Toon posts:

Gratis te "huren" clanserver op inet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een hele tijd geleden d8 ik hier iets gelezen te hebben, dat je ergens gratis een clanserver kan laten maken, dus de hardware van de server ergens anders, maar GRATIS! En ik kan er met de search niets vinden, kunnen jullie mij helpen?

THX

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor welk spel? :?
Voor UT weet ik er dacht ik wel een waar je ze kan lenen. Volgens mij was dat toch bij The Drunk Snipers.

🌞🍃

Verwijderd

jow,
hij zit in mijne clan
en het is voor mij dat hij da vraagt..

tgaat over het spel SOF II
ik heb hier thuis 3 pc's staan maar die 2 ander hebben een sucky 3Dkaart en kan ik het spel ni mee runnen(ne laptop PII 400 en nen C3)

probleem: op mijne xp 1700+ gaat da spel wel vre goe, maar als ik server maak dan draait de server wel maar dan kan ik ni spelen! tis dus server draaien of spelen..
en ik wil beide :o)

weet niemand waar ik online server kan oprichten(gratis)
of hoe ik die laptop of C3 kan opzetten zoda ze enkel server draaien zonder spel op te starten?

liefst eerste oplossing..

greetz

• kamerplant
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 19:46 schreef o_neill_dude het volgende:
ik heb hier thuis 3 pc's staan maar die 2 ander hebben een sucky 3Dkaart en kan ik het spel ni mee runnen(ne laptop PII 400 en nen C3)
Nou, dan draai je toch een dedicated server, daar heb je echt niet zulke hele zware hardware voor nodig, en al helemaal geen goede 3Dkaart. Dat moet vast nog wel te doen zijn op dat ding. :)

🌞🍃

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:08
jup je kan idd een dedicated server bakken, maar ik hoop dat je een beetje goede inet verbinding hebt, want met kabel krijg je max 3 personen van buitenaf (dwz niet via LAN) op je server met acceptabele ping, met meer players zal het onspeelbaar worden!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zondag 12 mei 2002 19:46 schreef o_neill_dude het volgende:
jow,
hij zit in mijne clan
en het is voor mij dat hij da vraagt..

probleem: op mijne xp 1700+ gaat da spel wel vre goe, maar als ik server maak dan draait de server wel maar dan kan ik ni spelen! tis dus server draaien of spelen..
en ik wil beide :o)

weet niemand waar ik online server kan oprichten(gratis)
of hoe ik die laptop of C3 kan opzetten zoda ze enkel server draaien zonder spel op te starten?

liefst eerste oplossing..

greetz
Spelen + server = nondedicated

Verwijderd

ok dan maar gratis server vinden op het net..

waar kan da erges?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01 12:50
www.gamepoint.net/warscript

En zou je iets dervoor overhebben... wij verhuren per maand en over tijdje waarschijnlijk ook per war (sig)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je praat wel vaag :D da ni :p

maaruh volgens mij kun jenergens een gratis server 24/7 laten runne , data verkeer kost nou eenmaal geld :)

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op zondag 12 mei 2002 21:02 schreef SaURoN het volgende:
je praat wel vaag :D da ni :p

maaruh volgens mij kun jenergens een gratis server 24/7 laten runne , data verkeer kost nou eenmaal geld :)
Idd, voor wat hoort wat

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:07

Sponge

Serious Game Developer

Op zondag 12 mei 2002 20:56 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
www.gamepoint.net/warscript

En zou je iets dervoor overhebben... wij verhuren per maand en over tijdje waarschijnlijk ook per war (sig)
Volgens mij hebben we wel 10 van die servers gebokked via dat script..en geen een deed het ooit :(

Verwijderd

hehe
ik speel altijd Tactical Ops: AOT en wij hebben ook een server gratis gesponsord van iglobal.net ze zijn echt rete goed voor de benelux en duitsland alleen iets verder weg wordt al gauw 120-150 ping maar zelf heb ik 25 ping :7
en savonds wil die wel eens lag krijgen maar hijs wel relax

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-01 09:48

Bluppy2

Hip!

barrysworld heeft ook servers die je voor enkele uren kan huren (gratis). Ik speel ook TO:AoT en daar werkt dat prima.. servers zijn niet echt snel.. maar wel speelbaar...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 11:32 schreef bluppy2 het volgende:
barrysworld heeft ook servers die je voor enkele uren kan huren (gratis). Ik speel ook TO:AoT en daar werkt dat prima.. servers zijn niet echt snel.. maar wel speelbaar...
mjaaaa alleen dan moet je wel 2 weken vantevoren rserveren anders heb je hem nooit en dat zuigt als je 1 dag van te voren een war planned :P zoals wij als je ooit echt een server nodig hebt moet je maar eens naar irc.gamesnet.net #clanfaith of #aotleaders gaan en daar vragen dan heb jhe grote kans dat je een jolt kan lenen
Pagina: 1