[php] form 2 text

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
ik ben al een tijdje bezig met een goeie oplossing voor een flightboard op een website, de bedoeling is, dat ik een formulier kan invullen, en dat dat dan in een andere file komt.
http://sanderik.hostingworx.net/~niels/yes/ is wat ik tot nu toe heb. het formulier dumpt de uitslagen, en een andere file laat die dan weer zien. nu is mijn probleem dat ik de uitslagen eigenlijk netjes in een tabel oid geordend wil hebben, want zoals je ziet verspringt het soms..

btw ik ben een über n00b in php oid. ik heb dit script ook niet zelf geschreven...

Verwijderd

gewoon opmaken mbv html table?

• nealzie
Op zondag 12 mei 2002 17:40 schreef webskipper het volgende:
gewoon opmaken mbv html table?
hmm ja maar dat is dus het probleem, je hebt verschillende velden er in, en al die velden komen in die dump file gewoon op 1 regel, dus ik kan ook niet alle verschillende uitslagen in een andere <td> oid stoppen

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:45

TweakBoy

---

Op zondag 12 mei 2002 17:45 schreef nealzie het volgende:

[..]

hmm ja maar dat is dus het probleem, je hebt verschillende velden er in, en al die velden komen in die dump file gewoon op 1 regel, dus ik kan ook niet alle verschillende uitslagen in een andere <td> oid stoppen
tip: gebruik preg_match_all().... je moet wel wat regexp kennen... zoniet ... kijk hier: http://www.perldoc.com/perl5.6/pod/perlre.html

---

Verwijderd

Okeli dan :P

{filegedoe}
print naar file in HTML-tabel formaat
{close file}
(moet je in PHP doen wiseguy ;))

En dan:
<HTML>
{head}
<BODY>
<?
{lees de file in en print um hier}
?>

Uh dat zou een oplossing kunnen zijn 8-)

• nealzie
Op zondag 12 mei 2002 17:56 schreef TweakBoy het volgende:

[..]

tip: gebruik preg_match_all().... je moet wel wat regexp kennen... zoniet ... kijk hier: http://www.perldoc.com/perl5.6/pod/perlre.html
whaa ik word gek :P ik ben de ergste php n00b te aarde en ben niet van plan om de hele taal te leren alleen omdat ik dit ff wil maken :P

dus deze post gaat me al helemaal de pet te boven :P

• nealzie
Op zondag 12 mei 2002 17:57 schreef N0rBsTeR het volgende:
Okeli dan :P

{filegedoe}
print naar file in HTML-tabel formaat
{close file}
(moet je in PHP doen wiseguy ;))

En dan:
<HTML>
{head}
<BODY>
<?
{lees de file in en print um hier}
?>

Uh dat zou een oplossing kunnen zijn 8-)
|:( wat is dit nou weer voorn nuttige post??

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 18:00 schreef nealzie het volgende:

[..]

dat was wel wat ik bedoelde.
je haalt het uit de db, maakt de hele tabel met inhoud, en schrijft die html weg. en later lees je dat bestand uit en stop je tussen body tags...

Verwijderd

stop het anders tussen <pre> </pre>

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

whaa ik word gek ik ben de ergste php n00b te aarde en ben niet van plan om de hele taal te leren alleen omdat ik dit ff wil maken
En je vind dat wij dit ff wel voor jou zouden moeten maken? Maar ok.. regexps zijn redelijk lastig en in dit geval niet nodig. Maar dan:
Dat is DE oplossing voor je probleem. Gewoon de HTML bij het wegschrijven al toevoegen. Het enige dat aan die oplossing nog miste was dat ie naast de body en html tags ook nog de table tag in het bestandje had kunnen zettetn. Dan hoefde je echt alleen maar td's en tr's weg te schrijven..

Maar blijkbaar WIL je niet geholpen worden.....

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.