Toon posts:

1800+ slomer dan andere 1800+?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst dit topic geopend: [topic=492416]

Nu is die van mij sneller dan de Athlon van de andere persoon. In een programma genaamd cpu mathmark heb ik 33 seconden , waar hij 39 seconden heeft (hij ge-oced) Maar nu heeft een andere kameraad van mij 23 seconden in cpu-mathmark. Ik ben hierdoor verbijsterd. Mijn Cpu is dan nog niet op volledige snelheid. Maar is een 1800+ zoveel sneller dat die in cpu mathmark bijna 2x zo snel is als een Athlon 1,33 Ghz...? Als dat al niet kan lijkt het me een bug... Maar is mijn score nu raar of te hoog (aantal secondes). We gaan zo sisoft sandra runnen om te kijken of hij meer dhrystone heeft e.d.

Verwijderd

een proc is moederbord afhankelijk

elke moederbord heeft een verschil
vandaar dat je nooit moet bezuinige op een moederbord

Verwijderd

Topicstarter
ja , maar ik heb een MSI-K7T266 Pro 2 dat lijkt me toch goed zat. Hij heeft een bordje van Ecs waar Sd en ddr op kan.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Ik heb je vorige topic gelezen en deze. Als ik goed begrijp is jouw cpu traag terwijl het een Xp 1800+ is. Wat een mogelijke oorzaak is, is dat in jouw bios de cache van jouw cpu gedisabled hebt. Dan werkt jouw processor zeer traag.

Heb je al de bios al de settings gecontroleerd?

Verwijderd

wat voor chip zit er op zijn moederbord dan ??

zeker de sis 735? of een via chip?

zal wel de sis zijn wel deze is gewoon beter dan een via chip

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Gaarne in je oude topic verdergaan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.