Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Stond in ander MCO topic geloof ik.
Verwijderd
Verwijderd
Je zou dus de amerikaanse kunnen kopen maar je moet de extra lag die je krijgt omdat je om amerikaanse servers speelt op de koop toenemen.
Denk niet dat het rendabel is, dat er zoveel animo voor is.Op zondag 12 mei 2002 18:00 schreef Crash-Override het volgende:
damn, das best minder
waarom kan/willen ze het niet in europa beschikbaar maken dan?
Met name omdat het toch alleen maar Amerikaanse Muscle Cars zijn.
Nu heb ik misschien wel weer een mogelijkheid hiertoe en vandaar dat ik wat informatie erover zocht.
Wat betreft die lag, dat viel wel mee, ik heb met de beta daar ook weinig tot niets van gemerkt, meer dat anderen er last van hadden dan ik.
Maar ik heb een mailtje naar EA gestuurd via de pagina van MCO en ben es benieuwd wat ik daarvan te horen krijg. Zou the next businessday behandeld moeten worden dus ik neem aan dat dat morgen is
Ik laat het mailtje hier dan wel zien.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
mjah, dat animo kan wel een probleem zijnOp zondag 12 mei 2002 18:02 schreef Phreak het volgende:
[..]
Denk niet dat het rendabel is, dat er zoveel animo voor is.
Met name omdat het toch alleen maar Amerikaanse Muscle Cars zijn.
maar voor velen die helemaal gek van muscle cars zijn (zoals ik) kan het een goede uitkomst bieden
hopelijk komt er ooit nog zoiets, maar dan ook voor NL beschikbaar
Verwijderd
Als er iets irritant is, is het wel auto's die langs de railing vliegen op het moment dat jij denkt te winnen, ze vliegen op dat moment net langs je. Met lag was MCO niet te spelen, zelfs niet de laatste week van de Beta test als je met een enorm opgefokte bak tegen een beginnersautootje speelt. Ik mis het wel trouwens.Op zondag 12 mei 2002 18:02 schreef JesterRace het volgende:
Je zou dus de amerikaanse kunnen kopen maar je moet de extra lag die je krijgt omdat je om amerikaanse servers speelt op de koop toenemen.
Lang geleden sinds ik MCO gespeeld heb. Eigenlijk best jammer.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
(www.pcmedia.nl
Verwijderd
MCO is not released internationally; you can check online stores for international orders. The EA store can only ship to North America, but if you are outside those areas, find an online retailer that will ship to you, you can order it and play with no troubles.
Unfortunately we do not have any information on the release of MCO outside North America. However there are some online software retailers that can ship the software. If you live outside the continental US, you can try ordering from the following URL:
http://www.chipsbits.com/cgi-bin/order.cbi_home?client=9890&source=80143&page=catalogs/home.html&newpage=infopages/NEEDSMC.IR.html
Please review each company's delivery and return policies before you order.
Lag will be there because you are in Europe.
Verwijderd
Verwijderd
Alleen jammer van de graphics..die ik toch iets minder vond, maar de gameplay maakte dat eigenlijk wel weer goed.