..
hoe oud ben je?
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd

ja ik weet het, het dak is niet egaal van kleur, maar we hadden niet zo veel van de zelfde kleur
als dit mooi moet worden moet er nog veel aangedaan worden (zelfde kleur, oerwoud eraf)
"never argue with idiots they drag you down to their level and beat you with experience" dilbert