Multiple Quake 2 bots

Pagina: 1
Acties:

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik wil graag twee verschillende bots (liefst beide server side)tegen elkaar laten spelen in Quake2. Bijvoorbeeld Eraser en een andere bot. Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Verwijderd

dedicated server opzetten en spectaten?

• NtT6
Ok, maar hoe spawn ik multiple verschillende bots dan?

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Je kunt toch gewoon in de console verschillende bots laten joinen en zelf gaan spectaten :?

hmmz

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 16:33

ThaHandy

Discovery Channel

installeer

OSP Tourney DM v(2.5)
----------------------
http://www.OrangeSmoothie.org/

die heeft de optie op bots toe te voegen

• NtT6
Maar kan ik daarmee ook twee verschillende soorten bots toevoegen? Is het eigenlijk ook mogelijk om de ingebouwde bots van Quake2 in een level te spawnen waar ik en en andere bots in zitten?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Op dinsdag 14 mei 2002 11:38 schreef NtT6 het volgende:
Maar kan ik daarmee ook twee verschillende soorten bots toevoegen? Is het eigenlijk ook mogelijk om de ingebouwde bots van Quake2 in een level te spawnen waar ik en en andere bots in zitten?
Ik ben Quake 3 addict :P En zoals al eerder gezegt kan het om gewoon een level (singleplayer) te openen.

Ik doe gewoon:
/devmap q3dm17
Dan:
/addbot doom
/addbot anarki

en dan de spectators joinen.

Kan dat niet met Quake 2?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• NtT6
Helaas, dat werkt dus niet (op die manier) in Quake2. Is er iemand die weet hoe je dit wel voor elkaar kan krijgen? Of alleen al hoe je de built in bots van Quake2 kunt spawnen bij een multiplayer game, zoals dat bij bijv Unreal kan.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op dinsdag 14 mei 2002 11:46 schreef NtT6 het volgende:
Helaas, dat werkt dus niet (op die manier) in Quake2. Is er iemand die weet hoe je dit wel voor elkaar kan krijgen? Of alleen al hoe je de built in bots van Quake2 kunt spawnen bij een multiplayer game, zoals dat bij bijv Unreal kan.
Built in bots bij quake 2? Nooit gezien, mbv gladiator of iets dergelijks kun je ze automatisch laten starten. Staat wel ergens op planetquake ofzo

hmmz

Pagina: 1