• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Ik heb een communicator 9000 gekregen van iemand, hij is wel groot enzo maar ja boeie. Nu kan ik niet al zijn smsjes en weet ik wat er allemaal uitgooien want ik heb een lockcode nodig. Hij weet hem niet meer. Weet iemand hoe ik deze lockcode te weten kan komen??? het gaat dus niet om de pincode voor met de telefoon te kunnen werken dat doet het allemaal.

Alvast bedankt.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 13:40

Rannasha

Does not compute.

Het lijkt me dat je met de pincode toch gewoon de telefoon kunt bedienen, dus ook SMSjes kan verwijderen, tenzij de 9000 een apart systeem hiervoor heeft ofzo. Vraag het eens aan de persoon van wie je het apparaat hebt.

(MV -> I&T ??)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

12345 is de standaard lockcode voor dit soort grappen, indien het hiermee niet lukt effe met een datakabel de zooi eruit knallen.

20*350ZO45°

Verwijderd

moved GT >> IT

Verwijderd

ik heb zo een gevoel dat dit een gestolen gsm betreft ...

vraag me niet waarom ;) vraag dat eerder aan de topic-starter want dat soort dingen dulden wij hier niet op GOT.

ik zou zo zeggen : slotje plaatsen

• Apoca

Apoca

Topicstarter
Nou kan je toch wel zeggen dat het niet om een gestolen phone gaat, als je ff weet dat dat al een ding van voor de oorlog is :). Mmmm ja een data kabel heb ik ook al over gedacht, maar er zit zo'n dingetje bij voor op te laden, dat kun je eraan klikken, 1 voor de oplader, en 1tje voor een data kabel, maar moet ff ff de software hebben deze maar ff downloaden :?. Maar ik kan die code ook niet zichtbaar maken met zo'n code als *#06# ??? die werkt niet maar zoiets.

Iemand??

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 23:00
Op zondag 12 mei 2002 20:56 schreef Apoca het volgende:
Nou kan je toch wel zeggen dat het niet om een gestolen phone gaat, als je ff weet dat dat al een ding van voor de oorlog is :). Mmmm ja een data kabel heb ik ook al over gedacht, maar er zit zo'n dingetje bij voor op te laden, dat kun je eraan klikken, 1 voor de oplader, en 1tje voor een data kabel, maar moet ff ff de software hebben deze maar ff downloaden :?. Maar ik kan die code ook niet zichtbaar maken met zo'n code als *#06# ??? die werkt niet maar zoiets.

Iemand??
nee, met sommige software zou het wel moeten lukken.. mbv de datakabel nl :7

beetje Googlen en je bent er wel :)

en misschien een andere SIM-kaart of zit het op de lockcode op de telefoon zelf :?

• Apoca

Apoca

Topicstarter
De lockcode zit op de phone zelf, deze zorgt ervoor dat je niet zomaar alle smsje's enzo kunt wissen.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 20:51 schreef -barbara- het volgende:
ik heb zo een gevoel dat dit een gestolen gsm betreft ...

vraag me niet waarom ;) vraag dat eerder aan de topic-starter want dat soort dingen dulden wij hier niet op GOT.

ik zou zo zeggen : slotje plaatsen
:) Kom, kom, als je ff wat meer research doet weet je dat diet een type Diepvrieskist is!! Stelen heeft echt geen zin!

En iemand hier direct van beschuldigen ook niet, de topicstarter zal meestal wel blijven ontkennen!

Dus dit roepen heeft naar mijn mening ook geen nut! :?

NFI
Pagina: 1