Toon posts:

gehacked door iemand bij kazaa ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had shares op disabled staan ik had ook helemaal geen mappen aangeklikt die ik wou sharen.. maar kom ik na een dag thuis schrik me echt rot van het aantal uploads ik was zelf ook nog aan het downloaden maar die gingen hierdoor heel traag.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2227190393

De vraag is dus of iemand bij kazaa die shares van iemand op enabled kan zetten.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:14
zou misschien wel kunnen...

Probeer anders KaZaA Lite, misschien kan het daarbij niet verandert worden ;)

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 18:39 schreef sjaak250 het volgende:
Ik had shares op disabled staan ik had ook helemaal geen mappen aangeklikt die ik wou sharen.. maar kom ik na een dag thuis schrik me echt rot van het aantal uploads ik was zelf ook nog aan het downloaden maar die gingen hierdoor heel traag.

[afbeelding]

De vraag is dus of iemand bij kazaa die shares van iemand op enabled kan zetten.
theoretisch kan alles maar denk niet dat het gebeurd is denk dat het een bug of zo is in kazaa.. of gewoon puur toegval..

upload je naar 1 persoon toe of naar meerdere ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:14

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 12 mei 2002 18:51 schreef sjakievdboomhut het volgende:
upload je naar 1 persoon toe of naar meerdere ?
Meerdere zoals je kunt zien op het plaatje :P

LIjkt me gewoon een bug in Kazaa. Niet sharen is overigens wel lame. Als iedereen dat doet kom je nergens.

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:35
Als je heb aangevinkt dat je niet wil sharen met andere dan moet je kazaa wel weer opnieuw opstarten. Anders werkt dat nog niet, waarschijnlijk heb je dat niet gedaan.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 18:39 schreef sjaak250 het volgende:
Ik had shares op disabled staan ik had ook helemaal geen mappen aangeklikt die ik wou sharen.. maar kom ik na een dag thuis <blaat>
Lekker figuur ben jij dan. Wel spul downloaden van andere personen, die hun lage upload wel met jouw willen delen, maar zelf delen? Ho maar.
Eerst werd de smoes gebruikt dat alles daardoor heel traag wordt. Opzich begrijpenlijk, maar zet het uploaden dan wel aan als je er niet bent, dan heb je er toch niet zo'n last van. Wat jij nu doet is echt puur asosiaal. Als iedereen zo zal doen, is KaZaA gelijk dood. |:(

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 20:39 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Lekker figuur ben jij dan. Wel spul downloaden van andere personen, die hun lage upload wel met jouw willen delen, maar zelf delen? Ho maar.
Eerst werd de smoes gebruikt dat alles daardoor heel traag wordt. Opzich begrijpenlijk, maar zet het uploaden dan wel aan als je er niet bent, dan heb je er toch niet zo'n last van. Wat jij nu doet is echt puur asosiaal. Als iedereen zo zal doen, is KaZaA gelijk dood. |:(
Ja hallo he ik was zelf ook aan het downloaden en door al die klote uploads gingen mn downloads erg TRAAG :o, ik heb geen zin om 2 dagen te wachten voordat die iso`z binnen zijn |:(, en als ik die uploads aan heb staan dan heb ik binnen 1 minuut een hele lijst staan van kindertjes die ali G, LOTR en dat soort zooi willen hebben :) ja dag ik share geen illegale zooi hoor :+

Verwijderd

Ja, euhm, bel de helpdesk ofzo.
Niet zo'n grote mond hebben aub als je toch al zo lame bezig bent.
En niemand shared illegale dingen met kazaa, toch? ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.