Is dit betrouwbaar???

Pagina: 1
Acties:

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Sorry voor de beetje wazige titel, maaruh...

van Games Fusion kun je dus de nieuwe Counterstrike 1.4 downloaden. Het kan via een trage en via een snelle site. Je moet voor de snelle site een zogenaamde geintegreerde client downloaden. Er staat bij dat nu andere mensen ook dat bestand van jou kunnen downloaden.

Nu vraag ik me af, is dit wel veilig? Als ik nu bijvoorbeeld het bestand later hernoem kan het dan nog. Ook is vaag dat je van de site 127.0.0.1 :? download.

Nog iets vaags is dat hij aangeeft dat ik met 100kb/s download, terwijl ik maar ADSL Basic heb (64kb/s).

Plaatje

Xbox360 gamerprofile

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Pic werkt niet. Probeer het eens via www.endoria.net/upload

Pic werkt wel :P

Afbeeldingslocatie: http://213.84.125.26/vaag.jpg

Waarschijnlijk download hij van 127.0.0.1 omdat het via dat programmaatje gaat. En dit programmaatje op je hd staat denkt hij dat het hier van gedownload wordt.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 19:00 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
Sorry voor de beetje wazige titel, maaruh...

van Games Fusion kun je dus de nieuwe Counterstrike 1.4 downloaden. Het kan via een trage en via een snelle site. Je moet voor de snelle site een zogenaamde geintegreerde client downloaden. Er staat bij dat nu andere mensen ook dat bestand van jou kunnen downloaden.

Nu vraag ik me af, is dit wel veilig? Als ik nu bijvoorbeeld het bestand later hernoem kan het dan nog. Ook is vaag dat je van de site 127.0.0.1 :? download.

Nog iets vaags is dat hij aangeeft dat ik met 100kb/s download, terwijl ik maar ADSL Basic heb (64kb/s).

Plaatje
Plaatje vind ie hier niet. 127.0.0.1 is localhost, dus dat ben je zelf ;) Van jezelf kun je wel met meer downloaden dan 64k uiteraard :)

Ik vind het verder maar een raar verhaal en van die site word ik ook niet veel wijzer.

Als het je alleen om CS 1.4 gaat kun je ook op http://www.strikerz.net kijken :)

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 12 mei 2002 19:03 schreef Compubiter het volgende:
Pic werkt niet. Probeer het eens via www.endoria.net/upload

Pic werkt wel :P

[afbeelding]
was ffies vergeten http services aan te zetten :P

Xbox360 gamerprofile

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 12 mei 2002 19:04 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

Plaatje vind ie hier niet. 127.0.0.1 is localhost, dus dat ben je zelf ;) Van jezelf kun je wel met meer downloaden dan 64k uiteraard :)

Ik vind het verder maar een raar verhaal en van die site word ik ook niet veel wijzer.

Als het je alleen om CS 1.4 gaat kun je ook op http://www.strikerz.net kijken :)
mja... ok... ik heb hem ook al wel... maar vroeg me af of dit nu ook wel veilig is...

ik weet ook wel dat 127.0.0.1 een local host is, dat is juist het vreemde, want ik downloade hem van hun site via die client die je moet installeren.

Xbox360 gamerprofile

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op zondag 12 mei 2002 19:05 schreef gnimmeL_kraD het volgende:

[..]

mja... ok... ik heb hem ook al wel... maar vroeg me af of dit nu ook wel veilig is...
Is waarschijnlijk wel veilig hoor. Is wel verstandig om later even Ad-aware te draaien ivm eventuele spyware (www.lavasoft.com).
ik weet ook wel dat 127.0.0.1 een local host is, dat is juist het vreemde, want ik downloade hem van hun site via die client die je moet installeren.
Heb je m'n edit ook gelezen?

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 12 mei 2002 19:08 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Is waarschijnlijk wel veilig hoor. Is wel verstandig om later even Ad-aware te draaien ivm eventuele spyware (www.lavasoft.com).
[..]

Heb je m'n edit ook gelezen?
nu wel... maar blijft vaag...

adware geeft iig niks aan

dit is dus wat ze er zef van zeggen

Xbox360 gamerprofile

• Compubiter

Compubiter

Think again

Wat ik dus begrijp is dat jij nu automatisch als client werkt in een p2p netwerk en er dus ook mensen van jou gaan downloaden. Da's minder natuurlijk.

Verwijderd

Lijkt me wel betrouwbaar hoor ;)

Zie het als een soort KaZaA alleen dan voor die files die zij aanbieden. Gewoon een eigen p2p netwerk. Nadeel is dat jij de files ook moet delen.

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
mja, lijkt mij dus gewoon dat ze alleen DAT bestand kunnen downloaden van mij, maar als ik hem hernoem dan kunnen ze volgens mij weinig meer.

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Downloaden en daarna uninstallen :)
Start>Settings>Control Panel>Add/Remove Programs

Remove the program RSNet EDN

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 12 mei 2002 19:20 schreef Mr.Durden het volgende:
Downloaden en daarna uninstallen :)
[..]