MotorCity Online gaan spelen

Pagina: 1
Acties:

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Topicstarter
Jah jonges hier is weer zo'n vraagje over MotorCity Online. Ik wil dat nu toch weer gaan spelen, de mogelijkheid om realistisch te tunen en er ook nog realistisch mee te kunnen rijden is voor mij iets wat ik heel mooi vind, zeker omdat ook auto's te kopen en te verkopen zijn.

Anyways, voor velen onder jullie zal ik een beetje idioot overkomen dat ik wel die $9.99 wil betalen per maand, maar komt ook omdat ik een van die mensen ben die het kunnen waarderen dat EA er zoveel werk insteekt om de servers up to date te houden en de lag zo klein mogelijk.

Nu weet ik dat je via de EA store de CD kunt kopen, maar mijn vraag was of de cd in nederland niet verkrijgbaar is en zoja waar ? Heb hier al wat toko's afgelopen, maar nog nix gevonden.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:18
Volgens mij kan je het alleen maar spelen als je in de US en Canada woont.
Stond in ander MCO topic geloof ik.

Verwijderd

Deze cd is niet verkrijgbaar in NL. En het is ook alleen maar te spelen als je in America of Canada 'woont'.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
damn, das best minder
waarom kan/willen ze het niet in europa beschikbaar maken dan?

Verwijderd

Ze hebben alleen een serverfarm in de usa staan en hebben geen zin om a la battle.net ook nog een tweede of derde serverfarm in europe of azie neer te zetten.
Je zou dus de amerikaanse kunnen kopen maar je moet de extra lag die je krijgt omdat je om amerikaanse servers speelt op de koop toenemen.

• Daan
  • Laatst online: 23:18
Op zondag 12 mei 2002 18:00 schreef Crash-Override het volgende:
damn, das best minder
waarom kan/willen ze het niet in europa beschikbaar maken dan?
Denk niet dat het rendabel is, dat er zoveel animo voor is.
Met name omdat het toch alleen maar Amerikaanse Muscle Cars zijn.

• C.44

C.44

Topicstarter
Mwoh ik heb ook ten tijde van de beta me een ei uitgespeeld en heb ook hele leuke karretjes gehad toen, maar toen het beta gebeuren afgelopen was, en ik geen creditcard ter beschikking had, ben ik moeten stoppen helaas.

Nu heb ik misschien wel weer een mogelijkheid hiertoe en vandaar dat ik wat informatie erover zocht.

Wat betreft die lag, dat viel wel mee, ik heb met de beta daar ook weinig tot niets van gemerkt, meer dat anderen er last van hadden dan ik.

Maar ik heb een mailtje naar EA gestuurd via de pagina van MCO en ben es benieuwd wat ik daarvan te horen krijg. Zou the next businessday behandeld moeten worden dus ik neem aan dat dat morgen is :)

Ik laat het mailtje hier dan wel zien.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
Op zondag 12 mei 2002 18:02 schreef Phreak het volgende:

[..]

Denk niet dat het rendabel is, dat er zoveel animo voor is.
Met name omdat het toch alleen maar Amerikaanse Muscle Cars zijn.
mjah, dat animo kan wel een probleem zijn
maar voor velen die helemaal gek van muscle cars zijn (zoals ik) kan het een goede uitkomst bieden :)

hopelijk komt er ooit nog zoiets, maar dan ook voor NL beschikbaar

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 18:02 schreef JesterRace het volgende:
Je zou dus de amerikaanse kunnen kopen maar je moet de extra lag die je krijgt omdat je om amerikaanse servers speelt op de koop toenemen.
Als er iets irritant is, is het wel auto's die langs de railing vliegen op het moment dat jij denkt te winnen, ze vliegen op dat moment net langs je. Met lag was MCO niet te spelen, zelfs niet de laatste week van de Beta test als je met een enorm opgefokte bak tegen een beginnersautootje speelt. Ik mis het wel trouwens.

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik kon me altijd irriteren aan gasten die in nachtraces keihard op de rem gingen staan om m'n lampen uit te schakelen.... Of die een destruction derby van het spel maakten...

Lang geleden sinds ik MCO gespeeld heb. Eigenlijk best jammer.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Kliniclown
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 17:07
JE kunt hem kopen bij PC Media
(www.pcmedia.nl

Verwijderd

ik heb het ook gespeeld toen de beta en mijn ping was 120 dus dat viel best mee. en ik mis mijn ouwe auto ook wel de flame texture was wel vet ik had zon auto waar er maar 50 ofzo van waren en 500 000 kosten (ben naam kwijt) en die had ik gekregen van iemand die er mee stopte (met zijn 200 000 ) die die nog had :p .... jammer dat het nie gratis bleef

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

het is een erg goed id en spreekt mij ook aan
hoop dat er nog zoiets komt voor in nl/europa

• C.44

C.44

Topicstarter
Kheb een mailtje van EA terug gekregen, zal even quoten:
MCO is not released internationally; you can check online stores for international orders. The EA store can only ship to North America, but if you are outside those areas, find an online retailer that will ship to you, you can order it and play with no troubles.

Unfortunately we do not have any information on the release of MCO outside North America. However there are some online software retailers that can ship the software. If you live outside the continental US, you can try ordering from the following URL:

http://www.chipsbits.com/cgi-bin/order.cbi_home?client=9890&source=80143&page=catalogs/home.html&newpage=infopages/NEEDSMC.IR.html

Please review each company's delivery and return policies before you order.

Lag will be there because you are in Europe.

Verwijderd

Heb ook de beta gespeeld, maar als ik het koop is het pas over een paar maanden als ik klaar ben met school. Was echt een verschrikkelijk verslavend spel, nog ff tot 2 uur in de nacht door spelen om die carborateur voor mijn ford big block te kopen :z. Wel echt een vet spel!

• C.44

C.44

Topicstarter
Yup eigenlijk de enigste in zijn soort, nog nooit hadden onderdelen zoveel invloed op een auto, nog nooit kon je een auto daadwerkelijk aan iemand verkopen, nog nooit ..... ennieweej tis gewoon een ontiegelijk goed spel

Verwijderd

Ik was ook zwaar verslaafd aan de beta... :'(
Alleen jammer van de graphics..die ik toch iets minder vond, maar de gameplay maakte dat eigenlijk wel weer goed.
Pagina: 1