Toon posts:

[Philips brander] Probleempje!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van me heeft een philips 12/8/32 x brander in zijn kast zitten die het altijd goed deed, alleen nu doet ie nix meer, zodra hij begint te branden geeft ie meteen een fout met power calibratie error en buffer error. De brander zit master op de secondary ide en DMA staat aan.

Wie weet hier meer van of heeft het zelfde probleem?

Verwijderd

Ik heb ook welleens rare problemen met mijn brander gehad. Ik heb toen gewoon Nero opnieuw geinstalleerd. Je kunt het even proberen en kijken of het helpt...

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 13:34
Nou ja... Zit er gerantie op? Stuur hem op...
Ik heb zoveel problemen met mij 4x4x32x (400 serie) gehad. Wel 3x opgestuurd... En uiteraad 3x een nieuwe gekregen.
Maarja. Ik heb nu liteonetje en in tegenstelling werkt deze nu al wel 5x langer dan de philips....

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Philips maakte vroeger hele brakke branders. Echt vreselijke dingen! Ik had er ook één, als ik er 20 cd's goed mee gebrand heb mag ik trots zijn :(

Of dat nu nog zo is weet ik niet, maar ik heb weinig hoop voor je als je een Philips brander hebt door dat wat ik meegemaakt heb.

Heb nu een Plextor en ik moet zeggen dat ik niet anders meer wil :)

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

Verwijderd

Topicstarter
Zelf ook een Liteon, zeer goede branders en goedkoop. Maarja hij was zo stom om niet te luisteren!

Vind het wel raar dat ie er zo mee nokt eigenlijk. Maarja eerdaags komt er ook een ventje van Dixons bij hem kijken :)