Waarom een slotje?

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
[topic=492098/1/75] krijgt een slotje :?
Ik snap niet wat er fout is aan mijn vraag. Ik wil gewoon weten of delco een beetje respectabel merk is en dan word hij zomaar gesloten zonder enige uitleg waarom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=492098/1/75]

- Hoezo ZONDER uitleg?

Reden voor sluiten:
• trappen van het topic;
• zeer subjectieve aard van de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 16:53 schreef ItSnows het volgende:
[topic=492098/1/75]

- Hoezo ZONDER uitleg?

Reden voor sluiten:
• trappen van het topic;
• zeer subjectieve aard van de vraag.
Trappen van topics komt vaker voor en word zelden tot nooit bestaft dmv sluiten.

Ik vraag om de meningen en evt. ervaringen van anderen die dat merk kennen en ja dat is dan subjectief zowat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op zondag 12 mei 2002 16:57 schreef Mataraty het volgende:

[..]

Trappen van topics komt vaker voor en word zelden tot nooit bestaft dmv sluiten.
[topic=492476/1/100]
Ik vraag om de meningen en evt. ervaringen van anderen die dat merk kennen en ja dat is dan subjectief zowat?
daar moet de betreffende mod maar wat over zeggen
maar ga eens luisteren en vergelijken
lijkt mij geen gek idee voor je een aankoop doet

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

En je vindt het wel slim om er nu weer een topic over te openen :?

[topic=492848/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zondag 12 mei 2002 17:03 schreef Pizzaman het volgende:

[topic=492848/1/100]
dat vind ik wel erg lomp als ik het zo ff mag stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Klopt volledig.
MAAR jij stelt dat het ZONDER uitleg waarom gesloten word en ik stel dat er WEL een uitleg stond.
Op zondag 12 mei 2002 17:03 schreef Pizzaman het volgende:

[topic=492848/1/100]
En Mataraty? Jij houd van gevaarlijk leven zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

[topic=492851/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 17:06 schreef ItSnows het volgende:
En Mataraty? Jij houd van gevaarlijk leven zo te zien?
Ik houd idd van een gevaarlijk leven, maar dat heeft niets met GoT te maken.

Ik open een topic omdat ik graag de meningen en ervaringen van evt andere gebruikers van dat merk wil horen (imho de bedoeling van een forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 17:09 schreef Mataraty het volgende:

[..]

Ik open een topic omdat ik graag de meningen en ervaringen van evt andere gebruikers van dat merk wil horen (imho de bedoeling van een forum).
Niks mis mee :) Maar moderators sluiten topics als er iets mis is aan een topic. Hopelijk begrijp je dat ook.

Alleen op het moment dat een topic dicht gaat en je start een LA topic hierover lijkt het je dan niet verstandig om even te wachten met het opnieuw starten van een nieuw topic met hetzelfde onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 12 mei 2002 17:09 schreef Mataraty het volgende:

[..]

dat wordt nu ter discussie gesteld. Als het achteraf onterecht blijkt, dan mag je topic waarschijnlijk weer open.

Blijkt dit niet, dan mag je dus ook geen nieuw topic openen. Je gooit nu een beetje eigen ruiten in.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 17:12 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

dat wordt nu ter discussie gesteld. Als het achteraf onterecht blijkt, dan mag je topic waarschijnlijk weer open.

Blijkt dit niet, dan mag je dus ook geen nieuw topic openen. Je gooit nu een beetje eigen ruiten in.
Misschien is het openen van een nieuw topic idd niet zo'n slimme actie geweest :'(

forgive me please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

En dat geeft je het recht om een topic te schoppen? Ik dacht het niet, ik gooi vaak zat topics dicht omdat er te vaak geschopt wordt. Geduld is een schone zaak en GoT is geen helpdesk.
Als je er nou ff bijzet WAT je wilt horen kan het heel misschien nog ergens heengaan zo'n topic. Wat wil je weten? Of de knopjes stevig zijn? Of er mooie lampjes opzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:42
Hint hint http://www.google.nl/search?hl=nl&q=delco%2Bcar%2Bstereo%2Breview&lr=

En nou nog ff 't type nr erbij zoeken :) Ik kan ook niks met "Ik wil een rooie BMW kopen uit 1997, is't wat ??". Wees wat meer specifiek. EN doe zelf ook eens moeite. GoT is geen helpdesk.

edit:
Wat ik zo snel zie : [quote]
"using the GM/Delco unit that gets installed in Geo Trackers that roll down the same Canadian assembly line, because stereo controls in the Sidekick are the antithesis of user-friendly"
[/quote]

[quote]
"stereo looks like someone ... cheaply.",
[/quote]

etc. etc.

Maar geluidsbeleving is een uiterst persoonlijk iets, dus ga 't eerst zelf eens beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:10
De redenen waarom ik je topic heb gesloten staan in de sluitmessage. Ik zal ze hier wat uitgebreider uitleggen:

kicken: op zich niks mis mee, echter na 2 uur kicken is bijzonder irritant en is al eens reden geweest om puur daarom een topic op slot te zetten.

Inhoudelijk:
Er worden dagelijks ettelijke topics geopend over "ik ben iets van plan te kopen, wat vinden jullie daarvan?"
Op zich is ook daar niks mis mee, maar het blijkt dat openingsmessages met het kaliber van de jouwe maar al te vaak leiden tot een discussie van bijzonder laag niveau. Daarom bekijken de mods van AV dit type topics altijd extra kritisch. Wanneer uit de openingsmessage blijkt dat de topicstarter al veel vooronderzoek heeft gedaan en zijn keuze zelf al heeft beperkt. En in zijn openingsmessage voldoende punten zitten om tot een leuke discussie te leiden, dan laten we dit soort topics maar al te graag open.
Wanneer echter de topicstarter juist zo'n topic opent om dat "vooronderzoek" over te slaan en op die manier een aantal suggesties te krijgen, gaat hij dicht. Dit soort topics draaien praktisch altijd op niks uit.

Jouw topic valt in de tweede categorie. Die autoradio krijg je bij die auto, dus dat je dat ding in je bezit krijgt staat al vast. Je komt er vanzelf achter of het ding wat is, of juist niet wat is en op basis daarvan ga je toch beslissen wat je gaat doen.
Je topic op GOT is daarom zinloos en kan om die reden dan ook niet tot een leuke discussie leiden.
En dat is dus de tweede reden waarom ik hem heb dichtgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is duidelijk en de "ik wel een slotje maar hij niet voor het schoppen" is echt een kinderachtige redenatie.

Dit is weer typisch een "verhaal halen" LA-topic. Had je die sticky topic in Lieve adjes gelezen dan had je dat een officiele waarschuwing (die je nu krijgt voor dit topin EN weer een topic openen) gescheeld.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.