Buiten lannen?

Pagina: 1
Acties:

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het een idee om buiten te lannen?

Ik wil binnenkort dus een kleintje organiseren, deze maand. Voor acht man, 10 pc's totaal, hubje, kabels stuff enzo. Iemand hiermee ervarignen?

Ik zit ook een beetje in over temperaturen, als het buiten 30 graden is kun je je pc dan wel koel houden?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik zou het wel onder een party tent ofzo doen voor het geval dat het gaat regenen. Best wel leuk id zolang het niet gaat regenen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-01 10:35
www.wan.nl
www.campzone.nl
www.megabit.nl
www.ne2000.nl

Allemaal lan's die buiten gehouden worden.

WAN (99/NULL en Campzone ben ik heen geweest, Campzone 2 ga ik ook heen
dit jaar.

Grote (party of leger)tenten om onder te zitten. Wij hadden steeds steigerpalen en zeil mee. Paar gaten in de grond, palen er in en zeil erover spannen.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mwoa, kan wel natuurlijk maar als het gaat regenen loopt het natuurlijk wel in de soep, ook als je onder een partytent zit (koud/wind/tegen komt soms van zijkant partytent binnen)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

Naast regen vormt het zonlicht ook nog een risico omdat je weleens riskeert om teveel reflecties te krijgen overdag.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Buiten lannen wil best, ik ben dan ook iemand die jaarlijks naar WAN en Campzone gaat. Dit lannen gebeurdt dan meestal in een tent of caravan, en je moet het licht wel goed afdekken want dat is niet prettig op de monitor.

Op WAN zaten ook mensen op een picknicktafel te lannen, die hadden echt wel last van de zon. Ze hadden een hele constructie om hun monitor gebouwd.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het id is leuk, maar ik zal nooit naar zoiets gaan toch. Er kan toch zand inkomen bijvoorbeeld? Of vocht. Erg gezond lijkt me dat toch niet. Plus natuurlijk die dingen die hierboven al genoemd zijn.
Als je dat doet, moet je dat lijkt me niet met je enige PC doen. :D

🌞🍃

Verwijderd

'k hou ook wel vaak een LAN bij een vriend van mij 8-) (4 a 5 pers), Je kan beter voor zorgen dat je een huis hebt waar PA en MA weg zijn 3 dagen bijv. veel leuker en warmer en beter voor je PC :D

Verwijderd

Onder de carport als je die hebt, heb ik hier ook wel gezien in de straat..relaxt hoor...

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 09:12
relax id maar het kan best als je een beeetje op past met de regen enz, en let ff op met de stroom enzo dat dat niet nat wordt ;)

respect tha DON Don's SPECS

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-01 10:35
Het eerste jaar (WAN99) was ons zeil lek, we hadden toen 2 kapotte monitoren. Daarna nooit meer kapotte apparatuur gehad, ondanks dat het (veel) geregend heeft.
Buiten lannen is echt heel erg gezellig. Maar het weer moet natuurlijk wel redelijk zijn.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• SvEn
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

tis misschien wel een geil idee , maar ik hou het voornamelijk op binnen lannen zoals pzz en drome enzo , buiten vind ik wel gevaarlijk , er kunnen veel dingen naar de tering gaan , liever binnen... toch ga ik naar campzone 2 dit jaar :P

Verwijderd

gewoon lekker een tentje opzetten, en dan een paar zonnebanken opstellen, en als er nog een zwembadje naastligt een paar chikkies uitnodigen :Y)

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

het kan natuurlijk wel, maar denk wel aan de zon, je ziet echt niets meer op je schermpje zodra je buiten zit,keb welŽs geprobeert buiten TV te kijken, maar je ziet dus niks meer

jep

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 19:36 schreef Skaah het volgende:
Is het een idee om buiten te lannen?

Ik wil binnenkort dus een kleintje organiseren, deze maand. Voor acht man, 10 pc's totaal, hubje, kabels stuff enzo. Iemand hiermee ervarignen?

Ik zit ook een beetje in over temperaturen, als het buiten 30 graden is kun je je pc dan wel koel houden?
mja denk dat temperatuur niet zo'n probleem is, denk dat je meer last hebt van regent ;)

Verwijderd

Buiten lannen levert bijna nooit problemen op, op Wan en Campzone sneuvelen normaal gesproken geen monitoren of pc's tenzij je de pc buiten zet in de regen of een lekke tent.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 20:56 schreef GIAS het volgende:
het kan natuurlijk wel, maar denk wel aan de zon, je ziet echt niets meer op je schermpje zodra je buiten zit,keb welŽs geprobeert buiten TV te kijken, maar je ziet dus niks meer
daarom is een goed zonnescherm erg handig...

Verwijderd

Afgelope donderdag, prachtig weer. Ik met mijn laptop + 15 meter UTP kabel er aan vast naar buiten. Na 2 uur in de felle zon zitten kapt me laptop ermee. Maar ja idd met een tentje zal het geen probleem zijn.

Verwijderd

Binnen heb je ook risico's:
-Cola in je pc,
-Apen die over de kabels struikelen,
-Currie aan de muur,
-Whiskey in keyboard,
-Rum in monitor.

Dit laaste was trouwens het mooiste om te zien...stinkt wel :(

Zijn trouwens persoonlijke ervaringen dit :)

Tip: gebruik geen plastic tafels voor Iiyama 19" scherm.. :'(

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op dit moment lan ik ook buiten :)
oftewel in de tuin met laptop :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

me broer organiseert af en toe een lannetje bij ons thuis in de zomer of winter vakantie, 12 man ofzo, als me ma en pa gwoon thuis zijn, op zolder.. en me ma kookt gewoon :7

das wel lekker, warm, geen last van wat dan ook...en gamen maar :D

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 14:54 schreef 7h3-80rg het volgende:
Binnen heb je ook risico's:
-Cola in je pc,
-Apen die over de kabels struikelen,
-Currie aan de muur,
-Whiskey in keyboard,
-Rum in monitor.

Dit laaste was trouwens het mooiste om te zien...stinkt wel :(

Zijn trouwens persoonlijke ervaringen dit :)

Tip: gebruik geen plastic tafels voor Iiyama 19" scherm.. :'(
Haha, kapotte pc, kabels, keyboard, monitor...
Vuile muur, nog een monitor die door een tafel zakt...
Jij bent wel een pechvogel zeg, of hebbie gewoon 2 linkerhanden? ;)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 15:39

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ga je er ook bij barbequen? :9

Je bouwt gewoon een kast om tod barbecuemod en gooit er houtskool op, een extra grote fangrill en bakken maar.

Ik heb een game boy voor buiten, maar buiten lannen is wel cool. Je kan wel het beste in een tent gaan zitten maar dat doet toch een beetje af aan het "buitengevoel" ik geef daarom de voorkeur aan een partytent.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 20:19 schreef CB het volgende:
Onder de carport als je die hebt, heb ik hier ook wel gezien in de straat..relaxt hoor...
gaan we hiero ook keertje doen :P we hebben net nieuwe helaas doorzichtige carport, maar daar trekken wel wel ff een zeiltje overheen :) maar gaat wel lukken en wordt fun :)

Verwijderd

Neej geen 2 linker hande, maar wel minder toerekenings vatbaar naar paar liters drank >:) Ach ja, het komt en het gaat, als je maar lol hebt... :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
* pica gaat naar campzone 2 >:)

Steam

Verwijderd

/me gaat naar Crash's lan :D
Pagina: 1